23.08 uurquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Rossdale redactie games?
wtf sinds wanneer
Sinds een uurtje of half 9 ongeveerquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Rossdale redactie games?
wtf sinds wanneer
Hopelijk ben je niet zo kut als Gamedemonquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds een uurtje of half 9 ongeveer
Cyb. Over de knie. Nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2 redenen waarom deze open moet blijven:
1. Een veel spraakmakende TT dan Ijsmeis's prutwerk.
2. GOTY.
IJsmeis, opsoute![]()
Je bent het vaak niet met me eens geloof ik, dus waarschijnlijk ga je me nog erger vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo kut als Gamedemon![]()
Congrats & succes![]()
Stomme Amerikanen tochquote:Multiplayerbeta Call of Duty 4 vanavond op Xbox Live
Activision zal vanavond een gesloten multiplayerbeta voor Call of Duty 4 beschikbaar stellen op Xbox Live. Je kunt deze beta alleen spelen met een speciale toegangscode die via deze website verkrijgbaar is, althans, wanneer je in de Verenigde Staten woont. Vooralsnog is de beta namelijk nog niet beschikbaar voor mensen in Europa, omdat hier van land tot land speciale acties zullen worden opgezet waarbij betacodes verstrekt worden. Dit terwijl men in de VS werkt met en simpele first come first serve-strategie.
Maar wie weet werkt de beta wanneer je je op de website registreert met een Amerikaans adres en vervolgens ook je Amerikaanse Xbox Live-account gebruikt. Als je Call of Duty 4 écht zo snel mogelijk wil spelen, dan is het in ieder geval het proberen waard
quote:EA bevestigt FIFA Street 3 voor 2008
EA heeft op de Games Convention bevestigd dat er een derde deel in de FIFA Street-reeks op komst is. Deze over-the-top straatvoetbalgame verscheen voor het eerst in 2005 voor de Xbox, GameCube en PS2. Met het nieuwe deel maakt FIFA Street de overstap naar de nieuwe generatie consoles. Het spel zal ergens in 2008 voor Xbox 360 en Playstation 3 verschijnen. Verdere informatie omtrent het spel ontbreekt vooralsnog.
''Would you kindly'' Moet je er voor zeggen dan luister ik wel.quote:
Nog een week vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
CoD 4 is leuk maar zeker geen GOTY![]()
Jeej morgen naar school![]()
Of je denkt echt aan niets anders dan... zuchtquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, ik heb zojuist een vingerende Spider Slicer gevonden in Bioshock.
NSFW
http://www.youtube.com/watch?v=3rVqOjK4OmE
Hoezo flauw?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik schoot die splicer gewoon dood, en opeens deed ze dat
Een kwestie van bijblijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Godsalletyfus, alweer een nieuw deel...
Ooh, dat is een must buy geworden nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
HANDS UP FOKKERS
[afbeelding]
[afbeelding]
@ muur
[afbeelding]
[afbeelding]
FAP FAP FAP![]()
![]()
Wat heb ik toch retezin in het PES toernooi
Afslachten die hap
![]()
Ja RoboBlitz zag er ook prachtig uit dankzij de Unreal Engine 3, maar speelde simpelweg ruk. Je kan nog meer van dit soort grafische hoogstandjes uit gaan brengen, maar als de creatieve gameplay ver te zoeken is zit er geen hond op te wachten. Sony heeft wat dat betreft toch beter voor elkaar als je het mij vraagt met titels als Warhawk, Pain, LittleBigPlanet, Everyday Shooter, Echochrome, WpiEout HD o.a. Stuk voor nieuwe games en die (enig) originaliteit uitstralen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
''Would you kindly'' Moet je er voor zeggen dan luister ik wel.
War World ziet er goed uit voor een XBLA gameWaarom krijgen we dit niet meer i.p.v. die ouwe rommel van 10 jaar terug.
[afbeelding]
Is dat zo uniek dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef existenz het volgende:
Ik ging trouwens dood in de MOH demo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef existenz het volgende:
Ik koop voorlopig geen XBLA games. Te weinig toffe games die erbij zitten. Ik hoop in 2008 op een mooie F1 game. Het zou van MS erg slim zijn om de f1 licentie te kopen nu Sony hem niet continueerd. Dat gaat ze veel klanten opleveren...
Heb een maand trial. Ook goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:02 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, heeft er iemand hier een 48 hour Xbox Live trial voor deze zwerver?Ik heb net Halo 3 + 1 jaar Xbox Live besteld op bol.com, maar ik wil nu in de tussentijd eigenlijk ook wel weer eens op Live kunnen
PMquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:07 schreef Bananenman het volgende:
Nee, daar moet ik niks van hebben![]()
Ja dat is nog beter natuurlijk, dan kan ik vanaf nu totdat Halo 3 en dat abo'tje op de mat valt Liven!
GOTY? Maar Bioshock en Halo3 dan? :-O (wacht er wel met smart op trouwens daar niet van)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2 redenen waarom deze open moet blijven:
1. Een veel spraakmakende TT dan Ijsmeis's prutwerk.
2. GOTY.
IJsmeis, opsoute![]()
Ook vette games, maar zoals men altijd zegt: there can be only ONE winnerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
GOTY? Maar Bioshock en Halo3 dan? :-O (wacht er wel met smart op trouwens daar niet van)
Het spel leent zich ook niet voor een MP. Hetgene wat het spel doet is uitmuntend namelijk een krachtige SP afleveren waar je ook nog 20 uren mee zoet bent. Een GOTY hoeft per definitie niet in het bezit te zijn van een MP, want je kijkt uiteindelijk naar het totaalplaatje. Bioshock is dan ook zeker één van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:15 schreef Rossdale het volgende:
Bioshock mag zeker geen GOTY worden. Hoewel het spel fantastisch is... heb je het na 1 keer uitspelen wel snel gezien, ook daardat er geen multiplay mode is zorgt ervoor dat dit een fanrastische maar slechts tijdelijk speelbare game is en dan vind ik het geen GOTY waard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |