stations daar maar overslaan.. doortrekken tot 140.. en in de dorpen uitrollen dan maar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Alsof die doedelzakken stil zijn![]()
Volgens de gemeente zet ProRail oud en lawaaiig materieel in op de lijn Zwolle - Nijmegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef MREn het volgende:
En ze hebben zelf vorig jaar om extra treinen gevraagd...
Geef mij daar maar gewoon ICRm, natuurlijk minimaal op Tb-Zl.
Tjah of een Plan T, met twee bakken aan komen zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze de 6 bakken al halen. want vaak wordt er ook met 4 gereden als er elders weer meer stellen nodig zijn
Als de mensen bij de NS al klagen om ICRm als stoptrein tussen Ah-Nm in te zetten, dan wordt het wel leuk tussen Zp-Zl. En daarbij komt dat spul totaal niet op gang, en moet je voor de Zl al beginnen te remmen als je bij Olst rijdtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, nu jij zo ICB zegt, dat zou volgens mij niet eens zo’n slechte zet te zijn om in te zetten op de 3700. Dan is het plaatsprobleem tenminste minder erg. Of halen die stammen met ICB-rijtuigen de rijtijden niet, of is er een ander bezwaar?
Dus als de NS nog wat rijtuigen en locs over heeft, wat let ze.![]()
Nou is Prorail wel de bron van een heleboel ellende, dus zo raar vind ik dit niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:05 schreef MREn het volgende:
De media leren snel dat niet alles op het spoor NS is, vandaag de dag...
hoezo nou weer flessemans?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou is Prorail wel de bron van een heleboel ellende, dus zo raar vind ik dit niet hoor![]()
Servex moet ook dood trouwens
Kan voor het vervolg wel vervangen worden door een mooie foto van de bus. De tijdelijke bus die er nog tot 2010 gaat rijden. Tot wanneer het nieuwe station af is enzo....quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat er pas een topic of 20 zo hoor geloof ik
Vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |