Wat een ongelovelijk BS. Een gorilla is geen Oerang Oetan. Een Reuzepanda is wel een panda. En niemand zal ooit Oeran Oetan zeggen als hij gorilla bedoeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar uiteindelijk was het geen pandababy, maar een reuzenpandababy.
Da's net zoiets als je zegt dat een Gorilla Jong een Oerang Oetan jong is
je verwacht toch niet van me dat ik mijn er voor opgeef? is toch goed opgelost zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
grrrrrrrrrrr
Sorry dat je dat jammer vind...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk BS. Een gorilla is geen Oerang Oetan. Een Reuzepanda is wel een panda. En niemand zal ooit Oeran Oetan zeggen als hij gorilla bedoeld.
Ik vind dit wel erg jammer van je![]()
Nee, prima opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je verwacht toch niet van me dat ik mijn er voor opgeef? is toch goed opgelost zo...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je ziet een zwarte baby.
Is dat dan een baby van een europees ras of een afrikaans ras?
Das een zeer slechte vergelijking...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Sorry dat je dat jammer vind...
Laat ik het anders uitleggen...
Je ziet een zwarte baby.
Is dat dan een baby van een europees ras of een afrikaans ras?
not good enoughquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
schrijven
Nee..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:00 schreef Aereatheas het volgende:
Een boek schrijven?
Nee..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:04 schreef Adjeuj het volgende:
Dichten
Warm..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:04 schreef hhhpsycho het volgende:
een boek over de spaanse burgeroorlog schrijven?
Hij is als oorlogsverslaggever voor een groep Amerikaanse kranten naar Spanje gegaan om verslag te doen van de Burgeroorlog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef Aereatheas het volgende:
Aangezien mijn antwoord hetzelfde is als die van klenski : Hij was oorlogs reporter daar?
FKA +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Grootste viaduct ter wereld in Frankrijk
Gelukkig voor FKA ben jij milder dan FKA voor PR eerder vanmiddag...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef Aereatheas het volgende:
[..]
FKA +1
Helemaal goed...
Het is de viaduct van Millau
warm denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Hollandse Brug bij Muiden richting Almere...
Tja ik twijfelde nog hoor, maar ik ben vrij mild, ik had die panda ook goed gerekend voor PR hoor...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor FKA ben jij milder dan FKA voor PR eerder vanmiddag...
Maakt niet uit. FKA hoeft alleen niet meer op mijn mildheid te rekenen, zoals vriend Yestuuur dat ook niet meer kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor FKA ben jij milder dan FKA voor PR eerder vanmiddag...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zijn we nou nog over die kutpanda aan t lullen?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Is het dat oude stadion in Praag dan?
Ik zie op verschillende sites een verschil van 220.000 en 250.000 staan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Kunnen/konden er daar 250.000 in?
Ben er 2 jaar gelden lags gelopen toen ik met Ajax bij Spartak praag op bezoek was en zo groot leek het niet...
Vraag volgt zo...
Hallo, daar zijn we weer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef hhhpsycho het volgende:
fiat panda
das toch niet compleet genoeg! Mijn punt wat doe je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef hhhpsycho het volgende:
fiat panda
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zijn we nou nog over die kutpanda aan t lullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |