Natuurlijk kent iedereen dat wel. Maar dit is KLB?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Snien het volgende:
IK HEB NORMALE SCHOENEN GEKOCHT DIE PASSEN.
Wat heb je er anders aan? Hebben jullie dat dan nooit? Dat je nieuwe schoenen in moet lopen? Da's toch zeker normaal? Of ben ik nou wereldvreemd?
And your point is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk kent iedereen dat wel. Maar dit is KLB?
of Cruggsquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
Neem Croqs, lopen als de beste.
Althans, zegt men
Pics ?quote:
Mijn punt is dat begrijpende reacties in KLB zeer schaars zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:47 schreef Snien het volgende:
[..]
And your point is?
Ik ben toch zeker aan het klagen?
Ach ja als je voeten en je rug niet erg lief zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Teunebeun het volgende:
Puma for the winning round. Nog nooit zo fijn gelopen op de puma schoenen
Dat is alleen voor vrije tijd/sportief. Je moet immers ook nette schoenen hebben, van Bommel's ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:02 schreef Shitonya het volgende:
Ik loop toch echt liever op sneakersgeheel blaarloos
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
All Stars.
Uhhh?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk kent iedereen dat wel. Maar dit is KLB?
Niets "moet". Maar ja, ik heb ook wel laarzen, maar die draag ik enkel met uitgaan. Die zijn makkelijker schoon te maken achteraf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vrije tijd/sportief. Je moet immers ook nette schoenen hebben, van Bommel's ofzo.
Goede schoenen geven juist meestal blaren lamlul.quote:
Ja ik bedoelde moeten als in voor je werk etc. Neem aan dat ze daar niet echt op iemand met puma's zitten te wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niets "moet". Maar ja, ik heb ook wel laarzen, maar die draag ik enkel met uitgaan. Die zijn makkelijker schoon te maken achteraf.
ik welquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef Snien het volgende:
Vind jij jezelf grappig?
Dacht ik ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef dvs- het volgende:
Bij het zien van de topictitel dacht ik dat je ermee in de stront was gelopen
Ga je mee naar de fok meeting in Groningen met cha en mij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik welhoe vaak kom je dit jaar nog langs met goede doelen? En wie was die meid die jij toen bij je had? Want ik had mijn lenzen niet in
![]()
/cast fearquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef tonks het volgende:
Whehe ik zag dat je marjoke zei voordat je kon editten!
Ja en? Dan geef je hem gewoon bier en geeft hij jou de sleutel. (quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik weet niet of ze erg lekker was want ik had mijn lenzen niet in, dus stuur graag eensch een pasfoto van haar op dan kan ik zien of ik lekker kan fappen!
Btw weet ik niet of ik naar die FOK! meet in groningen ga, want ik heb geen zin om een remlof te zien, die doet mij toch op slot![]()
![]()
Heb gelukkig nog nooit ergens gewerkt waar ze daar moeilijk om dedenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde moeten als in voor je werk etc. Neem aan dat ze daar niet echt op iemand met puma's zitten te wachten.
nog nooit blaren gehad als ik nieuwe schoenen had gekocht, het ligt aan jouw en je voetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Snien het volgende:
IK HEB NORMALE SCHOENEN GEKOCHT DIE PASSEN.
Wat heb je er anders aan? Hebben jullie dat dan nooit? Dat je nieuwe schoenen in moet lopen? Da's toch zeker normaal? Of ben ik nou wereldvreemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |