Idd jammer, hoewel die outfit van gisteren simpel maar erg leuk was... het blijft jammer dat Lieke zelfs bij "achter" het ondergeschoven kindje lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke trekt voor de verandering maar weer is haar oude groene jurk aan.
Toch raar dat die andere 2 toch elke keer met andere kleding tevoorschijn komen zeg.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Het is iig al een vooruitgang dat Palma inmiddels normaal tegen Lieke lijkt te kunnen doen... eindelijk.
ja, hoe bestaat het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Het is iig al een vooruitgang dat Palma inmiddels normaal tegen Lieke lijkt te kunnen doen... eindelijk.
Tien. Uiteraard al te zien aan de vreemde vervoeging van het zelfstandig naamwoord antwoord.quote:De Miljonairs doen weer goed mee tijdens de les Portugees. Alleen Jaap, Huub en Lieke hebben zich van de groep gedistantieerd. “Weet u wat bindingsangst betekent in het Portugees?”, vraagt de Antilliaan aan de lerares. Lachend geeft Ivone antwoordt. Dit is nou niet bepaald het makkelijkste woord om te leren Brian. Concentreer je eerst maar even op de basis woorden.
het is inderdaad bijna engquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Is Palma echt helemaal genezen?? Het kost haar zelfs geen moeite Lieke met haar jurk te helpen.
[afbeelding]
Ik ben echt verbijsterd... Nu zo gewoon kunnen doen na al die kutopmerkingen de laatste maanden.quote:
Klopt, in de eerste instantie alleen voor Naad, Dennix en Amanda, Brian mocht plotseling ook meedoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien. Uiteraard al te zien aan de vreemde vervoeging van het zelfstandig naamwoord antwoord.
Anywayz, hoezo 'gedistantieerd'? Die les is toch helemaal niet voor hen bedoeld?
Ben ook benieuwd of Amanda, na 1 belletje, gewoon mee kan doen met de zanglessen van Dennis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, in de eerste instantie alleen voor Naad, Dennix en Amanda, Brian mocht plotseling ook meedoen.
En Lieke maar wachten op alles wat ze aangevraagd heeft vanaf dag één, maar nooit krigt, dit itt Dennix, die de cursus Portugees heeft aangevraagd.
En itt Amanda die alles mag en krijgt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, in de eerste instantie alleen voor Naad, Dennix en Amanda, Brian mocht plotseling ook meedoen.
En Lieke maar wachten op alles wat ze aangevraagd heeft vanaf dag één, maar nooit krijgt, dit itt Dennix, die de cursus Portugees heeft aangevraagd.
Ik begin me bijna af te vragen of Lieke een deal heeft met achter over haar inleg van ¤ 10.000,= dat die verrekend wordt met de dingen die ze dus niet krijgt... maar volgens mij heeft de rest die inleg ook niet betaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Lieke maar wachten op alles wat ze aangevraagd heeft vanaf dag één, maar nooit krijgt, dit itt Dennix, die de cursus Portugees heeft aangevraagd.
De vader van Lieke heeft de helft betaald en Lieke de rest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begin me bijna af te vragen of Lieke een deal heeft met achter over haar inleg van ¤ 10.000,= dat die verrekend wordt met de dingen die ze dus niet krijgt... maar volgens mij heeft de rest die inleg ook niet betaald.
Daarbij zou Lieke d'r vader haar 10k hebben voorgeschoten... het blijft een vreemde toestand.
Ik kan geen enkele reden van "achter" bedenken om haar te vragen als bewoner (want dat is IMHO gebeurd) om haar vervolgens te behandelen als "indringer" die niets nodig heeft...
Dan is Lieke dus de enige die de inleg wel betaald heeft, en van haar inleg krijgen de anderen nu kleren, lessen, parfums...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:53 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De vader van Lieke heeft de helft betaald en Lieke de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |