In dat geval, zullen we dan vorige vraag/punt maar laten vervallen? Is er meteen geen discussie meer mogelijk ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Puntenslijpsel is even druk met d'r PR...
Oei, dat klinkt ook lekker triviaal zég. Hoe laat vlieg je trouwens vanaaf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:21 schreef ScottTracy het volgende:
Sevilla
Nu ik het teruglees hoop ik dat Davinia dit niet verkeerd opvat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Oei, dat klinkt ook lekker triviaal zég. Hoe laat vlieg je trouwens vanaaf?
...? Mn PR? Ik was het vergeten, beetje verstrooid...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Dat krijg je met puntenslijpsel, in principe is het niet meer dan zaagsel en wat gekleurd grafiet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
...? Mn PR? Ik was het vergeten, beetje verstrooid...
Volledige naam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef peaceman het volgende:
Maynard
ow dat weet ik niet, maar hij is van Tool, A perfect Circlequote:
Au....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met puntenslijpsel, in principe is het niet meer dan zaagsel en wat gekleurd grafiet...
Niets...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je ook al weer precies tegen me?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Wuppie bij AH tijdens de WK
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Tasmaanse duivel geschoten vanuit een hele vreemde hoek?
Ander eiland, Madagaskar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Vast een Australisch dier.
Ik had dat beest inmiddels gegoogled, en de film madagascar pas gezien. Maar de link kan ik toch niet helemaal leggen. Hij was mij iig niet opgevallen in die film.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij het denken aan de film 'Madagascar' gaat er ook geen lichtje branden?
Aaah de fossa'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij het denken aan de film 'Madagascar' gaat er ook geen lichtje branden?
Ik ken een vrouw die aan die omschrijving voldoetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Schitterende beesten, maar zo vals als de nacht en stinken dat je er van over je nek gaat..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ken een vrouw die aan die omschrijving voldoet![]()
Je bedoelt de man die meer aandacht wilde krijgen voor zn sport krantje ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vraaagje
Hoe heette de man die de tour startte, en waarom deed hij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |