hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyATquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
+ FoBo + een nieuwssite.
Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
een kloon.... Peoike?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
iemand had een hele redenatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...![]()
Eigenlijk verdacht ik Lenny of papier...![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
Maar daar post je niet mee....quote:
Ja en ik heb een keer gereageerd op iets dat tegen jou werd gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...![]()
[..]
Maar daar post je niet mee....![]()
maak dan een nieuwequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef covie het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Maarja die is dus dood nu![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
En armoedzaaier en schoonOA...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb Plasgoot en dat vind ik meer dan zat. Op mn werk moet ik werken en thuis heb ik trage I-net, dus ik heb wel wat beters te doen dan een massa klonen aan te maken.
quote:
Wheheheehquote:
Hier..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
waar deed je een post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |