T is portugees schatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kunnen ze beter een brandje leren blussen, ipv grieks![]()
Misschien kunnen Brian en Amanda eerst Nederlands leren ipv Portugees.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kunnen ze beter een brandje leren blussen, ipv grieks![]()
He, laat mij nou ff een leuke associatie makenquote:
sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He, laat mij nou ff een leuke associatie maken![]()
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Brian zit Amanda compleet af te zeiken: Haar extentions moeten uit haar haar, de nepnagels moeten eraf net als haar make-up. De bh is te klein, haar tepel komt er steeds bovenuit en er zit kip tussen haar tanden, dat gaat stinken.
Tsjonge, wat is hij toch gek op haar.
Ik hou van jou, je bent zo oprecht, je bent zo echt, je hebt je eigen mening, houd je sjmoel, luister fokking naar mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?
Nou als mijn partner zo eerlijk tegen me was zou ik vragen waarom hij nog wel op me duikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?
Hij is "gevallen" voor de Amanda zoals ze is, dan moet hij nu niet gaan zeiken. Amanda zal er altijd zo uit blijven zien, verlopen kop en ordinair.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik hou van jou, je bent zo oprecht, je bent zo echt, je hebt je eigen mening, houd je sjmoel, luister fokking naar mij![]()
hij is op haar backup gaatje gevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is "gevallen" voor de Amanda zoals ze is, dan moet hij nu niet gaan zeiken. Amanda zal er altijd zo uit blijven zien, verlopen kop en ordinair.
José had het over haar kids en dat ze blij was dat ze weer naar school gaan, vandaar de regelmaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef Dreamboy het volgende:
Palma. ik ben blij als het weer allemaal achter de rug is dan heb ik weer een beetje regelmaat in mijn leven.
Huub. ja dat ben ik wel met je eens.
Volgens mijn weet Huub het al dat hij bijna voor bij is.
Dat. En dat komt naar mijn idee de laatste tijd steeds vaker aan de oppervlakte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
hij is op haar backup gaatje gevallen.
ja hier ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef Dreamboy het volgende:
Fok is bij mijn weer zo traag zeg.
Hebben meer mensen daar last van?
dat ging over de schoolvakantie van de kids van Palmaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef Dreamboy het volgende:
Palma. ik ben blij als het weer allemaal achter de rug is dan heb ik weer een beetje regelmaat in mijn leven.
Nope, en het zou me niks verbazen als het weer niet doorgaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:55 schreef pasjesjen het volgende:
Is huub nou eigenlijk al wezen motorrijden?
Misschien even lezen ipv alleen maar postenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef Dreamboy het volgende:
Fok is bij mijn weer zo traag zeg.
Hebben meer mensen daar last van?
zit er dik in jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, en het zou me niks verbazen als het weer niet doorgaat.
wat is FOK traag zeg.
Ging toch over schoolvakantiesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef Dreamboy het volgende:
maar dan kan ze toch niet d'r lichaam showenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
Doet Lieke die handdoek act van Nadia nou ook al?? En dat terwijl ze mascara aan het opdoen is
Ik snap dat niet zo... Kleed je je daarna aan, raakt je make-up weer in de war...
Net zoals alle andere lessenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
Waarom heb ik nou het idee dat die lessen Portugees een complete verspilling zijn voor dit groepje...
[afbeelding]
Zo doet Lieke het bijna altijd en zeker is als ze daar alleen is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
Doet Lieke die handdoek act van Nadia nou ook al?? En dat terwijl ze mascara aan het opdoen is
Ik snap dat niet zo... Kleed je je daarna aan, raakt je make-up weer in de war...
Ik zit ook met stomme verbazing te kijken. De meest simpele basis woorden, vervoegingen enz., moet Yvonne 10 keer herhalen en die 2 geiten zitten maar stom te lachen. A waste off time dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
Waarom heb ik nou het idee dat die lessen Portugees een complete verspilling zijn voor dit groepje??
De enige die er wel wat mee zou kunnen zit op de achtergrond met een koptelefoon op...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |