Yup, en zijn muziek zuigt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Paolo Conte
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Paolo Conte
Smaken verschillen, een beetje dan, hij is BADquote:
Context?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Best leuk af en toe.
Wat is NFC?
Feldhofer +1 die wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Feldhofer het volgende:
Near Field Communication dan?
Niet echt state of the art hoor, en , lijstje!quote:
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Olympia de archeologische vindplaats?
Beetje minder mag ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:39 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Hun toevoeging aan de westerse cultuur!
peaceman +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef peaceman het volgende:
olympische spelen
waar komen de spelen dan vandaan volgens jou?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje minder mag ook
En als je de olympische spelen bedoelt, die worden niet bedreigd door bosbranden.
ik tikte het antwoord zelf ook in maar begrijpen waarom de olympische spelen bedreigd worden door bosbranden doe ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje minder mag ook
En als je de olympische spelen bedoelt, die worden niet bedreigd door bosbranden.
Vraag is gewoon heel verkeerd gesteld, maar dat maakt niet uit. Maar hij kan wel gewoon reageren op antwoorden, lijkt me.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik tikte het antwoord zelf ook in maar begrijpen waarom de olympische spelen bedreigd worden door bosbranden doe ik niet
Misschien was je in de war met mevrouw Maasland??quote:
Dan moet je je eens wat inlezen over onze geschiedenisquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag is gewoon heel verkeerd gesteld, maar dat maakt niet uit. Maar hij kan wel gewoon reageren op antwoorden, lijkt me.
Dat "natuurlijk niet" vond ik helemaal niet zo natuurlijk.
navondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien was je in de war met mevrouw Maasland??
Goedenavond trouwens
OK, goed te horen !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
Hi qonlieffie
Heb twee tantes op bezoek gehad en was erg druk enzo.
Miss_sly, nee hoor!! Lekker een nieuwe vraag stellen jij
Miss_Sly +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:02 schreef miss_sly het volgende:
Bolke de Beer
Bolke, Bolke, Bolke de Beer, daar is hij weer, daar is hij weer
quote:It was all a bad dream
Spinning in your head
Your mind tricked you to feel the pain
Of someone close to you leaving the game of life
So here it is, another chance
Wide awake you face the day
Yo Yo Yoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet iets van Queensryche??
ER!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet iets van Queensryche??
Nou voor de voortgang ER +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan niet op de titel komen hoor. Iets met Lucid Dreams ofzo??
Punten deel 979quote:I-am smiling next to you...in silent lucidity
Dus?? Ooit als tip gekregen van DIGGER.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
ER!!Luister jij naar Queensryche joh??
Vind het alleen verrassend, niets meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus?? Ooit als tip gekregen van DIGGER.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind het alleen verrassend, niets meer dan dat.
Symfonische metalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee. Is het ook metal?? Ik ben daar niet echt in thuis.
Precies!!! Ooit live gezien?? Ik wel, twee keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:30 schreef Feldhofer het volgende:
Therion, cool
1 maal, vette shit!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!!! Ooit live gezien?? Ik wel, twee keer
mij best,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef MaJo het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een indievraag
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
The Killers
doe maar, ben ik goed inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef qonmann het volgende:
nog meer muziekvragen dan ?
Achternaam is foenetisch goed, voornaam niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef qonmann het volgende:
Frans Hoefnagel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |