abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52791374
Echt snappen doen ze het nog steeds niet.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2007 @ 21:20:55 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52791843
Alsof die doedelzakken stil zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:23:44 #78
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52791955
En ze hebben zelf vorig jaar om extra treinen gevraagd...

Geef mij daar maar gewoon ICRm, natuurlijk minimaal op Tb-Zl.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52798084
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Alsof die doedelzakken stil zijn
stations daar maar overslaan.. doortrekken tot 140.. en in de dorpen uitrollen dan maar?
pi_52798091
Morgen 2x VIRM door Hengelo
1x Smart connection-zooi
en 1x gesleept naar Bentheim
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2007 @ 23:52:10 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52798343
Jij boft maar weer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52798543
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef MREn het volgende:
En ze hebben zelf vorig jaar om extra treinen gevraagd...

Geef mij daar maar gewoon ICRm, natuurlijk minimaal op Tb-Zl.
Volgens de gemeente zet ProRail oud en lawaaiig materieel in op de lijn Zwolle - Nijmegen.

ProRail zou dus het materieel plannen , moet nog leuker worden... Maar ik vrees dat de 3700 vanaf september een ramp wordt. Voornamelijk op het traject Zl-Ah. Waar vroeger een V-IRM (VI) al krap was, is mat'64 met zes bakken veels te krap...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 augustus 2007 @ 00:01:41 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52798684
Als ze de 6 bakken al halen. want vaak wordt er ook met 4 gereden als er elders weer meer stellen nodig zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 augustus 2007 @ 00:14:58 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52799110
Zo te lezen heeft Stichting TEE 2 dieselmotoren uit een Plan U geregeld. Sloper Hoeben heeft ze er uitgehaald tijdens de sloop.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52799133
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze de 6 bakken al halen. want vaak wordt er ook met 4 gereden als er elders weer meer stellen nodig zijn
Tjah of een Plan T, met twee bakken aan komen zetten .
Maar volgens mij is de 3700 de best verdiende trein per stoel , ik heb echt nog nooit een treinserie altijd zo vol zien zitten. Ieder moment tussen 07:00 en 20:00 is het gewoon druk .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 03:12:20 #86
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52801662
Vroeger (2000) reden ze ook met 6bakken mat'64 en dat was klapstoeltjeswerk (Zp-Bd), ik krijg nog rugpijn als ik er aan terugdenk. Gelukkig daarna vervangen door 7 bakken IRM in de spits, dat was nog wel vol te houden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52802972
Mat '64 is gewoon een ramp Vooral als ze maar met 2 stellen in de spits gaan rijden vanaf Den Haag CS-Roosendaal. Gelukkig zet de NS op dat traject vaker SGMm in .

Maar wat vinden jullie van de ICB?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52803702
Trouwens, nu jij zo ICB zegt, dat zou volgens mij niet eens zo’n slechte zet te zijn om in te zetten op de 3700. Dan is het plaatsprobleem tenminste minder erg. Of halen die stammen met ICB-rijtuigen de rijtijden niet, of is er een ander bezwaar?

Dus als de NS nog wat rijtuigen en locs over heeft, wat let ze.
pi_52804363
Neh die halen ze niet. Vooral het instappen is lastig doordat Nederlanders geen logica zien... En tja die smalle deurtjes helpen er niet echt bij. Verder zijn al die stops zo dicht op elkaar ook niet handig. Helaas. Wat ik mag vanaf komende maandag elke dag de 3700 pakken tussen Zl en Dv
pi_52807026
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, nu jij zo ICB zegt, dat zou volgens mij niet eens zo’n slechte zet te zijn om in te zetten op de 3700. Dan is het plaatsprobleem tenminste minder erg. Of halen die stammen met ICB-rijtuigen de rijtijden niet, of is er een ander bezwaar?

Dus als de NS nog wat rijtuigen en locs over heeft, wat let ze.
Als de mensen bij de NS al klagen om ICRm als stoptrein tussen Ah-Nm in te zetten, dan wordt het wel leuk tussen Zp-Zl. En daarbij komt dat spul totaal niet op gang, en moet je voor de Zl al beginnen te remmen als je bij Olst rijdt .
pi_52807307
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:05 schreef MREn het volgende:
De media leren snel dat niet alles op het spoor NS is, vandaag de dag...
Nou is Prorail wel de bron van een heleboel ellende, dus zo raar vind ik dit niet hoor

Servex moet ook dood trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52807711
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou is Prorail wel de bron van een heleboel ellende, dus zo raar vind ik dit niet hoor

Servex moet ook dood trouwens
hoezo nou weer flessemans?
pi_52808306
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

staat er pas een topic of 20 zo hoor geloof ik
Kan voor het vervolg wel vervangen worden door een mooie foto van de bus. De tijdelijke bus die er nog tot 2010 gaat rijden. Tot wanneer het nieuwe station af is enzo....
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:22:21 #94
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52808972


Diesel powerrrrr (maar het blijft een rangeerloc )

(foto kon beter, maar ik had maar een paar minuten de tijd en ik heb deze cam pas een dag)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52809278
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]

Diesel powerrrrr
Vet

en ik zie nog iets veel vetters op die foto ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:35:09 #96
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52809362
Geen bier, want de ex-brouwerij is gesloopt
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52809419
Nee, ik doelde ook op die kennelijk defecte Virm
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:41:41 #98
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52809492
Dan word je vast helemaal gelukkig dat dit ding als IRM-VI weer terug komt
Ding heeft trouwens een 'onverklaarbaar defect' in een hoogspanningskabel.

[ Bericht 23% gewijzigd door MREn op 30-08-2007 13:47:01 ]
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52809627



Nou ja, het is beter dan lopen niewaar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:08:41 #100
142921 ArthurvanderVelden
Lankenwärter Schraumann
pi_52810000
Sta je in de west tunnel van Amsterdam CS, bij de kiosk. Staat er : Ga naar www.studentenkortingskaart.com en vraag de kortingsgoldkaart aan voor een korting van 20 %


Dus doe dast meteen ff op mijn mobiel. Moet je het station van ophalen aangeven: Nou Amsterdam CS Westtunnel dus. Dus ik naar de kiosk.

Heb je een briefje uitgeprint?

Niet dus .


Dus ik naar huis boeltje nogmaals invoeren ( gaat op studentnummer) om m maar in mijn woonplaats Den Haag op te halen werkt het niet. Ik had t namelijk al eens gedaan

Nu moet ik met een uitgeprinte mail weer helemaal terug naar Amsterdam CS
Bedankt weer jongens, voor de geweldige informatievoorziening en het geweldige gekluns. Tof, wordt een mens blij van :(
~Een wijsgeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')