Leuk ende erotisch, zoals altijd met Dizer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een aansporing om te vertellen hóe leuk!![]()
tuurlijk niet gekkie, dan ben ik toch al praktisch weg!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette?! Je afscheidszuipmeet was toch niet de 20ste oktober gepland hè?
Ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou echt zoooooooooo vet zijn!!!!!!![]()
![]()
![]()
Post dat maar onder je eigen account!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zal ik volgende week naar jou komen dan?
[/ATB]
Babette weigert uit te loggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Post dat maar onder je eigen account!![]()
Aangezien 6 okt. voor mij een groot vraagteken is en een andere datum plannen moeizaam gaat vraag ik mij af of wij elkaar nog in 2007 zullen ontmoetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Damn, ik weet eigenlijk niet naar wie ik benieuwder ben: Erik of Giechel_Ho![]()
Jullie proberen mij te mindfucken!quote:
Kan ook andersom zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Bupatih het volgende:
M'n moeder wil het huis maar niet uit.[afbeelding]
Het huis wil m'n moeder maar niet uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kan ook andersom zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het huis wil m'n moeder maar niet uit?
Praat geen poep, gast!
Twee jaar geleden anders wel geprobeerd. Liep alleen een beetje spaak. Toen maar gewoon op en neer gereisd. Bleek allemaal best mee te vallen. Na het eerste jaar geprobeerd met een klasgenoot wat te zoeken. Kwam iets tussen. Weer een jaartje gereisd. Bleek weer mee te vallen. En nu ben ik weer op zoek, zij het voorzichtig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij wil het huis niet uit, ventje
Dus je zit niet in Utrecht, godzijdankquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Bupatih het volgende:
En daarbij is de stad waar mijn hogeschool gevestigd is nou ook niet echt je-van-het te noemen.
ik weet 'n tof huisje in A'dam, staat straks 3 mnd leeg!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Bupatih het volgende:
En daarbij is de stad waar mijn hogeschool gevestigd is nou ook niet echt je-van-het te noemen.
Jij woont toch in Den Haag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet 'n tof huisje in A'dam, staat straks 3 mnd leeg!!
yep, maar mijn reisgenoot woont in A'damquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jij woont toch in Den Haag?
Hm...zag ergens een aanbieding ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, maar mijn reisgenoot woont in A'dam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet 'n tof huisje in A'dam, staat straks 3 mnd leeg!!
wat bedoel je? edit: oh wacht, jóuw reistijd (ik kan ook alleen maar aan mezelf denken hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat zal de reistijd ten goede komen, ja!
wat wordt 't nou uiteindelijk?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Voor alle Fleurs, Floors, Dorothe's, Madeliefs, Katja's, Nadja's, Annemiekes, maar bovenal... MissBliss.
http://nl.youtube.com/watch?v=tuuJuBX5Qsg
(De 'De Grote Drie'-versie was langer, maar die kan ik nergens online vinden!)
Dat laten ze niet zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat wordt 't nou uiteindelijk?!
Whehehquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Voor alle Fleurs, Floors, Dorothe's, Madeliefs, Katja's, Nadja's, Annemiekes, maar bovenal... MissBliss.
http://nl.youtube.com/watch?v=tuuJuBX5Qsg
(De 'De Grote Drie'-versie was langer, maar die kan ik nergens online vinden!)
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.quote:
Ik ken die grap niet. Desondanks behoorlijk sneu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.
Zij ook trouwens.
Ik zing voortdurend 'Aanvallen!'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.
Zij ook trouwens.
Het ís ook schandalig sneu!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken die grap niet. Desondanks behoorlijk sneu.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
Ah, man, hier bij Buup is het véle malen gezelliger! [afbeelding]
[z'n moeder]
Jij bent die ene homo uit die film met die andere heaumeau!quote:
Oh. Weer zo'n fasequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef DanielCraig het volgende:
Hoi, waarschijnlijk komt dit als een schok over, maar ik ben het... Dizer![]()
.
In ShowChat neem ik het over van Dizer. Dizer is alleen nog maar voor de serieuze posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |