Roda krijgt 25% van de winst die met de transfer van Koné wordt gemaakt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met dat transferbedrag?
Hij is voor 9 miljoen overgenomen van Roda, en wordt schijnbaar voor 12 miljoen verkocht.
Had Roda JC nou nog recht op een gedeelte van een transfersom?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:00 schreef DrDentz het volgende:
De vergelijking had het verschil van Kone en Robert al ingecalculeerd. Ik vind Kone beter. En als Robert slaagt bij Levante slaagt Kone bij Valencia.
Dus 750.000 euro.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Roda krijgt 25% van de winst die met de transfer van Koné wordt gemaakt.
Alleen om Roda te irriteren zouden ze hem voor 9 miljoen en 2 tientjes moeten verkopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Roda krijgt 25% van de winst die met de transfer van Koné wordt gemaakt.
Defour,Elmander ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben erg benieuwd met wie Stan op de proppen komt.
Elmander heb je voor de CL al niets meer aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dufour,Elmander ..![]()
*wishful thinking*![]()
Ach in de CL overwinteren we wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elmander heb je voor de CL al niets meer aan.
Doe mij Defour maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dufour,Elmander ..![]()
*wishful thinking*![]()
Ligt het aan mij, of is PSV een stuk opener qua transfernieuws dan zeg 3 a 4 jaar geleden? Buiten of dat positief of negatief is.quote:PSV verwacht dinsdag akkoord Koné
EINDHOVEN - PSV verwacht dinsdag een akkoord te bereiken met FC Sevilla over de verkoop van Arouna Koné. De Eindhovense club onderhandelt al enkele dagen met de Spaanse topclub. ,,Het is op details na rond'', liet technisch manager Stan Valckx maandagavond weten. ,,Ik denk dat we er dinsdag uitkomen.''
Sevilla meldde zich afgelopen weekeinde opnieuw voor Koné, nadat PSV een eerste bod had afgeslagen. De onderhandelingen kwamen daarna in een stroomversnelling. Als de overgang van Koné dinsdag officieel wordt, wil PSV zich nog voor het einde van week, als de internationale transfermarkt sluit, versterken met een nieuwe aanvaller.
Good pointquote:
Aankopen is natuurlijk een hele andere zaak als verkopen lijkt mequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is PSV een stuk opener qua transfernieuws dan zeg 3 a 4 jaar geleden? Buiten of dat positief of negatief is.
Het zal wel een uurtje voor het sluiten van de transfermarkt rond zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Morgen zegt 'ie dat hij denkt dat het woensdag rondt komt.
Goede speler, maar die komt zeker niet, aangezien hij ook niet naar Ajax wilde omdat het te dicht bij de transferdeadline was en hij dat zijn club niet aan wilde doen. Wel een nette speler dusquote:
Dat is toch een middenvelder? Nou ja, zolang ze maar niet met Koevermans aankomenquote:
Meer als in: Het loopt al drie topics lang dat Koné weg gaat, maar het gebeurde niet, dus nu misschien echt weg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:42 schreef Morrigun99 het volgende:
"waar Konë ECHT vertrekt"...en dan een vraagteken erachter.
Paradoxaal he?![]()
Noem 1 vergelijkbare spits (met doorverkoopleeftijd...) die je voor 5 mio kan halen en je krijgt van mij gelijk. Zo niet ben ik bang dat jij het niet hebt...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met alle respect vind ik dat Koné gewoon niet beter is dan subtop. Hij heeft uitzonderlijk veel talent alleen weet hij er veel te weinig rendement uit te halen. Dat is het soort spelers dat je voor 5 miljoen haalt imo. Misschien dat hij ooit nog beter gaat renderen maar wat heeft hij nou de afgelopen jaren laten zien?
Dat Liverpool zo stom is om 17 miljoen voor Babel neer te leggen past ongeveer in de categorie 20 miljoen voor Koné neerleggen. Allebei is niet te geloven en het zijn ook zeker geen marktconforme prijzen.
Geen flauw benul maar die zal wel te duur zijn qua salaris. en op de flanken komt bij Chelsea door het vertrek van robben een plekje vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef DS4 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van Kalou bij Chelsea momenteel?
Niet te koop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef DS4 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van Kalou bij Chelsea momenteel?
Er is ook nog verhuur...quote:
Maar speelt hij of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:52 schreef du_ke het volgende:
en op de flanken komt bij Chelsea door het vertrek van robben een plekje vrij natuurlijk.
Lijkt me dat PSV daarmee achter het net zal vissen. Zowel deze transferperiodes als de volgende. De band tussen Ajax en Defour is dusdanig dat hij wel naar Amsterdam zal komen wanneer Ajax zich voor hem meldt.quote:
Momenteel nog niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |