Gegoogled op die naam inmiddels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:03 schreef qonmann het volgende:
Felix Levitan voor z'n krant
ik zou er niet op gekomen zijn... dat verhaaltje van dat krantje heb ik toevallig een keer gehoord. Misschien dat de echte fans het wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
issie te moeilijk?
een veeel groter landquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Asap het volgende:
Ghana?
Ja, heel veel gaat naar Chinaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef Asap het volgende:
Australie?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef ScottTracy het volgende:
Quagga
Hoe kan je dat nou zeggen terwijl mythbusters bezig isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wil eigenlijk weer House gaan kijken.
4equote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef miss_sly het volgende:
bis durch fur gegen ohne um
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:03 schreef Ole het volgende:
Je ziet wel weer wie hier boven de 30 zijn he![]()
Ow, ik kan me redelijk verstaanbaar maken in het duits, maar of ik woorden dan op de juiste manier vervoeg zal me werkelijk worst wezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook 1 jaar Duits gehad, maar ben toen geloof ik niet veel verder gekomen dan 'Frau Rehbock macht einkauf'.
De rest heb ik van Derrick, Tatort, Der Alte en vele jaren wintersport geleerd...
wat hij zegt...quote:
Ik krijg spontaan visies van hollanders op een mooie witte piste die luid schreeuwend DREI CURRYWURST MIT POMMES, DREI BIER UND FORTMACHEN BITTE!! bestellen. Ideale leerschoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook 1 jaar Duits gehad, maar ben toen geloof ik niet veel verder gekomen dan 'Frau Rehbock macht einkauf'.
De rest heb ik van Derrick, Tatort, Der Alte en vele jaren wintersport geleerd...
Ik ken Duitsers die dat in Nederland roepen, dus zo erg is dat niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik krijg spontaan visies van hollanders op een mooie witte piste die luid schreeuwend DREI CURRYWURST MIT POMMES, DREI BIER UND FORTMACHEN BITTE!! bestellen. Ideale leerschool![]()
quote:Ein Männlein steht im Walde ganz still und stumm,
Es hat von lauter Purpur ein Mäntlein um.
Sagt, wer mag das Männlein sein,
Das da steht im Wald allein
Mit dem purpurroten Mäntelein.
Ol daar haak ik op inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef qonmann het volgende:
Dali Dali Tong !
Ich wahr beschäftichtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Moet tong geen nieuwe vraag bedenken?
Scheisse das wahr zu einfach.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
Dieter HAllervorden
MadMaster +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Conny Froboes?
Er waren hier net veel dertigers, dus daar gokte ik een beetje op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |