Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom je daar nog wel eens Pheno? Maak me zorgen om Cara... al zo lang nie meer gezien
DEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld...![]()
TRV, FOT, MEN, PTA... allemaal makkelijk! Denk ik!![]()
quote:
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.
Thx
idd een voordeel van themaforumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar wordt volgens mij nauwelijks gekloot!![]()
Dat neem ik aan... zou fijn zijn als je wat kan doen! thxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....
Is ook niks voor jou. Daar moet je een gezelligheidsdier voor zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |