Waarom dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Je hebt er nu één. Veroorzaakt door Dizer.
Bupa... meet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je bent bij deze uitgenodigd voor de midi-meet van september
Eigenlijk wel, hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, reageer eens op Bupatihs woordgrapje!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
Ah, man, hier bij Buup is het véle malen gezelliger! [afbeelding]
[z'n moeder]
Terwijl die opmerking vele malen minder grappig was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hè.
Maar dat deed bar_rel gelukkig ook al.
En Zhenar reageerde op zijn beurt weer op:
[..]
Oh neequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer is die meet nou?
Uhuh.quote:
Die snap ik niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:10 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
100 euro per note per persoon.
Welke woordgrap bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, reageer eens op Bupatihs woordgrapje!
Mooi, doe ik mijn bitje inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.Ik heb de boel al kortgesloten met Zhenar!
Gaat een beetje moeilijk met zo'n buisje in m'n hals, terwijl ik ook nog moet opletten dat ik met m'n elektrische rolstoel niet tegen anderen aanrijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn "comedy routine"
Ik vooral naar zijn exploding head aanvallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn "comedy routine"
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke woordgrap bedoel je?
Toch niet die van de "iets" in mijn broek opmerking?![]()
M'n Duitse woordgrap, gok ik zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke woordgrap bedoel je?
Toch niet die van de "iets" in mijn broek opmerking?![]()
Giechel_Ho, hè. Ik sla geen Dada's.quote:
De dag dat jij op een ShowChat meet komt is de dag dat ik een man volop op zijn bek pakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.Ik heb de boel al kortgesloten met Zhenar!
Je bent bang voor MissBliss!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh nee![]()
![]()
Halen jij en Papparazzi je maar niets in jullie bolletjes
Ik ga niet bukken voor jouw almachtige linkse directequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk met zo'n buisje in m'n hals, terwijl ik ook nog moet opletten dat ik met m'n elektrische rolstoel niet tegen anderen aanrijd.
Airellequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent bang voor MissBliss!![]()
Zoals velen voor jou![]()
Oké, deze post sla ik even op!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
De dag dat jij op een ShowChat meet komt is de dag dat ik een man volop op zijn bek pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |