maar dan kan ze toch niet d'r lichaam showenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
Doet Lieke die handdoek act van Nadia nou ook al?? En dat terwijl ze mascara aan het opdoen is
Ik snap dat niet zo... Kleed je je daarna aan, raakt je make-up weer in de war...
Net zoals alle andere lessenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
Waarom heb ik nou het idee dat die lessen Portugees een complete verspilling zijn voor dit groepje...
[afbeelding]
Zo doet Lieke het bijna altijd en zeker is als ze daar alleen is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
Doet Lieke die handdoek act van Nadia nou ook al?? En dat terwijl ze mascara aan het opdoen is
Ik snap dat niet zo... Kleed je je daarna aan, raakt je make-up weer in de war...
Ik zit ook met stomme verbazing te kijken. De meest simpele basis woorden, vervoegingen enz., moet Yvonne 10 keer herhalen en die 2 geiten zitten maar stom te lachen. A waste off time dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
Waarom heb ik nou het idee dat die lessen Portugees een complete verspilling zijn voor dit groepje??
De enige die er wel wat mee zou kunnen zit op de achtergrond met een koptelefoon op...
[afbeelding]
Idd jammer, hoewel die outfit van gisteren simpel maar erg leuk was... het blijft jammer dat Lieke zelfs bij "achter" het ondergeschoven kindje lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke trekt voor de verandering maar weer is haar oude groene jurk aan.
Toch raar dat die andere 2 toch elke keer met andere kleding tevoorschijn komen zeg.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Het is iig al een vooruitgang dat Palma inmiddels normaal tegen Lieke lijkt te kunnen doen... eindelijk.
ja, hoe bestaat het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Het is iig al een vooruitgang dat Palma inmiddels normaal tegen Lieke lijkt te kunnen doen... eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |