De maand duurt nog maar 3 dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.![]()
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.quote:
Ik hoop toch de maand augustus, anders maak ik mn streamcentjes aan je overquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.![]()
Maar wel een super aardig aanbod [afbeelding]
Damn... als Veulen m niet wil hebben dan hou ik me aanbevolen voor zoonliefquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.
Ik zou zo niet weten wat het kan zijn, maar als me iets te binnen schiet, laat ik het je wel weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb onlangs met die peugeotbanner flash ge-update.
En ik heb ooit eens de beta versie van youtube aangeklikt, ben nu weer terug bij de normale.
Heb ook gewoon goed downloadsnelheden bij sites als speedtest enzo, 2 Mb verbinding van Compuserve.
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik heb, in ruim 3 jaar.
Ja, nou ja, dan betaal je in twee of drie maanden. Hij staat mij echt in de weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar wel een super aardig aanbod [afbeelding]
wel goed je harde schijf wissen, papsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en het is een koopje, al met al denk ik zo'n 200 GB aan schijfruimte, dvd speler, brander, mooi flatscreen, genoeg intern geheugen, goede geluidsinstallate eraan met subwoofertje, xp gaat er meer dan prima op. Ik ga over op notebooks en gebruik die sta in de weg dingetjes niet meer.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag het! maar eerst even Veulen afwachten ok? Laat die even een dagje nadenken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... als Veulen m niet wil hebben dan hou ik me aanbevolen voor zoonlief
Volgens mij gaat ie er dan danig op vooruit![]()
Straks lekker in je eigen bedje kerelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef ppi het volgende:
[..]
het was figuurlijk bedoeld, of is het nu spreekwoordelijk, van dat nachtje erover slapen...![]()
Ik heb geen haast, jr ook niet, en zeker niet zolang de ruzie met de router niet opgelost isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het! maar eerst even Veulen afwachten ok? Laat die even een dagje nadenken.
en jezelf aanbevolen voor papsliefquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het! maar eerst even Veulen afwachten ok? Laat die even een dagje nadenken.
Ja zoon, reken maar dat er een flinke format overheen gaat en na wat fdisken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel goed je harde schijf wissen, paps![]()
Over een paar maanden gaat alles beter lopen. En in januari of februari heb ik wel genoeg gespaard voor een mooie nieuwe. Het gaat me lukkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, nou ja, dan betaal je in twee of drie maanden. Hij staat mij echt in de weg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten wat het kan zijn, maar als me iets te binnen schiet, laat ik het je wel weten.
siquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Lobasca, what's up?
Heb je nog een goed nummer?![]()
GMTA
Ik zou er nog een nachtje over slapen als ik jou was... klinkt erg leuk, en zeker voor die prijsquote:
Heb je wireless? Er zit namelijk ook een wireless kaart bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen haast, jr ook niet, en zeker niet zolang de ruzie met de router niet opgelost is
Onder de rook van de Martinitorenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Straks lekker in je eigen bedje kerel
was grappie, hoor pa!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zoon, reken maar dat er een flinke format overheen gaat en na wat fdisken.
Ja, ik doe over sommige dingen wat langer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
is er nog iets van lobascert aanwezig?
eerst een peukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Lobasca, what's up?
Heb je nog een goed nummer?![]()
GMTA
of wil je koffie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |