Dizer is hierquote:

Queenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is er allemaal homo?
* ]Tha_Erik draait Don't stop me now van Queen![]()
[afbeelding .

[/mb]quote:

Yeah Babyquote:

Die kan ik ook wel even draaien hoor.quote:

Hier dacht ik nog aan een megaspannend, lichtelijk hilarisch filmscript over een persoon die schizofreen is, en iedereen hier helemaal gaat vermoorden (ja virtueel).quote:

Welnee man. Nu wordt het een orgiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier dacht ik nog aan een megaspannend, lichtelijk hilarisch filmscript over een persoon die schizofreen is, en iedereen hier helemaal gaat vermoorden (ja virtueel).
Maar nu we verder in het verhaal gekomen zijn is het gewoon vervelend en saai.

Met Dizer, DanielCraig en mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Welnee man. Nu wordt het een orgie.

Ik snap de lol ook niet helemaal. Is dit een slappe poging om het meest hilarische SC topic ooit te evenaren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar nu we verder in het verhaal gekomen zijn is het gewoon vervelend en saai.

Dear Mr. Craig,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
How about me showing you what's real [afbeelding]

Hij zat op mijn account, duuuuuuuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap de lol ook niet helemaal. Is dit een slappe poging om het meest hilarische SC topic ooit te evenaren?![]()
![]()
![]()

Oh, okquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat op mijn account, duuuuuuuh

Tuurlijk! Wat een vraagquote:

Is atb daar?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vast niet zo gezellig als hier bij ons
[/ATB]

Dat was een aansporing om te vertellen hóe leuk!quote:

Ik trap er niet in hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |