T is portugees schatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kunnen ze beter een brandje leren blussen, ipv grieks![]()
Misschien kunnen Brian en Amanda eerst Nederlands leren ipv Portugees.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kunnen ze beter een brandje leren blussen, ipv grieks![]()
He, laat mij nou ff een leuke associatie makenquote:
sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He, laat mij nou ff een leuke associatie maken![]()
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Brian zit Amanda compleet af te zeiken: Haar extentions moeten uit haar haar, de nepnagels moeten eraf net als haar make-up. De bh is te klein, haar tepel komt er steeds bovenuit en er zit kip tussen haar tanden, dat gaat stinken.
Tsjonge, wat is hij toch gek op haar.
Ik hou van jou, je bent zo oprecht, je bent zo echt, je hebt je eigen mening, houd je sjmoel, luister fokking naar mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?
Nou als mijn partner zo eerlijk tegen me was zou ik vragen waarom hij nog wel op me duikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik verwacht van een partner dat hij eerlijk tegen mijn is, wat heeft Brain meer gezegd dan dat wij hier al maanden schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |