23.08 uurquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Rossdale redactie games?
wtf sinds wanneer
Sinds een uurtje of half 9 ongeveerquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Rossdale redactie games?
wtf sinds wanneer
Hopelijk ben je niet zo kut als Gamedemonquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds een uurtje of half 9 ongeveer
Cyb. Over de knie. Nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2 redenen waarom deze open moet blijven:
1. Een veel spraakmakende TT dan Ijsmeis's prutwerk.
2. GOTY.
IJsmeis, opsoute![]()
Je bent het vaak niet met me eens geloof ik, dus waarschijnlijk ga je me nog erger vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo kut als Gamedemon![]()
Congrats & succes![]()
Stomme Amerikanen tochquote:Multiplayerbeta Call of Duty 4 vanavond op Xbox Live
Activision zal vanavond een gesloten multiplayerbeta voor Call of Duty 4 beschikbaar stellen op Xbox Live. Je kunt deze beta alleen spelen met een speciale toegangscode die via deze website verkrijgbaar is, althans, wanneer je in de Verenigde Staten woont. Vooralsnog is de beta namelijk nog niet beschikbaar voor mensen in Europa, omdat hier van land tot land speciale acties zullen worden opgezet waarbij betacodes verstrekt worden. Dit terwijl men in de VS werkt met en simpele first come first serve-strategie.
Maar wie weet werkt de beta wanneer je je op de website registreert met een Amerikaans adres en vervolgens ook je Amerikaanse Xbox Live-account gebruikt. Als je Call of Duty 4 écht zo snel mogelijk wil spelen, dan is het in ieder geval het proberen waard
quote:EA bevestigt FIFA Street 3 voor 2008
EA heeft op de Games Convention bevestigd dat er een derde deel in de FIFA Street-reeks op komst is. Deze over-the-top straatvoetbalgame verscheen voor het eerst in 2005 voor de Xbox, GameCube en PS2. Met het nieuwe deel maakt FIFA Street de overstap naar de nieuwe generatie consoles. Het spel zal ergens in 2008 voor Xbox 360 en Playstation 3 verschijnen. Verdere informatie omtrent het spel ontbreekt vooralsnog.
''Would you kindly'' Moet je er voor zeggen dan luister ik wel.quote:
Nog een week vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
CoD 4 is leuk maar zeker geen GOTY![]()
Jeej morgen naar school![]()
Of je denkt echt aan niets anders dan... zuchtquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, ik heb zojuist een vingerende Spider Slicer gevonden in Bioshock.
NSFW
http://www.youtube.com/watch?v=3rVqOjK4OmE
Hoezo flauw?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik schoot die splicer gewoon dood, en opeens deed ze dat
Een kwestie van bijblijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Godsalletyfus, alweer een nieuw deel...
Ooh, dat is een must buy geworden nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
HANDS UP FOKKERS
[afbeelding]
[afbeelding]
@ muur
[afbeelding]
[afbeelding]
FAP FAP FAP![]()
![]()
Wat heb ik toch retezin in het PES toernooi
Afslachten die hap
![]()
Ja RoboBlitz zag er ook prachtig uit dankzij de Unreal Engine 3, maar speelde simpelweg ruk. Je kan nog meer van dit soort grafische hoogstandjes uit gaan brengen, maar als de creatieve gameplay ver te zoeken is zit er geen hond op te wachten. Sony heeft wat dat betreft toch beter voor elkaar als je het mij vraagt met titels als Warhawk, Pain, LittleBigPlanet, Everyday Shooter, Echochrome, WpiEout HD o.a. Stuk voor nieuwe games en die (enig) originaliteit uitstralen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
''Would you kindly'' Moet je er voor zeggen dan luister ik wel.
War World ziet er goed uit voor een XBLA gameWaarom krijgen we dit niet meer i.p.v. die ouwe rommel van 10 jaar terug.
[afbeelding]
Is dat zo uniek dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef existenz het volgende:
Ik ging trouwens dood in de MOH demo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef existenz het volgende:
Ik koop voorlopig geen XBLA games. Te weinig toffe games die erbij zitten. Ik hoop in 2008 op een mooie F1 game. Het zou van MS erg slim zijn om de f1 licentie te kopen nu Sony hem niet continueerd. Dat gaat ze veel klanten opleveren...
Heb een maand trial. Ook goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:02 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, heeft er iemand hier een 48 hour Xbox Live trial voor deze zwerver?Ik heb net Halo 3 + 1 jaar Xbox Live besteld op bol.com, maar ik wil nu in de tussentijd eigenlijk ook wel weer eens op Live kunnen
PMquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:07 schreef Bananenman het volgende:
Nee, daar moet ik niks van hebben![]()
Ja dat is nog beter natuurlijk, dan kan ik vanaf nu totdat Halo 3 en dat abo'tje op de mat valt Liven!
GOTY? Maar Bioshock en Halo3 dan? :-O (wacht er wel met smart op trouwens daar niet van)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2 redenen waarom deze open moet blijven:
1. Een veel spraakmakende TT dan Ijsmeis's prutwerk.
2. GOTY.
IJsmeis, opsoute![]()
Ook vette games, maar zoals men altijd zegt: there can be only ONE winnerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
GOTY? Maar Bioshock en Halo3 dan? :-O (wacht er wel met smart op trouwens daar niet van)
Het spel leent zich ook niet voor een MP. Hetgene wat het spel doet is uitmuntend namelijk een krachtige SP afleveren waar je ook nog 20 uren mee zoet bent. Een GOTY hoeft per definitie niet in het bezit te zijn van een MP, want je kijkt uiteindelijk naar het totaalplaatje. Bioshock is dan ook zeker één van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Rossdale het volgende:
Bioshock mag zeker geen GOTY worden. Hoewel het spel fantastisch is... heb je het na 1 keer uitspelen wel snel gezien, ook daardat er geen multiplay mode is zorgt ervoor dat dit een fanrastische maar slechts tijdelijk speelbare game is en dan vind ik het geen GOTY waard...
Jij wel jaquote:[Xbox 360 #256] En we wachten met smart op CoD 4 beta!
Doe is normaal johquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo kut als Gamedemon![]()
Congrats & succes![]()
Dat gehijg van jou er ook bijquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, ik heb zojuist een vingerende Spider Slicer gevonden in Bioshock.
NSFW
http://www.youtube.com/watch?v=3rVqOjK4OmE
Precies. Waarom moet elke game tegenwoordig een MP mode hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Bioshock heeft ook geen MP nodig...dat word net zoiets als The Darkness.
Top verhaal, bagger MP.
Dat is in het spel of de ruis ofzo, ik nietquote:
weinig noemenswaardige extra'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Cyberia18 het volgende:
PGR 4 Gameplay Trailer
Dit is ook écht een update van PGR 3, want in feite heeft het weinig noemenswaardige extra's te bieden ten opzichte van het vorige deel. Neemt niet weg dat ik zeker zin heb in het spel. Forza 2 kon mij niet echt bekoren.
Hopelijk beter dan deel 6quote:
Datum voor Stranglehold?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stranglehold komt bijna uit! Kan niet wachten om die game te spelen.
Bioshock zit nog in 't plastic
7 Septemberquote:
http://www.charlieoscardelta.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Wat was ook weer de betasite van cod4? Want ben wel ingeschreven maar ben de site kwijt
Ja dat is in het echte spel ook zo. Een beeetje slordigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:52 schreef Guerra het volgende:
Zeg die ondertiteling in de demo van BioShock loopt niet helemaal synchroon met de vertellers. Is dit in het echte spel ook zo? Sorry als dit al een keer gevraagd is.
De demo van Airborne valt me alles mee.
Ze zouden je eigenlijk weer moeten demoten op een moment dat je een een friendly kill maakt. Maar ach bij CoD3 kon je toch ook meer als je rank omhoog ging? Dat werkte best goed!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 4 wordt absoluut een fantastische game. Ik kan niet wachten om de SP ter ervaren! De MP lijkt me ook erg leuk. Alleen ben ik wat minder blij met hoe deze is opgebouwd. Je wordt beloond als je veel kills maakt. Je krijgt airstrikes, ondersteunde helikopters, etc. Allemaal zaken waarmee je nog meer kills kunt maken. Ook krijg je steeds betere upgrades voor je wapens. Kortom, als je skills hebt krijg je zaken waarmee je nog beter kunt worden. Ik ben bang dat de kloof tussen casual players als ik, en fanatiekelingen die 6 uur per dag oefenen erg snel erg groot zal worden. En daarmee verdwijnt het plezier dat ik aan het spel zou beleven als sneeuw voor de zon aangezien ik geen zin heb om als wandelende schietschijf rond te lopen.
In 't fotoboekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:12 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, even offtopic. Waar is twi eigenlijk gebleven?
Volgens mij was ie zondag nog wel online?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:12 schreef Fliepke het volgende:
Het weersysteem, nou poe poequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef kepler het volgende:
[..]
weinig noemenswaardige extra's
Ik noem een dynamisch weersysteem en motoren, hoeveel nieuwe dingen wil je hebben?Ook andere opzet (zoals PGR2 gelukkig) van de career-mode en het kudos-systeem
Klote Amerikanenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Trigalti het volgende:
De amerikaanse Cod4 beta is wel al open.. Nog ff geduld dus...
ja, zeg dan niet dat er geen nieuwe features inzitten... Want die zitten er dus wel in. Het dynamische weersysteem zal je zeker wel op moeten letten tijdens het racen, want het beinvloed ook het weggedrag van de auto's. Tja, bij die motoren heb ik ook mijn twijfels. Maar het is wel iets geheel nieuws, wat je weining/niet hebt gezien in andere games. Het kan goed uitpakken, maar ook heel slecht. Het is niet zomaar een update van PGR4 zoals jij beweerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het weersysteem, nou poe poeAlsof ik daar tijdens het racen nou echt op let
Motoren had van mij overigens niet gehoeven, want de balans tussen cars en motors blijf ik altijd wel wat vraagtekens bij hebben.
Het enige wat voor mij persoonlijk een noemenswaardige verbetering is het verbeterde kudos-systeem. Daar kon ik me in PGR 3 soms mateloos aan irriteren![]()
Mij lijkt dat motorgedeelte ook helemaal niets..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, zeg dan niet dat er geen nieuwe features inzitten... Want die zitten er dus wel in. Het dynamische weersysteem zal je zeker wel op moeten letten tijdens het racen, want het beinvloed ook het weggedrag van de auto's. Tja, bij die motoren heb ik ook mijn twijfels. Maar het is wel iets geheel nieuws, wat je weining/niet hebt gezien in andere games. Het kan goed uitpakken, maar ook heel slecht. Het is niet zomaar een update van PGR4 zoals jij beweerd
Of het een toffe game gaat worden weet ik ook niet trouwensIk heb wat beelden gezien, en ik heb ook vraagtekens bij het motorgedeelte. Ik wacht in ieder geval de reviews af
Erm die is druk ofzo, dat zei hij vandeweek op live iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:12 schreef Fliepke het volgende:
Ik zeg niet dat er geen nieuwe features inzitten, maar ik dat er weinig noemenswaardige features aanwezig zijn. That's a clear differencequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, zeg dan niet dat er geen nieuwe features inzitten... Want die zitten er dus wel in. Het dynamische weersysteem zal je zeker wel op moeten letten tijdens het racen, want het beinvloed ook het weggedrag van de auto's. Tja, bij die motoren heb ik ook mijn twijfels. Maar het is wel iets geheel nieuws, wat je weining/niet hebt gezien in andere games. Het kan goed uitpakken, maar ook heel slecht. Het is niet zomaar een update van PGR4 zoals jij beweerd
ik vind motoren in een race-game met normaal altijd alleen auto's een behoorlijk noemenswaardige nieuwe featurequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen nieuwe features inzitten, maar ik dat er weinig noemenswaardige features aanwezig zijn. That's a clear difference![]()
Maar wat ik tot dusver heb gezien gaf mij niet het idee dat ik nou naar een geheel nieuwe deel zat te kijken. Wellicht dat ik in de loop van tijd van mening verander
Begin nou toch steeds benieuwder te worden naar de fullgame..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Bioshock uitgespeeldalle little sisters gesaved...mooi spel..niet te lang, niet te kort..eindbaas was pittig.
Parel van een game!
Hoelang deed je er over?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Bioshock uitgespeeldalle little sisters gesaved...mooi spel..niet te lang, niet te kort..eindbaas was pittig.
Parel van een game!
Enige wat je kan doen met een sequel op een race game is nieuwe tracks maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind motoren in een race-game met normaal altijd alleen auto's een behoorlijk noemenswaardige nieuwe featureIk denk niet dat je veel meer kan vernieuwen in een race-game
Nou dat weet ik zo niet hoor. Het spel heeft toch aardig lang in de top 5 van de meest gespeelde Xbox Live games gezeten. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat er veel toernooi plaatsvonden, maar online waren er altijd wel veel mensen te vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En PGR3 werd na een klein maandje al voor dood verklaard online.
dat zeg ik, daarom zijn die motoren (en ook wel een beetje het weer-systeem) een aardig grote vernieuwing/verandering in PGR4quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige wat je kan doen met een sequel op een race game is nieuwe tracks maken.
Of game modussen verzinnen (zoals cat and mouse).
Alles is wel zo'n beetje gedaan in race games.. ze kunnen het alleen nog maar mooier maken.
Gooi je er wapens bij dan is het geen race game meer en is het een ander genre.
Ze kunnen evt voor PGR5 nog iets van Boten toevoegen ofzo dat je daar mee kan racen ook
Ik sta niet te springen om PGR5, ik vind het wel best eigenlijk... ik heb forza nog waarmee ik nog zat heb te rijden.
En PGR3 werd na een klein maandje al voor dood verklaard online.
Maargoed, ik ben de slechtste niet dus ik post maar wat screens.
Maar of het nou een positieve verandering is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zeg ik, daarom zijn die motoren (en ook wel een beetje het weer-systeem) een aardig grote vernieuwing/verandering in PGR4
dat moeten we even afwachtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar of het nou een positieve verandering is?
Ik denk dat ik 15 uur heb gespeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Apparently, the game most of us at GameStop know as soccer is known as football everywhere else, and it happens to be the most popular game on the planet. After taking a peek at FIFA Soccer 08, it's easy to see why. The action is faster than ever, and it's also completely authentic, with 620 licensed teams, 30 official leagues and more than 15,000 players.
wat een hoeren zijn het ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Even more sexy sexy girls of Leipzig Games Convention
![]()
Je kon ze niet harvesten he? Als ze je zo aankeken met die grote ogenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Parel van een game!
Jij hebt echt veel pech met allesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Filay het volgende:
UPS
Ze waren hier net aan de deur. Vet goeie service dus, had die vrouw de labels in de verkeerde bus gepleurt (had het huisnummer verkeerd gelezen) en die bewoner is dus niet thuisDus nu moet ik wachten tot hij de labels langsbrengt en dan komen ze het morgen alsnog halen.
Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Filay het volgende:
UPS
Ze waren hier net aan de deur. Vet goeie service dus, had die vrouw de labels in de verkeerde bus gepleurt (had het huisnummer verkeerd gelezen) en die bewoner is dus niet thuisDus nu moet ik wachten tot hij de labels langsbrengt en dan komen ze het morgen alsnog halen.
We kunnen hier wel met de pet rond gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?
Ik heb Kameo nog wel in de aanbiedingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We kunnen hier wel met de pet rond gaanDan kan die waarschijnlijk wel PDZ of Kameo 2de hands kopen
Heeft die toch iets van een compensatie.
Graag, ik kom vast in aanmerkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?
Wat kun je dan meer in CoD3?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef zatoichi het volgende:
Ze zouden je eigenlijk weer moeten demoten op een moment dat je een een friendly kill maakt. Maar ach bij CoD3 kon je toch ook meer als je rank omhoog ging? Dat werkte best goed!
Wat verrassend zegquote:Halo Wars Demo Announced - Tomorrow on Live
Buy cheaper Wow Gold now! 5 mins instant deliveryHalo Wars” is the next big real-time strategy game from Ensemble Studios, creators of Age of Empires. Designed exclusively for the Xbox 360, “Halo Wars” allows you to take charge of the human UNSC armies and see the Halo universe from a totally new perspective. However, we might get a taste of the game sooner than we expected.
In an exclusive interview via Playtm and Gamespot during Games Conventions in Leipzig 2007, with Harter Ryan, Ensemble’s executive producer, he revealed that a demo will be hitting Xbox Live within the few days.
Ik ben alleen afgaande aan screens en trailers eigenlijk al zover dat ik wel weet dat ik die haalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Weet alleen nog niet of ik het spel ga halen...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben alleen afgaande aan screens en trailers eigenlijk al zover dat ik wel weet dat ik die haal
Erg mooi geschreven en ze halen me over de streep om de game toch een keer te spelen (geleend uiteraard, kopen ga ik m nietquote:And with that out of the way, all that remains is to insist that anyone with a PC or a 360 goes out and buys this wonderful game on the 24th of August (or sooner if you happen to live near the street date-breaking US retailers), and send a message to the entire games industry that this is the kind of game that people want. BioShock is the ultimate rarity: not only does it live up to its lofty promise, but exceeds it through simple, old fashioned talent and imagination - not to mention verve, style,class, wit, and sheer bloody-minded ambition. It takes the tired, worn-out FPS genre by the scruff of the neck, reinvents and bend it out of shape in such a breathtaking fashion that it's going to take something very special to top this in the months and years ahead. For a game to be so outstanding in one department is one thing - to manage to tick every single box from graphics to audio to gameplay depth to atmosphere and innovation is pretty much unprecedented. Seriously - if you don't find something to love about BioShock, we'd recommend a trip to the nearest doctor to check if your heart's still beating.
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verder een stukje over Bioshock van Eurogamer (10/10):
Erg mooi geschreven en ze halen me over de streep om de game toch een keer te spelen (geleend uiteraard, kopen ga ik m niet)
Tis dinsdag, dan komen meestal de cijfers uit de UK. Vanuit Amerika komen ze eens per maand, rond de 15e van de maand erna.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanHoop dat die echt goed heeft verkocht.
RPG voor kleuters?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Altijd beter dan die plastische knurftkoppen uit Fifaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
RPG voor kleuters?Dat ziet er verschrikkelijk uit.
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effectquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd beter dan die plastische knurftkoppen uit Fifa![]()
Of een lelijke wipneus in Mario Galaxyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effect
BwHaHaHAh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geeft niet, dan own ik je wel met PES
nee, dat hebben ze verkeerd begrepen. Het gaat om een filmpje van de demo van Halo Warsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verrassend zeg![]()
![]()
Niet dat ik het spel ga halen, maar zo snel had ik 'm niet verwacht
Wat een stel pampers danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, dat hebben ze verkeerd begrepen. Het gaat om een filmpje van de demo van Halo Wars
Althans zo had ik begrepen
lijkt me sterk ook, want de game komt pas over minstens een jaar uitquote:
niks, en ik heb gewoon bevestiging gekregen van mn bestellingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand nog wat gehoord van bol.com?
Alle 2 die halo 3 bundels links zijn offline gehaald...bestellingstatus is nog steeds hetzelfde.
Nog geen reactie gekregen op mijn mailtje.
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo niet hoor. Het spel heeft toch aardig lang in de top 5 van de meest gespeelde Xbox Live games gezeten. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat er veel toernooi plaatsvonden, maar online waren er altijd wel veel mensen te vinden![]()
Voor de rest: lekkere plaatjes![]()
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Zo denk ik er ook overquote:Krijg ik hem niet, dan niet. Krijg ik hem wel, dan is het mooi meegenomen
Te hoog Tales of Poep gehalte...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)
[..]
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effect
Sterf. Stinkjosti.quote:
Verkoop je m toevallig?quote:
Je zou meer shooters moeten spelen om je aggresie kwijt te rakenquote:
quote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=20080quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanHoop dat die echt goed heeft verkocht.
Welke einde had je?quote:
Halo wars wordt een RTS game.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Halo 3 & Halo Wars
quote:
Hoezo heb je geen garantie? Je xbox heeft gewoon 2 jaar garantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou me xbox heeft het dus ook begeven..
kwam terug van vakantie, rond 16 aug.. denk ga eens ff spelen, ow een update. niks aan de hand lijkt me
download die update, en zie dat me xbox uit schiet ( Ja ik weet dit staat er goed, je xbox360 kan rebooten, mja dat heeft ie bij nog geen 1 update gedaan)
xbox start weer op, zie het mooie xbox logo'tje en bam, artifacts.. heel me scherm, vol met strepen en troep..
Ding uit, en aan, wiejjjj rooie lampjes en wel 3 tegelijk.... KUT..
daarna dacht ik STIK MAAR, en ding niet meer aangeraakt..
Nja 3 dagen dacht ik toch van, hmm verveel me de tering, probeer maar weer eens.. nou niks dus.
nouja, flikker ik er toch 3 handdoeken omheen, laat dat ding lekker bakken en we zien wel..
heb ik toch nog 2 uurtjes kunnen spelen, en kreeg ik weer die kut artifacts.. (was wel zo dom geweest om ff snel me xbox live weer voor 3 maanden geldig te maken)
en ja nu, verveel ik me helemaal de tering.. mja wat kan ik het nu beste doen? hmm garantie heb ik niet meer, heb me console in Feb. 2006 gekocht..
iedergeval bedankt voor de hulp
Damn, zou je andere achievements krijg als je 'm anders uitspeeltquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Halo wars wordt een RTS game.
Ensemble studios(Age of Empires) gaat deze game verzorgen.
En wat Halo 3 is hoef ik niet uit te leggen hoop ik.
@ijsmeis, ik zie dat je alle little sisters hebt gered, dus waarschijnlijk heb je hetzelfde einde als mij gehad.
Bel nou maar gewoon op, dan zie je het vanzelf: 0800 023 3894quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf 2 jaar? :S ik dacht een jaar maar goed..
zonder kassabon heb ik denk toch een probleem?
Je hebt 3 jaar garantie hoor.quote:en ja nu, verveel ik me helemaal de tering.. mja wat kan ik het nu beste doen? hmm garantie heb ik niet meer, heb me console in Feb. 2006 gekocht..
Dat is alleen bij drie rode lampjes. Nouja, die heeft ie ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee hoor. Gewoon Microsoft bellen. Noteer wel je serienummer van je 360.
Tel. nr. = 0800-0233894
Je hebt trouwens sinds een tijdje 3 jaar garantie. Heeft MS verlengt door de vele problemen.
yay, ik wil hem nog wel! ga je ook nog alle achievements halen enzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga 'm al ruilen tegen Overlord met ach, als het goed is.
Je hebt 3 jaar garantiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
kwam terug van vakantie, rond 16 aug.. denk ga eens ff spelen, ow een update. niks aan de hand lijkt me
download die update, en zie dat me xbox uit schiet ( Ja ik weet dit staat er goed, je xbox360 kan rebooten, mja dat heeft ie bij nog geen 1 update gedaan)
xbox start weer op, zie het mooie xbox logo'tje en bam, artifacts.. heel me scherm, vol met strepen en troep..
Nja 3 dagen dacht ik toch van, hmm verveel me de tering, probeer maar weer eens.. nou niks dus.
nouja, flikker ik er toch 3 handdoeken omheen, laat dat ding lekker bakken en we zien wel..
heb ik toch nog 2 uurtjes kunnen spelen, en kreeg ik weer die kut artifacts.. (was wel zo dom geweest om ff snel me xbox live weer voor 3 maanden geldig te maken)
en ja nu, verveel ik me helemaal de tering.. mja wat kan ik het nu beste doen? hmm garantie heb ik niet meer, heb me console in Feb. 2006 gekocht..
Bij 1 rood lampje 1 jaar? Bij 2 rode lampjes 2 jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is alleen bij drie rode lampjes. Nouja, die heeft ie ook.
Waarom bel je niet nuquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm van die 3 jaar wist ik eigenlijk wel iets vanaf, ik dacht dat het weer onder speciale gevallen viel..
maar goed, morgen ff microsoft lastig vallen..
bedankt voor de info, en ik hou jullie wel op de hoogte als jullie dat willen
Ik raak weinig in paniek hoor vriend..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een brok ellendeMensen die het spoor helemaal bijster zijn en als een gek in paniek raken
MS en Hardware [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij 1 rood lampje 1 jaar? Bij 2 rode lampjes 2 jaar
quote:As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge - including shipping - for three years from the console's purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.
Ik ga inderdaad nog even proberen om een paar achievements te halen. En heel misschien wil iemand anders 'm even lenen (maar volgens mij speelt ie nooit zo lang, dus waarschijnlijk heb ik hem ook weer snel terug!)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef ach het volgende:
[..]
yay, ik wil hem nog wel! ga je ook nog alle achievements halen enzo?
quote:
Ik praat even in het algemeen van mensen die de afgelopen weken met alleen maar problemen kampte. Filay heeft het toppunt wel bereikt denk ik. Het zit hem ook écht niet meequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik raak weinig in paniek hoor vriend..
vraag me alleen af wat te doen, maar goed natuurlijk heeft iedereen ze mening over hoe je het beste iemand kan helpen..
haha ja zit ook weer iets in, nja bel morgen vroeg wel ff op.. zal wel rond de klok van 9 uur worden..quote:
Ja daaag. 3 jaar garantie krijg je volgens mij bijna nergens!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat wordt gezeik als straks de 3 jaar garantie periode voorbij is en men 3 rode lampjes krijgt
Veel succes, ik had de mijne na 3 werkdagen alweer terug dus hopen dat het voor jou ook niet te lang duurt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm van die 3 jaar wist ik eigenlijk wel iets vanaf, ik dacht dat het weer onder speciale gevallen viel..
maar goed, morgen ff microsoft lastig vallen..
bedankt voor de info, en ik hou jullie wel op de hoogte als jullie dat willen
Ow oke dan was me reactie overbodig, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik praat even in het algemeen van mensen die de afgelopen weken met alleen maar problemen kampte. Filay heeft het toppunt wel bereikt denk ik. Het zit hem ook écht niet mee![]()
Oh jawel hoor. Sitecom geeft bijv 10 jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja daaag. 3 jaar garantie krijg je volgens mij bijna nergens!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha ja zit ook weer iets in, nja bel morgen vroeg wel ff op.. zal wel rond de klok van 9 uur worden..
denken die van MS ook weer van,, pfff alweer 1tje
Enige dingen die ik nog moet doen, of waar ik op moet letten?
Oftwel, check het lampje op je PSU zodra je de Xbox aan zet.quote:Xbox 360: Three red lights flash on the Ring of Light
SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light (RoL) flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.
CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.
Back to the top
THINGS TO TRY
1. Examine the lights on the power supply. When you turn on the console, the power supply light should illuminate green even if the three lights on the Ring of Light flash red. If the power supply unit light is not green, follow the steps that are listed in the following Microsoft Knowledge Base articles:
906101 (http://support.microsoft.com/kb/906101/) Xbox 360: The power supply light is red
906102 (http://support.microsoft.com/kb/906102/) Xbox 360: The power supply light is orange
906103 (http://support.microsoft.com/kb/906103/) Xbox 360: The power supply light is not illuminated
2. Turn off the console. Wait 10 seconds, and then again turn on the console to see whether the symptom occurs again.
3. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Support.
Ja wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja daaag. 3 jaar garantie krijg je volgens mij bijna nergens!
Dat is er eentje. Dan klopt m'n bijna nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Sitecom geeft bijv 10 jaar
Daarnaast, 3 jaar voor enkel red light, ik dacht het niet MS. Als er bij mij iets kapot gaat geven ze mij ook gewoon 3 jaar. Ik pik dat echt niet anders
De mijne doet het nog steeheedsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja wat?Normaal krijg je direct een werkend product. De Xbox 360 is wel een goede opties als je verwarmingsketel ermee kapt
Hoeveel wil je er nog horen? Lenco geeft ook 3 jaar en die levert bagger MP3 spelers die binnen die tijd ook daadwerkelijk kapot gaan. AFK (keukengerei als ovens en broodbakkers) ook drie jaar. Er zijn er genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is er eentje. Dan klopt m'n bijna nog steeds.
Mijne ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De mijne doet het nog steeheeds. Puh puh puh.
*knuffelt de hare nog eens*
Je kan wel meer niet pikken, maar hoe wil je MS dwingen garantie te geven dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Sitecom geeft bijv 10 jaar
Daarnaast, 3 jaar voor enkel red light, ik dacht het niet MS. Als er bij mij iets kapot gaat geven ze mij ook gewoon 3 jaar. Ik pik dat echt niet anders
EA: It Crashs In The Gamequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb em nu bijna een jaar en hij is 1x vastgelopen. FIFA 07 crasht wel vaak, maar dat ligt eerder aan FIFA 07 denk ik
Ja und? Ik kan er ook tig op gaan noemen die maar één jaar garantie geven. Dan is het dus nog steeds netjes dat je er sowieso van MS twee krijgt. En met de rode lichtjes ook nog eens drie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er nog horen? Lenco geeft ook 3 jaar en die levert bagger MP3 spelers die binnen die tijd ook daadwerkelijk kapot gaan. AFK (keukengerei als ovens en broodbakkers) ook drie jaar. Er zijn er genoeg hoor
quote:
Je hebt wettelijk twee jaar lieve schatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja und? Ik kan er ook tig op gaan noemen die maar één jaar garantie geven. Dan is het dus nog steeds netjes dat je er sowieso van MS twee krijgt. En met de rode lichtjes ook nog eens drie.
Ik weet niet wat jullie met de console doen. Maar na drie jaar vind ik het echt niet erg om een nieuw ding aan te schaffen (zo gaat het vaak ook met laptops bijvoorbeeld). En ik mag toch hopen dat er over drie jaar weer een nieuwe versie is.
Oe je mag niet met een mes het veld op!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cyberia heeft zin in het PES Toernooi. Even twee weken non-stop oefenen en vervolgens mijn slagersmes tevoorschijn halen![]()
![]()
echte greatnessquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)
[..]
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik een keus dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad nog even proberen om een paar achievements te halen. En heel misschien wil iemand anders 'm even lenen (maar volgens mij speelt ie nooit zo lang, dus waarschijnlijk heb ik hem ook weer snel terug!)
Isdagoooooed?
Je hebt wettelijk helemaal geen twee jaar garantie van de fabrikant lieve schat. Stel nou dat MS maar 1 jaar garantie geeft, en na 1,5 jaar gaat je 360 kapot, dan mag je aankloppen bij het bedrijf waar je je console gekocht hebt, en die is verplicht (minimaal) 2 jaar garantie te verlenen, wat vaak niet (snel) gebeurd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk twee jaar lieve schat
Daarnaast wil ik een console die minstens 5 jaar meegaat, ik heb nog nooit een defecte console oid gehad.
*afklopt
Kwil ook nog wel een toernooitje met PES 6 doen hoor. Al die mensen met een grote mond hiero..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cyberia heeft zin in het PES Toernooi. Even twee weken non-stop oefenen en vervolgens mijn slagersmes tevoorschijn halen![]()
![]()
Twee jaar is twee jaar, het interesseert me verder vrij weinig wie die garantie verleentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk helemaal geen twee jaar garantie van de fabrikant lieve schat. Stel nou dat MS maar 1 jaar garantie geeft, en na 1,5 jaar gaat je 360 kapot, dan mag je aankloppen bij het bedrijf waar je je console gekocht hebt, en die is verplicht (minimaal) 2 jaar garantie te verlenen, wat vaak niet (snel) gebeurd.
Waarom heb je 'm dan ook niet bij Bol.com voor een tientje meer besteld, gierige lulloquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Iemand hier die zijn Bioshock wil ruilen tegen mijn 35 euro's?
quote:Onlangs verscheen sterk het gerucht dat Bioshock ook naar de PlayStation 3 zou komen. In de code van de PC versie zijn namelijk verwijzingen gemaakt naar de PS3. Dat terwijl de game toch echt alleen voor de Xbox 360 en de PC is, met het "Only on Xbox 360 and Windows" sticker op de cover. In een interview met Joystiq liet Ken Levine van 2K Games weten dat dit niets te betekenen heeft. Op dit moment wordt er niet gewerkt aan een PlayStation 3 versie, en zijn er ook nog geen plannen voor de toekomst.
"Can you please explain what the PS3 mention is in the PC code?"
"That would require me to know about gaming development code. For all I know that is some random reference some guy typed in a comment line. I promise you, there is no secret plan about the PS3 that we're keeping from people. There's no PS3 development going on that we're hiding. There's lots of stuff that gets into game code, plans change over time and we got an exclusive deal with Microsoft. We were keeping our options open, maybe it comes from back then? I'd have to talk to the [code] guys to see where that came from. That's not a Rosetta Stone discovery."
"Direct question, are you, or had you been, working on a PS3 version?"
"We are not currently."
Ik wil Halo 3 + XBLive van Bol hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan ook niet bij Bol.com voor een tientje meer besteld, gierige lullo.
Dan hoop ik dat je PS3 niet in 't tweede of derde jaar kapot gaat, want Sony geeft maar 1 jaar garantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee jaar is twee jaar, het interesseert me verder vrij weinig wie die garantie verleent
Waarom, als ik zo 20 euro kan besparen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan ook niet bij Bol.com voor een tientje meer besteld, gierige lullo.
Geef je dat ook voor mijn gesigneerde Hour of Victory?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Iemand hier die zijn Bioshock wil ruilen tegen mijn 35 euro's?
Voor jouw Hour of Victory bied ik 1,75 incl.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef je dat ook voor mijn gesigneerde Hour of Victory?
Tiehien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Waarom, als ik zo 20 euro kan besparen?
Ruilen tegen Two Worlds?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef je dat ook voor mijn gesigneerde Hour of Victory?
Bekijk de rankings van het spel zou ik zeggen. Dat maakt het écht geen 1,75 euro waardquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Voor jouw Hour of Victory bied ik 1,75 incl.
Kijk, weer iemand omquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Two WorldsMijn god ik kom hier spontaan klaar
GOTY
Ruilen?
Graaaaaaaaaaaaaag!
![]()
Omdat de PS3 1 toffe game heeft en dat zal de komende tijd ook wel blijven.. De vette games die komen komen ook uit voor de 360. Daarnaast is dat ding gewoon tering duur en zijn de graphics minder dan op de 360 (Tot op heden). Enige voordeel: Hij wordt wat minder warm, maar in de nieuwste 360's is dat ook opgelost.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Badabingea het volgende:
Guys, waarom moet ik een Xbox360 nemen ipv. een Ps3?
explain?
TIP: Zorg dan wel dat je die krijgt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Omdat de PS3 1 toffe game heeft en dat zal de komende tijd ook wel blijven.. De vette games die komen komen ook uit voor de 360. Daarnaast is dat ding gewoon tering duur en zijn de graphics minder dan op de 360 (Tot op heden). Enige voordeel: Hij wordt wat minder warm, maar in de nieuwste 360's is dat ook opgelost.
Mass Effectquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Badabingea het volgende:
explain?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Badabingea het volgende:
explain?
Het geld..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Badabingea het volgende:
explain?
Klopt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:25 schreef Justinn het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar BioShock en Forza Motorsport 2. Heb toevallig vanochtend alle time trials in Forzo Motorsport 2 gedaan. Die zijn niet eens zo moeilijk.![]()
was er in 1 dag mee klaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klopt..
Maar kost best veel tijd..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Badabingea het volgende:
Jongens, leg mij eens uit. Waarom moet ik een Ps3 nemen ipv. Xbox360?
Snap ik heel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
i wanna hear some different opinions.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
i wanna hear some different opinions.
Lijkt mij alleen maar slim.quote:
Wel opnieuw getypt hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Snap ik heel goedMaar vond het wel grappig dat je precies dezelfde tekst had neergezet
![]()
True true..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als geld geen probleem voor je is kan je ze gerust beide halen. Maar is geld wel een punt dan zou ik gewoon voor de 360 kiezen. Ten eerste is die ruim 200 euro goedkoper en heb je voor dit jaar gewoon een hele strakke line-up met titels als Mass Erect, Halo 3, PGR 4 en de reeds verschenen Bioshock. Verder verschijnen er nog sterke multiplatform titels als Assassin's Creed, Call of Duty 4, Half-Life 2, BIA: Hell's Highway en nog een aantal welke dit jaar verschijnen. Dus kijkend naar het totaalplaatje: Xbox 360. En ja als je boom hebt hangen met flappen koop je ze gewoon beide![]()
let wel op dat al die lijstjes in het PS3-topic (bijna) alleen maar bestaan uit toekomstige gamesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan gewoon NIET kiezen.
Ho ho hou mij er buiten jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
let wel op dat al die lijstjes in het PS3-topic (bijna) alleen maar bestaan uit toekomstige games
Voor 3 mooie rode lampjes heb je 3 jaar garantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heavenly Sword, Uncharted ( ), Ratchet and Clank en Unreal Tournament 3 & Haze, Echochrome, Warhawk, Pain, LittleBigPlanet beta en Everyday Shooter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho hou mij er buiten ja![]()
Ik noemde geen toekomstiges games waarom hij NU een PS3 zou moeten halen. Alle titels die ik noemde verschijnen gewoon dit jaar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Heavenly Sword, Uncharted ( ), Ratchet and Clank en Unreal Tournament 3 & Haze, Echochrome, Warhawk, Pain, LittleBigPlanet beta en Everyday Shooter.
Allemaal toekomstige games![]()
Maar dan mist ie wél Two Worlds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou voor de PS3 gaan als ik jou was.
Ik heb nog lang live gold en wil perse Mass Effect spelen anders had ik hem ingeruild voor een PS3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou voor de PS3 console waar Two Worlds op uit komt gaan als ik jou was.
Dat is niet echt leuk neequote:
Het gekke is dat de TT nog niet verandert isquote:
Dan is ie toch gewoon kapot en is het een gevalletje RMAquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Goed Punt Cyb! dan wordt het dus
[..]
Ik heb nog lang live gold en wil perse Mass Effect spelen anders had ik hem ingeruild voor een PS3.
Ben het gedoe met disc read error's een beetje moe nu![]()
Maar het niveau is omhoog en we hebben geen w0rd gifjes meer gezien. Dus we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het gekke is dat de TT nog niet verandert isDe laatste 3 pagina's gaan grotendeels alleen over Xbox 360 hardware disasters
![]()
Dat was mijn punt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar het niveau is omhoog en we hebben geen w0rd gifjes meer gezien. Dus we gaan de goede kant op![]()
Die kwaliteit van het filmpje is nog veel ergerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
TWO WORLDS 360 IS EEN KUTGAME!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=wr4UdqjDihI
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Bananenman het volgende:
Zo, vandaag weer aardig stukkie gevorderd met Gears of War op Insane. Werd ook eens tijd
Ik ga al je vrienden stalken en ze Two Worlds laten kopen voor je verjaardagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet.
Two Worlds![]()
![]()
![]()
Zal maar even doorgeven dat ze een nieuwe simkaart moeten aanschaffenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ga al je vrienden stalken en ze Two Worlds laten kopen voor je verjaardag![]()
Uhu, i second thatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wel in co-op want alleen lukt het me niet echt![]()
Als ze de supportstekker uit de xbox1 trekken en 20 miljoen bezitters aan hun lot overlaten kunnen ze dat ook wel met de 298 bezitters van een Core 360.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef kepler het volgende:
Borderlands heeft toch geen HDD nodig
Houden ze toch een beetje rekening met de Core-bezitters
Lezen keplerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef kepler het volgende:
Borderlands heeft toch geen HDD nodig
Houden ze toch een beetje rekening met de Core-bezitters
quote:1UP: So can you play this on 360 without a hard drive?
Pitchford: No. No, you're going to need a hard drive. I don't know if they're going to complain about that, and I don't want to be in the middle of a controversy there, but you need space.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=65447
quote:You might remember a little story last week that confirmed with Gearbox President Randy Pitchford that their multi-platform first-person co-op shooter Borderlands would require the hard drive to run on Xbox 360, leaving behind anyone who purchased the Core SKU and didn't want to buy the expensive hard drive accessory. Not long after the story ran, however, Borderlands Lead Programmer Steve Jones announced to Gearbox message boards that Borderlands wouldn't require the hard drive.
Buh?
1UP contacted Pitchford for clarification and, well, it turns out Pitchford simply didn't know. "I was wrong on that quote. It turns out that the hard drive isn't required by the game. It seems impossible that a game that is doing as much as Borderlands and pushing the limit so much with all the weapons and equipment and character stuff can actually do it all in memory and streaming from the media," he told 1UP. "It was so impossible to imagine that even I had it wrong and I needed our lead programmer to sort me out."
Right now, unless it's a subscription-based MMO, Microsoft requires all Xbox 360 releases to function without requiring the hard drive bundled in the Premium and Elite SKUs. Rumors have suggested Microsoft is preparing to change that policy, but Borderlands won't be the game that does it. That said, Borderlands will use the hard drive if it's there. "The game will take full advantage of the hard drive if it is present, but again, it will not be required," said Jobs in his forum post.
In the interest of full disclosure, here's a snipped transcript of the conversation between 1UP Previews Editor Matt Leone and Pitchford during a demo of Borderlands, where this whole confusion came from:
Pitchford: ... If it weren't for where the 360 and the PS3 have gone, with big hard drives, and lots of memory, and powerful processors, that there's no way you can conceive of this as a console game. But because the systems have gotten where they've gone, yeah [you can].
1UP: So can you play this on 360 without a hard drive?
Pitchford: No. No, you're going to need a hard drive. I don't know if they're going to complain about that, and I don't want to be in the middle of a controversy there, but you need space.
1UP: Was there some Microsoft quote where they said they would ban games that required a hard drive?
Pitchford: No, they didn't say that. There was a guy that was trying to say that "all games run on 360," but...
1UP: There's Final Fantasy XI.
Pitchford: Exactly. That was spin, and they corrected the spin.
Wat een klootspel ik hoef dat echt niet meer. Waarom ging ik dit hypen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
TWO WORLDS 360 IS EEN KUTGAME!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=wr4UdqjDihI
Ik weet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ziet Two Worlds overigens er ongeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooflijk ongeïnspireerd uit zeg![]()
''Oblivion Beater''
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure![]()
AQuila hoe kon je in GODSNAAM dit SCHIJTSPEL hypen![]()
![]()
Omdat jij samen met existenz er altijd van gedroomd had om hand in hand een paardentocht te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het nietMaar het is echt tering slecht
Hoe kon dit gebeuren dat ik dit ging hypen?
gelukkig heb ik niet naar je geluisted met two worldsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een klootspel ik hoef dat echt niet meer. Waarom ging ik dit hypen?
Sorry allemaal![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een collega van mij z'n Xbox 360 is kapot. Ik heb een 3-tal vragen.
