Ik ga niet mierenneuken, leeuwen etc zien zwart wit, door de strepen zien ze het begin en eind van een zebra niet in een kudde waardoor er geen aparte zebra's worden onderscheiden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Roofdieren kunnen door de vertikale strepen de afstand tot het beest niet goed inschatten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef hhhpsycho het volgende:
ministers van staat?
Gedaan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:20 schreef MadMaster het volgende:
PR, kan je svp 1 punt bij Adjeuj verwijderen?
Die heb ik er per abuis bij gedaan bij de Fiat Panda vraag...
Homdeck +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Homdeck het volgende:
big bopper
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef hhhpsycho het volgende:
Jammer MM, maar wel sympathiek.
Jep, je bestandje even lokaal opslaan, naar www.tinypic.com gaan en dan het bestand uploaden. Je hoeft niet zelf het een rare naam te geven, dat doet tinypic voor je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef hhhpsycho het volgende:
Hoe werkt het btw met afbeeldingen, ik zie dat iedereen tinypics gebruikt om de source te verbergen, ja moest natuurlijk even checken. kan ik dat ook?
hhhpsycho +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef hhhpsycho het volgende:
mad max?
denk het ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Nu op Veronica, niet geheel toevallig, denk ik...
Ik vind het best, 't is hem gegundquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:52 schreef hhhpsycho het volgende:
ja das idd niet handig, wordt wel erg gokken zo dan, mijn voorstel punt voor mm voor juiste auteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |