Wat vinden jullie nou van het nieuwe album?
Ik ga de nummers wel even langs:
01 Radio Nowhere: Ik vind het maar een slecht nummer. Ik vind het een beetje chaotisch en mis Bruce gevoel...Waarschijnlijk live wel heel heerlijk
02 You'll be Coming Down: Hier vind ik wel een Bruce gevoel. Lekker nummer. Niet speciaal, maar ik kan het beter waarderen dan 01
03 Livin' in The Future: Lekkere E-Street intro (om het even zo te noemen). Typisch Bruce dit. Kan ik ook wel vaker dan gemiddeld gaan luisteren
![]()
Lekker vrolijk.
04 Your Own Worst Enemy: Nijgt een beetje naar saai, maar zit wel lekkere emotie in. En ik vind hem leuk
![]()
In ieder geval lekker meeslepend, ik ging er van dromen.
05 Gypsy Biker: Mondharmonica!!!!
![]()
En verder sowieso instrumentaal heerlijk. Sax solo, gitaar solo, harmonica solo....Mijn favoriet tot nu toe (ik ben vanaf het begin aan het luisteren nu)
06 Girls In Their Summer Clothes: Zwijmelig nummer. Weet niet wat ik er van moet vinden. Beetje eentonig. Vind het weer een mindere.
07 I'll Work For Your Love: Weer een iets betere, maar ben hier toch ook niet helemaal weg van. VInd hem ook moeilijk te verstaan in deze. En instrumentaal niet zo divers...
08 Magic: Origineel! Lekker.Vind deze heel goed. Mooie tekst, ik leef echt mee zonder dat ik weet waarmee. Ingetogen gedaan. Toppertje! Geen idee echter waar het op zou moeten doelen . Vind het wat lijken op nummers als Into The Fire en Fire etc...kort maar krachtig
09 Last To Die: Goede tekst, goede melodie. Veel diversiteit. Ook één van de beteren!
10 Long Walk Home: Goed nummer. Fijne opbouw. Goede mix van ingetogenheid en rocken!
Conclusie: Ik vind het maar een weinig origineel album, en ik mis wat speciaals. Wat wel zo is is dat het heerlijk typisch Bruce is en dat het waarschijnlijk enorm rockt op 30 November! En dat ik me nog even wat meer ga richten op de teksten want die begreep/verstond ik allemaal nog niet zo goed.