Hi Hidiquote:
Weltrustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
En vandaag, speciaal voor alle lieve SC'erts.
Een haiku:
Afscheid.
Mijn peuk is nu op.
Ekseption afgelopen.
Ian gaat op bed.
Duh, gekocht in 64, maar dacht je nou echt dat ze 44 jaar geleden ieder jaar een volledig nieuw model op de markt brachten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal niet waaar: die tv is uit '64![]()
Veulentje, laat je niet gek maken. Het gras is bij de buren altijd groener. Blijf nu maar lekker bij je Win2K en je oude peeceetjequote:
Geen idee, maar youtube gebruikt flash. Misschien heb je niet de laatste versie, of juist welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Hi Hidi![]()
![]()
Even wat klagen iha over youtube, heb hier thuis toch wel een probleem met downloaden van youtube.
Had het er al eerder over.
Vraag me af waarom nu juist youtube mij problemen geeft, downloaden is bij andere sites geen probleem.
En bij youtube de ene keer wel en de andere keer niet.
Verschillende browsers geprobeerd.
Cookies weggedaan maar het blijft soms prut. Terwijl ik toch maanden geen klachten heb gehad.
![]()
nou ja, ik slaap er nog wel eens een nachtje over.
Deze COS dus: [COS # 2359] Here we are now, entertain usquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
Ik word weer niet gemist natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis WJ, die was de vorige avonden zo leuk bezig, zou hij verdrietig zijn?
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
Duh, gekocht in 64, maar dacht je nou echt dat ze 44 jaar geleden ieder jaar een volledig nieuw model op de markt brachten?![]()
Ach ja.......sorry....waar zat je tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik word weer niet gemist natuurlijk![]()
Klopt dat kreeg ik ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
Check wat ik nou krijg als ik de COS probeer te F5'en![]()
[..]
Deze COS dus: [COS # 2359] Here we are now, entertain us
Ik ben echt wel toe aan een nieuwe vrees ik. Mare geen geld dus dat word niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulentje, laat je niet gek maken. Het gras is bij de buren altijd groener. Blijf nu maar lekker bij je Win2K en je oude peeceetje
byekoequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
En vandaag, speciaal voor alle lieve SC'erts.
Een haiku:
Afscheid.
Mijn peuk is nu op.
Ekseption afgelopen.
Ian gaat op bed.
Sug4rquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik word weer niet gemist natuurlijk![]()
Ik heb onlangs met die peugeotbanner flash ge-update.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar youtube gebruikt flash. Misschien heb je niet de laatste versie, of juist wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik weet al hoe het komt... ik zat al op pagina 2, ondertussen is er een veegactie in de COS geweest en bestaat de COS weer uit minder dan 1 pagina
Geen wonder dat ie dan pagina 2 niet wil F5'en![]()
Er is wel zo'n programma, waar ze allemaal durven te komen: in de COs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
huh meeting ? waar ? wanneer hoelaat ?
*is druk aan het downloaden van allemaal butt programmás hopend op de goede*
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euriquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt wel toe aan een nieuwe vrees ik. Mare geen geld dus dat word niks![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja.......sorry....waar zat je toch![]()
![]()
nope, not at all. moet iets voorbereiden voor morgen, zit wel af en toe mee te lezen, papsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis WJ, die was de vorige avonden zo leuk bezig, zou hij verdrietig zijn?
Is het weer zoverquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik weet al hoe het komt... ik zat al op pagina 2, ondertussen is er een veegactie in de COS geweest en bestaat de COS weer uit minder dan 2 pagina's
Geen wonder dat ie dan pagina 2 niet wil F5'en![]()
Ah, wat liefquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euri
Ik heb nog 50 euro voor de rest van de maand. Het is genoeg als ik maar niks extra wil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm.... helemaal geen geld? Ik heb er nog eentje staan, mag je overnemen voor 100 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |