Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Filay het volgende:
UPS
Ze waren hier net aan de deur. Vet goeie service dus, had die vrouw de labels in de verkeerde bus gepleurt (had het huisnummer verkeerd gelezen) en die bewoner is dus niet thuisDus nu moet ik wachten tot hij de labels langsbrengt en dan komen ze het morgen alsnog halen.
We kunnen hier wel met de pet rond gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?
Ik heb Kameo nog wel in de aanbiedingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We kunnen hier wel met de pet rond gaanDan kan die waarschijnlijk wel PDZ of Kameo 2de hands kopen
Heeft die toch iets van een compensatie.
Graag, ik kom vast in aanmerkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg kunnen we jouw niet opgeven voor Hart In Actie?
Wat kun je dan meer in CoD3?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef zatoichi het volgende:
Ze zouden je eigenlijk weer moeten demoten op een moment dat je een een friendly kill maakt. Maar ach bij CoD3 kon je toch ook meer als je rank omhoog ging? Dat werkte best goed!
Wat verrassend zegquote:Halo Wars Demo Announced - Tomorrow on Live
Buy cheaper Wow Gold now! 5 mins instant deliveryHalo Wars” is the next big real-time strategy game from Ensemble Studios, creators of Age of Empires. Designed exclusively for the Xbox 360, “Halo Wars” allows you to take charge of the human UNSC armies and see the Halo universe from a totally new perspective. However, we might get a taste of the game sooner than we expected.
In an exclusive interview via Playtm and Gamespot during Games Conventions in Leipzig 2007, with Harter Ryan, Ensemble’s executive producer, he revealed that a demo will be hitting Xbox Live within the few days.
Ik ben alleen afgaande aan screens en trailers eigenlijk al zover dat ik wel weet dat ik die haalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Weet alleen nog niet of ik het spel ga halen...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben alleen afgaande aan screens en trailers eigenlijk al zover dat ik wel weet dat ik die haal
Erg mooi geschreven en ze halen me over de streep om de game toch een keer te spelen (geleend uiteraard, kopen ga ik m nietquote:And with that out of the way, all that remains is to insist that anyone with a PC or a 360 goes out and buys this wonderful game on the 24th of August (or sooner if you happen to live near the street date-breaking US retailers), and send a message to the entire games industry that this is the kind of game that people want. BioShock is the ultimate rarity: not only does it live up to its lofty promise, but exceeds it through simple, old fashioned talent and imagination - not to mention verve, style,class, wit, and sheer bloody-minded ambition. It takes the tired, worn-out FPS genre by the scruff of the neck, reinvents and bend it out of shape in such a breathtaking fashion that it's going to take something very special to top this in the months and years ahead. For a game to be so outstanding in one department is one thing - to manage to tick every single box from graphics to audio to gameplay depth to atmosphere and innovation is pretty much unprecedented. Seriously - if you don't find something to love about BioShock, we'd recommend a trip to the nearest doctor to check if your heart's still beating.
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verder een stukje over Bioshock van Eurogamer (10/10):
Erg mooi geschreven en ze halen me over de streep om de game toch een keer te spelen (geleend uiteraard, kopen ga ik m niet)
Tis dinsdag, dan komen meestal de cijfers uit de UK. Vanuit Amerika komen ze eens per maand, rond de 15e van de maand erna.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanHoop dat die echt goed heeft verkocht.
RPG voor kleuters?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Altijd beter dan die plastische knurftkoppen uit Fifaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
RPG voor kleuters?Dat ziet er verschrikkelijk uit.
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effectquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd beter dan die plastische knurftkoppen uit Fifa![]()
Of een lelijke wipneus in Mario Galaxyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effect
BwHaHaHAh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geeft niet, dan own ik je wel met PES
nee, dat hebben ze verkeerd begrepen. Het gaat om een filmpje van de demo van Halo Warsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verrassend zeg![]()
![]()
Niet dat ik het spel ga halen, maar zo snel had ik 'm niet verwacht
Wat een stel pampers danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, dat hebben ze verkeerd begrepen. Het gaat om een filmpje van de demo van Halo Wars
Althans zo had ik begrepen
lijkt me sterk ook, want de game komt pas over minstens een jaar uitquote:
niks, en ik heb gewoon bevestiging gekregen van mn bestellingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand nog wat gehoord van bol.com?
Alle 2 die halo 3 bundels links zijn offline gehaald...bestellingstatus is nog steeds hetzelfde.
Nog geen reactie gekregen op mijn mailtje.
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo niet hoor. Het spel heeft toch aardig lang in de top 5 van de meest gespeelde Xbox Live games gezeten. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat er veel toernooi plaatsvonden, maar online waren er altijd wel veel mensen te vinden![]()
Voor de rest: lekkere plaatjes![]()
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Mooi![]()
Zo denk ik er ook overquote:Krijg ik hem niet, dan niet. Krijg ik hem wel, dan is het mooi meegenomen
Te hoog Tales of Poep gehalte...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met dood verklaard bedoel ik dan ook hier op fok en de rest van mijn friendslist (en die zat op 100 toen)
[..]
Ik vond de demo fantastisch van ES, ik denk ook wel dat ik em op pik bij de release.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of glimmende vissen in space zoals in Mass Effect
Sterf. Stinkjosti.quote:
Verkoop je m toevallig?quote:
Je zou meer shooters moeten spelen om je aggresie kwijt te rakenquote:
quote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=20080quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet jij waneer er iets van verkoopcijfers beschikbaar zijn? Ben echt benieuwd hoe Bioshock het heeft gedaanHoop dat die echt goed heeft verkocht.
Welke einde had je?quote:
Halo wars wordt een RTS game.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Halo 3 & Halo Wars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |