Haha volgens mij ben je net zo chagerijnig als ik om die streams.Word er gewoon agressief van.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Het levert op dat ik die koppen van die gasten niet meer tegen kom in de COS..... laten de fans van hen maar foto's van dat stel plaatsen....
zullen wij ook een keer samen spelen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub baalt als een stekker dat hij en Jaap niet samen spelen.
Patienceschermpje er overheen trekken. Zie je ze niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef Katewalker het volgende:
Stream 1 en 2 staan nu op zwart bij mij..ik durf ze niet eens meer te openen..![]()
Is ze net geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volgde het niet helemaal, maar misschien moet Lieke ongesteld worden. Ze ging demonstratief met een boek op bed liggen.
Is dat geheime vrouwencode?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volgde het niet helemaal, maar misschien moet Lieke ongesteld worden. Ze ging demonstratief met een boek op bed liggen.
Niks geheims aan hoor, gewoon een constatering.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat geheime vrouwencode?
Iedereen kan dit lezen hoor.
Hier ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het duurt hier bijna 45 seconden om een ververste pagina van Fok te krijgen.![]()
Patience doe ik vaak als er ff niks op de streams is...goed plan om het schermpje over de streams te zetten waar N&D zijn..kan je ook steeds ff er onder door sneaken of ze er nog zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Patienceschermpje er overheen trekken. Zie je ze niet meer.
Is goed voor je brains zo'n spelletje.
Ik ga het niet posten ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat geheime vrouwencode?
Iedereen kan dit lezen hoor.
Wij samen spelen? Ik dacht dat jij een goede smaak hadquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zullen wij ook een keer samen spelen?![]()
gatverdikkie, net streams aan, zag niets maar kreeg 'n steek in m'n ooggebied van dat gesmak en geslurp van die 2 retards![]()
sssssssst lalalalalalaquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:36 schreef pasjesjen het volgende:
pfff vanaf morgen gaan we echt knallen japie .....![]()
ik volg het gesprek niet... maar hij is niet verjaagdquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap zeurt, ik ben verjaagd van de computer.....
jeetje heeft ie nog niet lang genoeg achter de pc gezeten![]()
Ik weet dat hij niet verjaagd is maar jaap heeft dat wel gezegt tegen Dennisquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik volg het gesprek niet... maar hij is niet verjaagd
Huub zat achter die andere pc, toen liep Jaap weg...
H: wat ga je doen?
J: ik ga pitten
H: dan ga ik achter die pc, goed?
J: sgoed
Het is alleen maar voeding voor Dennix, zonder de tekst van Jaap is en blijft Dennix nix.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik volg het gesprek niet... maar hij is niet verjaagd
Huub zat achter die andere pc, toen liep Jaap weg...
H: wat ga je doen?
J: ik ga pitten
H: dan ga ik achter die pc, goed?
J: sgoed
Eens....zijn enige keus als hij wil winnen. Als hij lol wil hebben, dan moet hij kiezen voor Huubquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het blijft een goede en slimme keus van Jaap met Dennis samen te spelen.
Goed idee. Ik volg!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:46 schreef farscapevr6 het volgende:
ben t zat
zit me gewoon boos te maken om een online hobby.
ik ga selectiek kijken
streams gaan uit lees alleen de cossen en als er een leuke verhaallijn inzit zet ik ze pas weer aan
toedels ik ga in de lurkstand
Je gaat vreemd?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij staat die server van Fok op instorten. Binnenkort weer logeren bij Vol???
ik heb niet zo'n hekel aan huub.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij samen spelen? Ik dacht dat jij een goede smaak had
Dat gesmak komt mij ook vet de keel uit, net zoals die eetgeluiden. Ik vind het trouwens nu ook wel weer sneu voor Huubje, terwijl ik echt een takkehekel aan die vent heb.
Ik ben vermoedelijk een enorm watje.
Hier alles weer okquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij staat die server van Fok op instorten. Binnenkort weer logeren bij Vol???
Is in het begin ook eens geweest. Fok lag er helemaal uit en we werden bij Vol heel gastvrij ontvangen.quote:
Dat was op 9 augustus (ff gegoogled)quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
Vraagje: weet iemand wanneer Lieke der moeder in de kooi was?
Toen die moeder wegging zei ze tot over 3 weken.......
Waarna lieke er snel een praatje overheen gooide, van ja als ik cp heb.
Helaas is FOK zo traag, dat ik geen zin heb, om het zelf na te kijken... hoop op een iemand met een heeeel goed geheugen.
Dat is het meest verstandige wat hij kan doen en prima dat anticiperen van Huubquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Dat zei Huub gisteren al tegen Lieke...
hij zei deze ontslagronde wordt niets, ik ga aan deze ook niets meer doen..... ze zullen mij er nu wel opzetten...... dan trek ik een stoicijns gezicht, laat ze me 1 voor 1 bashen..... dan bash ik hun ff terug en weer 7 minuten tv-uitzending gevuld.
Gelukkig brengen ze het betere lassiewerk niet met beeld en geluid. Zoenen heeft voor mij ook wel wat aantrekkelijks verloren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tongen is best leuk, maar door die lui heb ik er nooit meer zin an. thanx fuckers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |