Meteen dus een tip voor de andere topics waar je aan mee wilt doen. Lees eerst de OP.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Bram2301 het volgende:
ok ok ok
SORRY
ben hier ook pas een uur....
gelijk al dit
haha
dit is niet leukquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Bram2301 het volgende:
ok ok ok
SORRY
ben hier ook pas een uur....
gelijk al dit
haha
hahaha was hij het!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En BasOne let er ook even op dat je de tussen stand correct overneemt. Hier heb je per ongeluk een door Bram2301 verdiend punt weggelaten.
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En BasOne let er ook even op dat je de tussen stand correct overneemt. Hier heb je per ongeluk een door Bram2301 verdiend punt weggelaten.
dat is waarquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.
het goede antwoord was al gegeven dus mijn antwoord deed er niet meer toequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
beloon jij trouwens iedereen met aftrek? lekkere vader zul je zijn / wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je de regels niet leest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:35 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
beloon jij trouwens iedereen met aftrek? lekkere vader zul je zijn / worden
okideequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt!
![]()
![]()
Maar dan wel even vermelden?
lees jij het hoofdstuk over belonen en bestraffen maar eens!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je de regels niet leest.
Amen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Knullies, de OP lijkt me duidelijk toch?
- Googelen ist verboten want daar is geen flikker aan
- vragen stellen die op meerdere manieren beantwoord kunnen worden is niet handig maar het gebeurt nu eenmaal wel eens. Gewoon lekker doorgaan, het einde der tijden is niet nabij.
- vragen stellen waarop gegokt moet worden(jaartallen bijvoorbeeld) zijn ook niet handig.
- Als er een vraag wordt gesteld die te moeilijk voor je is, dan wacht je toch gewoon tot de volgende vraag? "Vroegah" werden hier vragen gesteld die 6-delig waren. Tegenwoordig gaat men hier al huilen als het antwoord niet binnen 5 minuten geraden is dat de vraag te moeilijk is. Als jij het antwoord niet weet, weet een ander het wel. En dat dat even kan duren of met behulp van hints gebeurt, is prima.
Deze discussies zijn echt al zo enorm vaak gevoerd en het is vrij zinloos dat weer te doen. Eigenlijk staat het meeste gewoon in de OP en dat staat daar na ellenlange discussies uit het verleden
Daar gaat het mij ook niet om, in dit geval heeft degene die Aerosmith antwoordde ook de punten gegeven omdat hij later nog met Run DMC kwam. Wat dat betreft is er dus niets aan de hand. Maar de versie met Run DMC was een cover, niet het origineel waar je om vroeg. Als iemand anders dus alleen Aerosmith had geantwoord, had je dat wat mij betreft niet fout kunnen rekenen.quote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er was geen ander antwoord, hij heeft niet eens geantwoord.....................
Dat de vraag niet geheel klopte, dat het antwoord niet geheel klopte, boeit het?
Ik vond het goed, de antwoordgever vand het goed, no problem.
Nu komt hij ineens dat de vraag en het antwoord niet goed waren.......
WTF
Ik doe het wel regelmatig, maar de stand is af en toe een puinhoop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef Rucebo het volgende:
Werkt niemand de punten meer bij of hoe zit dat?
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doe het wel regelmatig, maar de stand is af en toe een puinhoop.
Met Excel moet het niet zo moeilijk zijn, toch?
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit zo op gelet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...
Het klopt nu in ieder geval geloof ik, dus laat maar zitten verderquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit zo op gelet.
T/m 1506? Gelukkig, dan heb ik mijn werk tenminste goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik open 1512 en daar stond bijgewerkt tot 1506, vandaag mijn opmerking. Als iedereen gewoon per topic de punten bijwerkt als hij het topic opent zou het geen probleem moeten zijn. Anders maar gewoon minpunten ofzo...
Slaap ze Mark..quote:
Welke rest ?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wacht hier op de rest van de discussie. Als de rest tenminste het het lef heeft hier door te gaan.
Ik denk dat jij de enige bent?quote:
AKQ SC die zich zouden bemoeien met de AKQ puntenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef Siniti het volgende:
Welke discussie?
Een discussie vind ik prima, maar die plaatjes die door UTWLO gepost zijn gaan echt te ver.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Kortsluiting UTWOL.
Er is nog steeds geen elektricien langs gekomen om dit probleem te verhelpen.
Deze vraag ligt er nog:quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
AKQ SC die zich zouden bemoeien met de AKQ punten
De AKQ oprichtster heeft het besloten. Dat lijkt mij genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze vraag ligt er nog:
Wellicht dat iemand van het slowchatclubje even kan uitleggen waarom mensen die meeten zomaar punten kunnen verdienen. Ik vond het niet in de OP terug.
Die punten boeien me niet, maar terecht lijkt het met niet tegenover de reguliere spelers.
Nou C4, kom op. Dat is wel een nogal flauwe regel.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
De AKQ oprichtster heeft het besloten. Dat lijkt mij genoeg?
Ik heb op dit moment geen puf meer over om de rest uit te leggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou C4, kom op. Dat is wel een nogal flauwe regel.
Dit is één van de weinige quizzen die met punten en goed geformuleerde regels werkt en die al zeer lange tijd succesvol is. Alleen zo lukt dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De AKQ oprichtster heeft het besloten. Dat lijkt mij genoeg?
Als dit zo is, raakt het inderdaad kant noch wal.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen op een meet geweest waar ook gequizzed werd, maar dan in het echt. Blijkbaar tellen die punten ook voor dit topic.
Misschien handig om dat even in de OP te vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |