Ik heb onlangs met die peugeotbanner flash ge-update.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar youtube gebruikt flash. Misschien heb je niet de laatste versie, of juist wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik weet al hoe het komt... ik zat al op pagina 2, ondertussen is er een veegactie in de COS geweest en bestaat de COS weer uit minder dan 1 pagina
Geen wonder dat ie dan pagina 2 niet wil F5'en![]()
Er is wel zo'n programma, waar ze allemaal durven te komen: in de COs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
huh meeting ? waar ? wanneer hoelaat ?
*is druk aan het downloaden van allemaal butt programmás hopend op de goede*
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euriquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt wel toe aan een nieuwe vrees ik. Mare geen geld dus dat word niks![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja.......sorry....waar zat je toch![]()
![]()
nope, not at all. moet iets voorbereiden voor morgen, zit wel af en toe mee te lezen, papsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis WJ, die was de vorige avonden zo leuk bezig, zou hij verdrietig zijn?
Is het weer zoverquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik weet al hoe het komt... ik zat al op pagina 2, ondertussen is er een veegactie in de COS geweest en bestaat de COS weer uit minder dan 2 pagina's
Geen wonder dat ie dan pagina 2 niet wil F5'en![]()
Ah, wat liefquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euri
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euri
De maand duurt nog maar 3 dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.![]()
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.quote:
Ik hoop toch de maand augustus, anders maak ik mn streamcentjes aan je overquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.![]()
Maar wel een super aardig aanbod [afbeelding]
Damn... als Veulen m niet wil hebben dan hou ik me aanbevolen voor zoonliefquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.
Ik zou zo niet weten wat het kan zijn, maar als me iets te binnen schiet, laat ik het je wel weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb onlangs met die peugeotbanner flash ge-update.
En ik heb ooit eens de beta versie van youtube aangeklikt, ben nu weer terug bij de normale.
Heb ook gewoon goed downloadsnelheden bij sites als speedtest enzo, 2 Mb verbinding van Compuserve.
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik heb, in ruim 3 jaar.
Ja, nou ja, dan betaal je in twee of drie maanden. Hij staat mij echt in de weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar wel een super aardig aanbod [afbeelding]
wel goed je harde schijf wissen, papsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag het! maar eerst even Veulen afwachten ok? Laat die even een dagje nadenken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... als Veulen m niet wil hebben dan hou ik me aanbevolen voor zoonlief
Volgens mij gaat ie er dan danig op vooruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |