Zet anders à la minute even The River op.quote:
Heb je echt geen andere manier om aan die kaartjes te komen??? :/quote:Op woensdag 5 september 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verwijder mijzelf rustig, doch zeer dringend, uit dit topic. Ik kan de woorden Bruce, Springsteen, Magic, concert, kaartjes, voorverkoop, en rij, niet meer horen of zien.
Dág..
Wat lief!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:12 schreef Fargo het volgende:
OK, je bent (onder voorbehoud) ingedeeld
Oh, damn, ik hoop het zooooooooooooooo. Als ik buiten de boot val met die 8 mensen, laat je het dan wel zo snel mogelijk weten?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:15 schreef Fargo het volgende:
Ze gaan in ieder geval liggen/staan als het nog donker is. Is een vrij nieuw verkooppunt en er stonden de laatste twee keren bijzonder weinig mensen. Dus ze hebben goede moed...
Maar ze gaan met twee personen en dus een maximum van 8 kaarten. Ze gaan even inventariseren en dan laten ze het me weten
Dat was ook al mijn insteek. 3 verkooppunten in een straal van 500 meter hier. Zullen vast bij één of twee geen mensen staan. Mij lijkt 07:00u wel een mooie tijd. Kan me niet voorstellen dat er dan al meer mensen staan.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Je kan toch ook gewoon in een dorp naar het postkantoor gaan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er daar een rij zal staan.
Liiieeeefffff.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:41 schreef Norrage het volgende:
WIj gaan ook een ladinkje kaartjes halen...Er gaan er maar 3 zeker, want men twijfelt nog over de kosten, maar we halen er voor de zekerheid 5 denk ik...dus er is een kans dat er eentje overblijft, en dan zal ik aan je denken indien nodig
Als ik WIL? Je vraagt of ik dat WIL? HELL YEAH wil ik dat!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef Fargo het volgende:
Het onder voorbehoud is er overigens nu vanaf hoor, Devil. Als je wilt dan nemen wij een kaartje voor je mee
Heb de link eerlijk gezegd niet geprobeerd, maar zijn dat alle nummers in zijn geheel of opnieuw die 30-seconden samples?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef BadDay het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of dit mag..... zo niet, sorry!!! haal ik het weg. Elke keer een seconde of 20 wachten en dan komt de volgende.
http://ginagiambone.com/page116.html
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:37 schreef Fargo het volgende:
This morning, Belfast tickets sold out in 8 minutes, breaking Oasis' record at the venue. In the past week, London was also a frenzy; Oslo reportedly sold out in six minutes; Copenhagen in 15.
Doe de dame die daar samen met haar moeder zit de groetjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Werd niet abrupt uit mijn slaap gewekt met de mededeling waar ik bleef. Zaten al drie gekken bij het postkantoor hier in Weert. Had beslist vrij vroeg te gaan liggen, maar dit is eigenlijk gekkenwerk. Maar heb geen andere keus om me er snel bij aan te sluiten wil ik nummertje 4 zijn.
Mits mogelijk, ja! En anders zit je toch gezellig naast mequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn... Fargo, wat voor kaarten gaan ze halen trouwens? Veld?
Zitten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mits mogelijk, ja! En anders zit je toch gezellig naast me
Ik bedoelde dat we ook bij zitplaatsen vast de hele avond zullen staan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:36 schreef Fargo het volgende:
Ze regelen wel staanplaatsen. Ik heb alle vertrouwen in mijn connecties en hun/ons netwerk
Naja ik voel me wel een beetje alsof ik 'm in de steek laat voor een andere man.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:04 schreef Fargo het volgende:
Die paar keer in de zoveel jaar dat 'ie komt. Kan hij je haast niet afnemen ook
Ja, 't is hem blijkbaar gelukt om te kunnen gaan of zo. Als ik dat eerder had geweten, had me aardig stress gescheeld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:16 schreef Fargo het volgende:
Maar je broer heeft dus toch alsnog besloten te gaan?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, 't is hem blijkbaar gelukt om te kunnen gaan of zo. Als ik dat eerder had geweten, had me aardig stress gescheeld.. Maar goed, maakt niet uit!
't Had me zó leuk geleken, samen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:54 schreef Fargo het volgende:
Prachtig!!![]()
Ik heb het nu minder omdat ik toch niet ga liggen, maar anders zat ik er ook al. Ongetwijfeld enorm zenuwachtig!
Jaaaa.quote:
Ik voel me gevleid!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Dangel het volgende:
Mensen die een dubieus automerk als username hebben zijn altijd ok.
Dat is correct! En het is ook nog een klein stadje in Amerika. Maar in mijn geval gaat het, zoals D&D al aanhaalde, toch echt om de film van de gebroeders Coenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
Fargo is een dochteronderneming van Chrysler. Tegwnoordig worden alleennog in Turkije vrachtwagens onder die naam gebouwd en verkocht, maar vroeger was het een amerikaanse personenwagenmerk.
En ontopic,zonet was Bruce op Arrow te horen.
Ja dat kan dus ook wel, maar dat is helaas wellicht een wat kleine kans...Maar uiteraard kan het.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
Is het niet mogelijk om gewoon om 10.00 op ticketmaster te bestellen? Of zal dat binnen de eerste minuut uitverkocht zijn?
Mjah, ik ook zoiets...Maar ik heb op zich wel goede hoop...We zullen zien straks.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:48 schreef Da_Sandman het volgende:
14e in de rij...
Te laat denk ik, maar goei...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:17 schreef Professional het volgende:
Hoppa!!!!!!
3 kaarten in mijn bezit, opeens kwam ik er door en de bestelling duurde echt maar 10 seconden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |