quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben blond.
Waarom duurt het zo lang, voordat er een nieuwe COS wordt geopend?
Waarschijnlijk om dat niemand de moeite wil nemen om een OP te maken. 5 minuten waren reeds verstreken en daarom knalde Peter er eentje open .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben blond.
Waarom duurt het zo lang, voordat er een nieuwe COS wordt geopend?
Niks hierarchie, jij had het ook gemogen, iedereen is gelijk hier. En als je achteraf de behoefte voelt om de opening nog wat aan te vullen kun je altijd editten. Maar als je gaat slapen, welterusten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus ik had het ook mogen doen?
Ik snap niets van die herarchie hier hoor.
Iedereen met een leuke openings stukje mag dit toch doen?
Oké. Niet te veel tegelijk, maar dit??? Ik snap het niet meer hoor.
Tijd om naar bed te gaan!
Trusten allemaal. Morgen weer een nieuwe (saaie DGK) dag?
Ze liggen languit op de bank , deb de streams uitgezet . ga naar mijn mandje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:07 schreef Py het volgende:
Hehe Huub en Lieke in actie
Mooie sig Py, staat bijna letterlijk in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub en Lieke in een afwachtende houding
Hij was niet alleen hoor, zijn mentor was ook ter plaatse.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Wat lees ik nu? Dennis heeft een ontslagronde aangevraagd voor Huub?
Wat een moed,wat een durf. Dat had ik toch niet achter Dennis gezocht, zoveel durf.![]()
Het gaat knallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt nog een Lieke - Huub ruzie in de lucht.
Misschien dat Huub en Lieke gaan knallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik rook er nog een en dan ga ik naar mijn nest, wat valt er nog voor commetaar op streams te geven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |