Ik kom heus welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh nee![]()
![]()
Halen jij en Papparazzi je maar niets in jullie bolletjes
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke woordgrap bedoel je?
Toch niet die van de "iets" in mijn broek opmerking?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn nu eenmaal zo.
Dat noem je nou een nicht![]()
quote:
Het wordt niet voor niets een midi meet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.Ik heb de boel al kortgesloten met Zhenar!
De mythe leeft voortquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent bang voor MissBliss!![]()
Zoals velen voor jou![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent bang voor MissBliss!![]()
Zoals velen voor jou![]()
Je doet maar. Je komt toch nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, deze post sla ik even op![afbeelding]
Oh ja die.quote:
Babettequote:
Gothic?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het is vooral die twee-eenheid van Gothic-muse-zwart.....zwart....
Nou... Dada/GH op een meet vond ik altijd onwaarschijnlijker dan Bupa op een meet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Je doet maar. Je komt toch niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
De dag dat jij op een ShowChat meet komt is de dag dat ik een man volop op zijn bek pak.
Als ie echt komt he... gaan wij zoenenquote:
Dan kun je ons ook wel vertellen wat voor accent ik hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb vanmiddag nog met Zhenar gebeld om m'n deelname te bevestigen.Overigens net nadat 'ie met Dada had gebeld, kwam ik achter.
Ik verwacht niet anders, moppiequote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja die.
Die vond ik niet grappig![]()
Maar dat komt doordat ik een gruwelijke hekel heb aan de Duitse taal![]()
Ik bedoelde in principe niks. Ik noemde deze, omdat ik -terecht- dacht dat Sven deze bedoelde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Neeeeee Buup bedoelde je echt deze?
Groende kleding doet mij denken aan kotsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gothic?
En ik draag het meeste groen
Wij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
[..]
Als ie echt komt he... gaan wij zoenen?
Wat wil je weten dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders, moppie
Ik zit niet in de "circle of trust" vandaar dat Zhenar mij in het donker laat wat betreft Re en MB
Ik ben Daniel Craig en geen James Bond. Daniel Craig zoent met mannen. Dat hebben wij vrijdag nog gezien in de biosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij?![]()
Ik ben niet een typische Bond-girl, maar ach... weg met conventies!![]()
Ik heb vanmiddag heulemaal niet met die bal gepraat manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb vanmiddag nog met Zhenar gebeld om m'n deelname te bevestigen.Overigens net nadat 'ie met Dada had gebeld, kwam ik achter.
Ik weet niets van MB of Requote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders, moppie
Ik zit niet in de "circle of trust" vandaar dat Zhenar mij in het donker laat wat betreft Re en MB
Ik ben nooit zo goed in accenten herkennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan kun je ons ook wel vertellen wat voor accent ik heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |