abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52740964
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef ricofromrio het volgende:
als je huub weg wil moet je em volgens mij gewoon negeren
die gast kan slecht tegen verveling en eenzaamheid
Ze mogen elkaar niet negeren van de Febo. Daar kunnen ze geen televisie van maken.
pi_52740982
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik wens iedereen een goede nachtrust en sweet dreams, tot morgen en succes voor de nachtploeg met deze onsmakelijke beelden.
truste
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52740989
Ik begin te geloven, dat Brainless en A'Del uit de wind gehouden worden.
Een idylisch stel, die de villa moet gaan winnen. Is het de bedoeling, dat wij dat gaan vinden na het gelebber van de 2 Nixxen en de (vooropgezette') ruzie's van Huub en Lieke?
pi_52740997
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Droom verder. Huub is de melkkoe van DGK. De Febo wil dat de Huub fans massaal een sms-je voor hem gaan sturen als ie de rest hem aan het bashen is. Dit duurt dus weer een week.
Ja, dat kan ook zo maar het maandelijkse patroon zijn
pi_52740998
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waren ook precies mijn gedachten.Elke keer als de popo is,dan heeft Huub het zwaar.
En dat heeft Lieke misschien achter gehoord, een week terror en dan hebben jullie weer rust.
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:29:29 #256
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52741002
Een prangende vraag tussendoor: waarom is Nadia´s haar zo licht op de nachtcamera´s terwijl dat van dennis gewoon donker blijft?
pi_52741013
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

We weten het niet, maar ik geloof nooit dat Huub gaat winnen. Daarvoor is hij te agressief geweest. Het zou vreemd zijn als agressie zou leiden tot miljonair zijn. Jaap wint dan vermoedelijk ook niet, te goor en te vies zo af en toe en geen miljonairsstijl. Nadia doet voor mij ook niet mee.

Blijven voor mij over Lieke, Dennis, Amanda, Brian.......
Aan de combinatie Lieke Dennis heb ik ook wel eens eerder gedacht maar lijkt me op korte termijn niet waarschijnlijk.
Uiteindelijk is Brian voor mij de favoriet. Ondanks al zijn brotha en rapshit die hij volgens mij gewoon voor zijn karaktertype moet spelen. Het is een superzachtaardige jongen. Nu krijg ik iedereen over me heen waarschijnlijk. Maar ik denk dat in Brian's beleving ineens een Huub de kooi inkwam en voor hij het wist waren Bart en Nathanael eruit en duwde die kabouter hem ook nog tegen de muur. En hij mocht nix terugdoen. Die jongen heeft stijf van de stress gestaan en moest met pammetjes kalm gehouden worden. En nu begint Brian te ontdooien heb ik het idee. En vind ik hem regelmatig al sympathisch.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:30:03 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_52741017
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Popo winnen hoeft niets te zeggen over populair zijn. Zijn pa heeft bijvoorbeeld een goed inkomen/kapitaal, die kan met gemak iedere maand een paar duizend euro spenderen aan het sturen van emailtjes. Ook sommige streamers spenderen tientallen euro's aan Huub. Voor wat betreft absolute aantallen fans zegt die popo dus niet zo heel veel.
Droom jij ook maar lekker verder, trusten
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:30:13 #259
128220 Peter6000
pi_52741022
Gaat dat vieze mannetje nu de televisieminuten van de andere bewoners opmaken.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:31:53 #260
128220 Peter6000
pi_52741064
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Py het volgende:
Nu krijg ik iedereen over me heen waarschijnlijk.
Nee, juist niet.
In deze COS houden we niet van eenheidspostertjes die allemaal dezelfde mening hebben.
pi_52741073
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Vandaag... het volgende:
Een prangende vraag tussendoor: waarom is Nadia´s haar zo licht op de nachtcamera´s terwijl dat van dennis gewoon donker blijft?
Dat was bij BB ook al zo, sommige mensen die bij daglicht donker haar hebben zien er in infrarood bijna blond uit. Nog een techneut in de zaal?
pi_52741086
goed nummer H.: REM
pi_52741089
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Droom jij ook maar lekker verder, trusten
Tja, breng er maar eens een steekhoudend argument tegenin..... Sommigen besteden echt een vermogen aan die sms bende, betalen grif voor vliegtuigjes ed.
pi_52741103
Huub maakt de show
Brian wint de show
pi_52741104
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat was bij BB ook al zo, sommige mensen die bij daglicht donker haar hebben zien er in infrarood bijna blond uit. Nog een techneut in de zaal?
Kan te maken hebben met de pigment in de haarverf?
pi_52741119
Iedereen had het hier over de chemie tussen Jaap en Huub.. Volgens mij heeft dat niets met chemie te maken, maar meer met het karakter van Nix.. Nix is gewoon geen gezellige jongen om er bij te hebben, hij komt zelf met niets, doet geen leuke dingen, maakt geen leuke grapjes, heeft een enorme Huubfobieobsessie op dit moment.. Ik weet niet waar Nix al die tijd heeft gezeten, maar ik ken weinig mensen die zo oninteressant zijn als hij (en dat niet eens gezien vanuit het 'televisie-oogpunt' wat met TV-maken te maken heeft)... Hoe moet je ook een gezellig gesprek of chemie hebben met iemand die het OF over Nadia heeft, OF over Huub, OF over zichzelf.. Andere dingen kan hij gewoon niet bedenken
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:33:49 #267
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52741121
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

ik dacht misschien omdat ze het geverfd heeft maar hoe dat natuurkunidg zou moeten werken zou ik niet weten.
pi_52741140
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee, juist niet.
In deze COS houden we niet van eenheidspostertjes die allemaal dezelfde mening hebben.
Dus als je oprecht Huub de beste vind ben je een eenheidsposter.Moet je voor aanzien bij jouw dan maar onoprecht voor een ander zijn.En express mensen die wel voor Huub zijn op de kast jagen.
pi_52741142
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee, juist niet.
Toevallig heb ik dezelfde mening
pi_52741146
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Py het volgende:

[..]

Aan de combinatie Lieke Dennis heb ik ook wel eens eerder gedacht maar lijkt me op korte termijn niet waarschijnlijk.
Uiteindelijk is Brian voor mij de favoriet. Ondanks al zijn brotha en rapshit die hij volgens mij gewoon voor zijn karaktertype moet spelen. Het is een superzachtaardige jongen. Nu krijg ik iedereen over me heen waarschijnlijk. Maar ik denk dat in Brian's beleving ineens een Huub de kooi inkwam en voor hij het wist waren Bart en Nathanael eruit en duwde die kabouter hem ook nog tegen de muur. En hij mocht nix terugdoen. Die jongen heeft stijf van de stress gestaan en moest met pammetjes kalm gehouden worden. En nu begint Brian te ontdooien heb ik het idee. En vind ik hem regelmatig al sympathisch.
Ik was het een lange tijd met je eens, tot de laatste ruzie die hij had met Amanda. Daar vertoonde hij een staaltje machtswellust waar ik van schrok. Van mij had hij toen diezelfde avond naar huis gemogen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:35:29 #271
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52741162
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dus als je oprecht Huub de beste vind ben je een eenheidsposter.Moet je voor aanzien bij jouw dan maar onoprecht voor een ander zijn.En express mensen die wel voor Huub zijn op de kast jagen.
dat zegt ie niet, hij zegt alleen dat we hier geen mensen veroordelen die een andere favoriet hebben als huub.
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52741175
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezegd. Jouw mening moet net zo gerespecteerd worden als van ieder ander.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:37:35 #273
128220 Peter6000
pi_52741206
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef Py het volgende:

[..]

Toevallig heb ik dezelfde mening
Daar ben ik het niet mee eens
pi_52741210
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:35 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

dat zegt ie niet, hij zegt alleen dat we hier geen mensen veroordelen die een andere favoriet hebben als huub.
Dan begreep ik het ook verkeerd. Okee.
pi_52741213
wie zijn daar aan het konijnen?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')