Aldus Giechel_Ho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat half om halfZeg dan "fake fag"
Remise my ass! (Half om half, zie je dat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Shit he, vergeet ik een veiligheidsmoment in te bouwenNou vooruit remise
Het erge is juist, dat ik het idee heb dat het allemaal oprecht isquote:
Ik geloof er nog steeds geen snars van. Het is allemaal net té.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het erge is juist, dat ik het idee heb dat het allemaal oprecht is![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie liever Charisma Carpenter dan die Jensen.
Wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het erge is juist, dat ik het idee heb dat het allemaal oprecht is![]()
Meen je dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen snars van. Het is allemaal net té.[afbeelding]
Aan de ene kant had ik dat idee ook wel... maar aan de andere kant doet bar_rie véél te overdreven/te geforceerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik geloof het zo. Echt toen ik het las (in een ander topic overigens) was ik niet verrast. Meer zo van "Het lag nogal voor de hand, maar damn... wéér een!"
Sommige homo's zijn nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de ene kant had ik dat idee ook wel... maar aan de andere kant doet bar_rie véél te overdreven/te geforceerd. [afbeelding]
Giechelen als een 11-jarig meisje, alles wat ook maar enigszins mannelijk lijkt lekker vinden en ontelbare kus-, lik- en slijmsmileys richting mannelijke ShowChatters.
Ja dat doe ik expresquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de ene kant had ik dat idee ook wel... maar aan de andere kant doet bar_rie véél te overdreven/te geforceerd. [afbeelding]
Giechelen als een 11-jarig meisje, alles wat ook maar enigszins mannelijk lijkt lekker vinden en ontelbare kus-, lik- en slijmsmileys richting mannelijke ShowChatters.
Ik mag dan wel een homo zijn, een nicht niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn nu eenmaal zo.
Dat noem je nou een nicht![]()
Da weiß ich, nicht!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn nu eenmaal zo.
Dat noem je nou een nicht![]()
Late reactiequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk niet
doe niet zo beledigend![]()
ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:23 schreef Bupatih het volgende:
Tyra's shout out to YOUTUBE!
Mislukte Oprah-doos.![]()
![]()
Dizer is hierquote:
Queenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is er allemaal homo?
* ]Tha_Erik draait Don't stop me now van Queen![]()
[afbeelding .
[/mb]quote:
Yeah Babyquote:
Die kan ik ook wel even draaien hoor.quote:
Hier dacht ik nog aan een megaspannend, lichtelijk hilarisch filmscript over een persoon die schizofreen is, en iedereen hier helemaal gaat vermoorden (ja virtueel).quote:
Welnee man. Nu wordt het een orgiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier dacht ik nog aan een megaspannend, lichtelijk hilarisch filmscript over een persoon die schizofreen is, en iedereen hier helemaal gaat vermoorden (ja virtueel).
Maar nu we verder in het verhaal gekomen zijn is het gewoon vervelend en saai.
Met Dizer, DanielCraig en mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Welnee man. Nu wordt het een orgie.
Ik snap de lol ook niet helemaal. Is dit een slappe poging om het meest hilarische SC topic ooit te evenaren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar nu we verder in het verhaal gekomen zijn is het gewoon vervelend en saai.
Dear Mr. Craig,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
How about me showing you what's real [afbeelding]
Hij zat op mijn account, duuuuuuuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap de lol ook niet helemaal. Is dit een slappe poging om het meest hilarische SC topic ooit te evenaren?![]()
![]()
![]()
Oh, okquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat op mijn account, duuuuuuuh
Tuurlijk! Wat een vraagquote:
Is atb daar?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vast niet zo gezellig als hier bij ons
[/ATB]
Dat was een aansporing om te vertellen hóe leuk!quote:
Ik trap er niet in hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |