abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:07:41 #226
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52740584
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit nog te denken aan hoe Lieke terug kwam van achteren één of twee dagen geleden. Nogal stil en teneergeslagen. Script?
zou natuurlijk zomaar kunnen
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52740614
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:05 schreef wie.. het volgende:
Ik heb het licht gezien, Brian gaat onwijs samen werken met Huub daardoor zal hij omhoog schieten bij de popo een zo zal het een zogenaamde spannende finale worden ! 98%
Ja dat zagen we gisteravond goed.Die lafbek hield zijn mond.
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:08:50 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52740620
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub op de stoel, ik denk dat Lieke hem er ook uit gaat stemmen. Ongesteld, last van hormonen, ruzie, dag Huub!
Misschien is dat het script. Lieke kwam zaterdagavond na Huub's agressie aanval toch erg sip terug....? Misschien hebben ze wel te horen gekregen dat Jaap mag beslissen of ie blijft om zo een ontslag te hebben ipv een exit. Ook Brian die het over het ontslag heeft van Jaap voor er bezoek komt vind ik ook raar. Niets is toch wat het lijkt?
Op maandag 27 augustus 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub moet vertrouwen hebben in Jaap en als back-up zien? Kom op zeg. Ik zou Jaap nog niet vertrouwen tussen 6 planken.
Voorlopig heeft Jaap altijd nog zijn woord gehouden en voorlopig was ook Huub bezig om Jaap nu weg te krijgen al wist hij het nog niet zeker. Maar uiteindelijk zijn die twee, Huub en Jaap aan elkaar gewaagd
pi_52740632
jaap is dat niet die dikke , die je haast nooit ziet of hoort??
mahe
pi_52740638
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit nog te denken aan hoe Lieke terug kwam van achteren één of twee dagen geleden. Nogal stil en teneergeslagen. Script?
Geen idee. Zou dat met de stemming te maken hebben gehad?
pi_52740676
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:09 schreef mahe het volgende:
jaap is dat niet die dikke , die je haast nooit ziet of hoort??
Vanavond gemist hoe hij de spil is van lachen en lol? Aan tafel was het wederom Jaap die de zaak in gang zet met zijn olijke dikke kop!
pi_52740683
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Met haar rug naar ons toe staan zodat wij weer allemaal denken dat het Dennis is
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:11:50 #234
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52740684
Iedereen gaat al slapen
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52740720
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja en die anderen zijn niet agressief.Pas als hun ook de hele groep tegen zich krijgen kunnen we pas vergelijken.
Jaap is nooit agressief geworden, Dennis ook niet de laatste weken.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:15:48 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_52740746
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Voorlopig heeft Jaap altijd nog zijn woord gehouden en voorlopig was ook Huub bezig om Jaap nu weg te krijgen al wist hij het nog niet zeker. Maar uiteindelijk zijn die twee, Huub en Jaap aan elkaar gewaagd
Jaap en zijn woord houden? Hij lult op dit moment alles door aan Dennix, daarvoor is het niet veel anders geweest, een grote comedie. Jaap is simpelweg niet te vertrouwen en dat weet iedereen behalve die looser Dennix, maar de enige verhaallijn die hij heeft is het backstabben van Huub samen met Jaap en kleffen en beffen met Naad, meer smaken zijn er niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52740762
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:09 schreef Py het volgende:

[..]

Geen idee. Zou dat met de stemming te maken hebben gehad?
We weten het niet, maar ik geloof nooit dat Huub gaat winnen. Daarvoor is hij te agressief geweest. Het zou vreemd zijn als agressie zou leiden tot miljonair zijn. Jaap wint dan vermoedelijk ook niet, te goor en te vies zo af en toe en geen miljonairsstijl. Nadia doet voor mij ook niet mee.

Blijven voor mij over Lieke, Dennis, Amanda, Brian.......
pi_52740794
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jaap en zijn woord houden? Hij lult op dit moment alles door aan Dennix, daarvoor is het niet veel anders geweest, een grote comedie. Jaap is simpelweg niet te vertrouwen en dat weet iedereen behalve die looser Dennix, maar de enige verhaallijn die hij heeft is het backstabben van Huub samen met Jaap en kleffen en beffen met Naad, meer smaken zijn er niet.
Jaap denkt heel practisch. Voor hem betekend woord houden iemand in de kooi houden als het er echt om gaat. Voor de rest denkt hij ook aan "de show". Hij speelt voor dat doel en natuurlijk ook om zichzelf in de picture te komen met iedereen een beetje.
pi_52740806
Brian wint natuurlijk
pi_52740828
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

We weten het niet, maar ik geloof nooit dat Huub gaat winnen. Daarvoor is hij te agressief geweest. Het zou vreemd zijn als agressie zou leiden tot miljonair zijn. Jaap wint dan vermoedelijk ook niet, te goor en te vies zo af en toe en geen miljonairsstijl. Nadia doet voor mij ook niet mee.

en brian is gelukkig nog nooit agressief geweest
pi_52740833
quote:

[..]

Met dit viertal is Dennis eerst weg, dan Lieke en dan Amanda ---> Brian winnaar.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52740864
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:19 schreef ricofromrio het volgende:
Brian wint natuurlijk
Ik gun het hem maar moeilijk. Ik zou het dan nog leuker vinden als Amanda het zou winnen, maar ja, dat denk ik dat ze nog lang een relatie met Brian zal hebben

En ondertussen ruimt Huub de keuken maar op. Je moet toch wat...
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:23:25 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_52740865
quote:

[..]

Als het criterium voor het winnen van de Kooi is dat je je als miljonair moet gedragen krijgen ze allemaal het heilige kruis na, behalve Lieke. Ik ben absoluut geen Liekefan, maar het is wel de enige beschaafde wezen in dat hok.
Nog even over Huub: Hij heeft het laatste half jaar alle PoPo's gewonnen, dus waarom zou hij dan niet mogen winnen?
Het uiteindelijke doel was/is om iedereen weg te spelen/treiteren . Dat dat niet lukt door middel van ontslagronden moge duidelijk zijn, maar er moet toch iets gebeuren. Als de kijker mag beslissen kan het niet anders zijn dan dat Huub wint.
― Mark Twain
pi_52740872
quote:

[..]

Brian moest zelfs naar een hotel .dennis is toch ook geen winnaar met zijn kwaak kwaak en opdonderen.Amanda heeft ook geslagen met schoen en al.Blijft alleen Lieke over.
pi_52740875
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen, in opdracht van de FEBO, uiteraard.
Die willen dat agressieve mannetje graag op een nette manier lozen.
Droom verder. Huub is de melkkoe van DGK. De Febo wil dat de Huub fans massaal een sms-je voor hem gaan sturen als ie de rest hem aan het bashen is. Dit duurt dus weer een week.
pi_52740876
als je huub weg wil moet je em volgens mij gewoon negeren
die gast kan slecht tegen verveling en eenzaamheid
pi_52740919
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als het criterium voor het winnen van de Kooi is dat je je als miljonair moet gedragen krijgen ze allemaal het heilige kruis na, behalve Lieke. Ik ben absoluut geen Liekefan, maar het is wel de enige beschaafde wezen in dat hok.
Nog even over Huub: Hij heeft het laatste half jaar alle PoPo's gewonnen, dus waarom zou hij dan niet mogen winnen?
Het uiteindelijke doel was/is om iedereen weg te spelen/treiteren . Dat dat niet lukt door middel van ontslagronden moge duidelijk zijn, maar er moet toch iets gebeuren.
Popo winnen hoeft niets te zeggen over populair zijn. Zijn pa heeft bijvoorbeeld een goed inkomen/kapitaal, die kan met gemak iedere maand een paar duizend euro spenderen aan het sturen van emailtjes. Ook sommige streamers spenderen tientallen euro's aan Huub. Voor wat betreft absolute aantallen fans zegt die popo dus niet zo heel veel.
pi_52740923
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Droom verder. Huub is de melkkoe van DGK. De Febo wil dat de Huub fans massaal een sms-je voor hem gaan sturen als ie de rest hem aan het bashen is. Dit duurt dus weer een week.
Waren ook precies mijn gedachten.Elke keer als de popo is,dan heeft Huub het zwaar.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 23:27:07 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_52740949
Ik wens iedereen een goede nachtrust en sweet dreams, tot morgen en succes voor de nachtploeg met deze onsmakelijke beelden.
― Mark Twain
pi_52740960
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Popo winnen hoeft niets te zeggen over populair zijn. Zijn pa heeft bijvoorbeeld een goed inkomen/kapitaal, die kan met gemak iedere maand een paar duizend euro spenderen aan het sturen van emailtjes. Ook sommige streamers spenderen tientallen euro's aan Huub. Voor wat betreft absolute aantallen fans zegt die popo dus niet zo heel veel.
Lees eens op de forums.Wie staat er overal bovenaan.Of nee ik snap het ,dat doet Huub zijn pa ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')