- Mag je je HD eruit halen? In princiepe wel, tenzij de helpdeskmedewerker van MS, anders heeft gezegd
- Ik neem aan dat je geen kabels hoeft mee te sturen? Puur alleen de Xbox 360? Net als hierboven, hoef je het niet mee te sturen, tenzij de helpdeskmedewerker van MS, heeft gezegd dat het ook misschien aan je voeding kan liggen
- Dat label van UPS wat je via je mail kunt ophalen dat moet je vouwen en op de doos plakken maar je moet op dat vel ook je handtekening + de datum voor UPS zetten... moet ik het nou afknippen of dubbelvouwenWeet ik niet, ik heb vorige keer een doos thuisgestuurd gekregen, en dit keer laat ik de label bezorgen per post
Nee, je mag je HD er niet afhalen, je moet de HD eraf halen. Tenzij anders is gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een collega van mij z'n Xbox 360 is kapot. Ik heb een 3-tal vragen.
- Mag je je HD eruit halen?
- Ik neem aan dat je geen kabels hoeft mee te sturen? Puur alleen de Xbox 360?
- Dat label van UPS wat je via je mail kunt ophalen dat moet je vouwen en op de doos plakken maar je moet op dat vel ook je handtekening + de datum voor UPS zetten... moet ik het nou afknippen of dubbelvouwen
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je mag je HD er niet afhalen, je moet de HD eraf halen. Tenzij anders is gezegd.
Jep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?
Ja, maar die kan je weer opnieuw downloaden zonder op nieuw te betalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?
dat laatste stukje is het interview waar Pitchford vertelde dat je geen HDD nodig hebt (tijdens Leipzig). De lead-programmer heeft dus nu gezegd dat dit niet het geval is, en Pitchford heeft zijn fout toegegevenquote:
Games die je voor 800 punten hebt gekocht en die je weer gewoon gratis kunt downloaden?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je weer opnieuw downloaden zonder op nieuw te betalen.
Al jouw gegevens en wat je hebt gedownload staan op een server.
En die kan je weer downloaden als je een HD terug zou hebben, alleen moet je voor de arcade games dan wel altijd verbonden zijn met LIVE om ze te kunnen spelen, want offline speel je dan met de trail game.
Is mij ook overkomen na de 1ste keer stuk gaan en met HD opsturen.
Zijn ze niet gewoon gekoppeld aan je gamertag. Lijkt me niet minder dan ligisch.quote:
Ze zijn wel gekoppeld aan je gamertag. Maar de spellen die je download staan uiteindelijk niet online maar gewoon op je HD.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon gekoppeld aan je gamertag. Lijkt me niet minder dan ligisch.
En jij werkt bij MS helpdesk?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn wel gekoppeld aan je gamertag. Maar de spellen die je download staan uiteindelijk niet online maar gewoon op je HD.
Stuur je die HD mee, dan ben je volgens mij gewoon al die spellen kwijt hoor.
quote:Kane & Lynch: Dead Men verschijnt 2 november
Atari, de distributeur van Eidos, heeft bekend gemaakt dat de aankomende actie game Kane & Lynch: Dead Men zal verschijnen op 2 november in Australie. Grote kans voor onze Europeanen dat de game dan ook bij ons in de schappen ligt.
Kane & Lynch: Dead Men wordt ontwikkeld door lO Interactive, de Deense ontwikkelaar die ook verantwoordelijk is voor de populaire Hitman serie en ook de redelijk goed ontvangen tactische schooter Freedom Fighters komt uit hun handen. Kane & Lynch is ontwikkeld voor single en co-op gameplay. De game zal het verhaal vertellen van twee gevaarlijk internationale criminelen. Één een grote verrader, de andere een gevaarlijke pschyopaat.
Innovatieve squad-based gameplay wordt ondersteund door realistische graphics en een geavanceerd A.I. systeem in zowel single als multiplayer. Het volwassen uiterlijk, mooie graphics en sfeervolle muziek kunnen van deze game wel eens een najaars topper gaan maken.
Om hem dan weer wel offline te spelen was toch een truukje voor?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Ash het volgende:
[..]
En jij werkt bij MS helpdesk?![]()
![]()
Je bent het fysieke spel op je HD kwijt, maar je kan hem wel opnieuw downloaden van Xbox Live GRATIS.
Omdat hij gekoppeld is aan je GamerTag, alleen zoals ik al zei kan je hem niet meer offline spelen,
Je xbox moet altijd verbonden zijn met het internet.
Je kan hem wel offline spelen maar dan zal je WEL opnieuw moeten betalen.
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=616818quote:Arcade titles are tied to your gamertag as well as the console they were originally purchased on. If you have changed consoles, the LIVE servers verify your eligibility to play the game, by your gamertag logging onto Live.
Unless you re-purchase them on the new console this will always be the case.
Yup, dit kan ik ook bevestigen. Mijn HD is immers een keertje stukgegaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Ash het volgende:
[..]
En jij werkt bij MS helpdesk?![]()
![]()
Je bent het fysieke spel op je HD kwijt, maar je kan hem wel opnieuw downloaden van Xbox Live GRATIS.
Omdat hij gekoppeld is aan je GamerTag, alleen zoals ik al zei kan je hem niet meer offline spelen,
Je xbox moet altijd verbonden zijn met het internet.
Je kan hem wel offline spelen maar dan zal je WEL opnieuw moeten betalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik niet naar je geluisted met two worlds
maar dankzij jouw heb ik wel overlord gehaald , en wil ik nu mass effect ( ook het boek is dank zij jou )
quote:Woensdag 29 augustus 2007 - Het stadje Silent Hill is niet echt een geschikte plek om op vakantie te gaan. Het spookt er al sinds jaren en er lopen allerlei vreemde wezens rond. Met Silent Hill 5 komt de populaire horror-serie voor het eerst naar de next-gen consoles, en dat schept natuurlijk nieuwe mogelijkheden.
Dat de game in ieder geval minstens net zo luguber wordt als haar voorgangers kun je zien aan de onderstaande beelden.
Veel kranten in stoppen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand bepaalde tips daarover, enigste wat we hier hebben is een bananen doos, beetje te groot lijkt me![]()
Die drive is 199,99 op bol.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gebruik mijn 360 de laatste tijd wat vaker als DVD-speler. Toch iets beter beeld via component dan via SCART (zo ik mijn normale DVD-speler aangesloten). Wat kost die HD-DVD drive eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |