dennis en nadiaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:37 schreef droomkoningin het volgende:
wie zijn daar aan het konijnen?
Dennis en Nadia, die lopen elkaar al de hele dag op te geilen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:37 schreef droomkoningin het volgende:
wie zijn daar aan het konijnen?
ik hoop dat het hem duur komt te staan in de toekomstquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:55 schreef pasjesjen het volgende:
[afbeelding]
Hoi met dennis,
ik wil graag een ontslagronde aanvragen voor huub!
Klopt. Maar Brian is in dat opzicht iemand die dat kan inzien bij hemzelf en er iets mee doet. Niet in 1x maar hij groeit wel. In het begin ging hij voor minder over de rooie en ik denk in zijn jeugd voor nog minder.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was het een lange tijd met je eens, tot de laatste ruzie die hij had met Amanda. Daar vertoonde hij een staaltje machtswellust waar ik van schrok. Van mij had hij toen diezelfde avond naar huis gemogen.
De weddenschap van 2 weken geen sex met Dennis heeft ze dus niet gehaald..quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis en Nadia, die lopen elkaar al de hele dag op te geilen.
Heb je onderlaatst gezien hoe hij Amanda bedreigde omdat ie haar niet de baas kon zijn? In een andere setting zonder camera's had ie haar allang geslagen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Py het volgende:
[..]
En nu begint Brian te ontdooien heb ik het idee. En vind ik hem regelmatig al sympathisch.
Nou, dan sta jij waarschijnlijk op mute.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De weddenschap van 2 weken geen sex met Dennis heeft ze dus niet gehaald..![]()
Nu maar hopen dat iemand 't merkt...
Valt het jullie ook op dat ze nu wél in eens in stilte kan sexen?![]()
Er klonk gehijg door Nirvana heen, maar het geluid van stream 4 stond nog aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef Marieke_B het volgende:
Valt het jullie ook op dat ze nu wél in eens in stilte kan sexen?![]()
Wordt dat soort dingen ook bijgehouden, als een vrouw sjagrijnig is , hoeft dat niet te betekenen dat ze ongesteld is,misschien heeft ze andere problemen, stress of zo zal Lieke ook niet vreemd zijn.quote:
Helemaal mee eens. Zonder DGK was Brian een slechter persoon geweestquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je onderlaatst gezien hoe hij Amanda bedreigde omdat ie haar niet de baas kon zijn? In een andere setting zonder camera's had ie haar allang geslagen.
Zou het nou geen fake meer zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er klonk gehijg door Nirvana heen, maar het geluid van stream 4 stond nog aan.
Nadia neukt idd een stuk minder theatraal, ineens.
Hou ik echt niet bij.Doet de rest wel die zoeken naar vlekken in bed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef maril het volgende:
[..]
Wordt dat soort dingen ook bijgehouden, als een vrouw sjagrijnig is , hoeft dat niet te betekenen dat ze ongesteld is,misschien heeft ze andere problemen, stress of zo zal Lieke ook niet vreemd zijn.
neequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dan sta jij waarschijnlijk op mute.
Daar ben ik het weer niet mee eens. Hij heeft streken die gewoon fout zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef Py het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zonder DGK was Brian een slechter persoon geweest
Volgens mij baalde Lieke dat Huub redelijk zat te drinken. En hij kneep haar op een gegeven moment ofzo. Ze zaten een tijdje te kibbelen aan tafel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef maril het volgende:
[..]
Wordt dat soort dingen ook bijgehouden, als een vrouw sjagrijnig is , hoeft dat niet te betekenen dat ze ongesteld is,misschien heeft ze andere problemen, stress of zo zal Lieke ook niet vreemd zijn.
Ik denk wel dat hij wat geleerd heeft, maar of het genoeg is......ik vermoed eigenlijk van niet, gezien het laastste feit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef Py het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zonder DGK was Brian een slechter persoon geweest
Weet ik (2x)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar ben ik het weer niet mee eens. Hij heeft streken die gewoon fout zijn.
De Febo beschermt hem wel. Net zoals Huub met de drank.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is gewoon te pruimen omdat hij in een stabiele situatie zit: geen conflicten met Amanda, of dreiging dat Amanda wordt afgepakt, geen zeurende mensen die hem onder druk zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |