Ach gut, wat zielig voor Natasja zeg, toch maar goed dat ze het na 10 jaar naar buiten bracht. :'(quote:AMSTERDAM - Natasja Froger geeft in het tijdschrift Linda toe dat zij schuldig is aan de huwelijkscrisis waar de 42-jarige presentatrice en haar man René Froger 10 jaar geleden in belandden. "Ik ging vreemd", onthult ze.
Het drukke leven van haar man werd haar na de geboorte van haar tweede kindje teveel. "Ik had het gehad met 'de zanger' René en wilde alleen nog maar 'de mens'." Uitslapen na een lange nacht vol optredens, hysterische fans, interviews; het kwam haar neus uit. "En dan had hij thuis ook nog eens een zeikwijf, dat hem alleen maar de wind van voren gaf."
Over het vreemdgaan: "de andere man bleek niet de prins op het witte paard te zijn. Maar goed, daar moest ik wel eerst zelf achterkomen."
De twee groeiden weer naar elkaar toe toen Natasja plotseling met een nekhernia in het ziekenhuis belandde. "Drie weken lang heeft René iedere nacht aan mijn bed gezeten. We hebben gepraat en gepraat. Hij heeft brieven geschreven, tientallen. We hebben het aangedurfd om naar onze eigen rol te kijken en onder ogen te zien waarom het mis was gegaan", vertelt ze aan het tijdschrift.
Sindsdien zijn de Frogers weer gelukkig samen. "We zijn opnieuw begonnen."
Bron:Telegraaf]
Maar ondertussen zeker wel lekker shoppen met de Goldcard van manlief...quote:Ik had het gehad met 'de zanger' René en wilde alleen nog maar 'de mens'
hoebedoellu?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ik zo'n lelijke kerel had ging ik ook vreemd.
Als ik zo'n lelijk wijf had ook trouwens.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ik zo'n lelijke kerel had ging ik ook vreemd.
Als ik zo'n lelijk wijf had ook trouwens.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben briefen geschreven naar elkaar.
'Beste Rene
Houwel ik van je hout ben ik nog steeds gek op jouw.
Niemand anders in mij leven heeft zoveel voor mijn betekent. Ik heb een fout gemaakt. Ik weet het. Ik hoop dat je het me vergeef. Niemand anders kent jouw zo goed als ik. Ik ben en blijft je vrouw. Ook ondanks dankzij de verhalen. Het was een slippertje. Ik weet dat zoveel vrouwen jouw aanbidden. Ik blijf de enige ware. Vergeef me mijn fout. Ik deed het uit verdriet. Nooit zal ik je verlaten en je in de steek laten. Lieve Rene ik blijf bij je en hoop dat jij dat ook doe.
Lieve Rene ik spreek je zow als ik hier lig. En hoopt dat je me ekskueert. Ik hou van je en niemend komt tussen ons in in.
Kusjes van je lieve vrauw'
Wat slecht Nederlands, en zegt dan iets over mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
'Beste Rene
Niemand anders in mij leven heeft zoveel voor mijn betekent. Ik heb een fout gemaakt. Ik weet het. Ik hoop dat je het me vergeef. Niemand anders kent jouw zo goed als ik. Ik ben en blijft je vrouw. Ook ondanks dankzij de verhalen. Het was een slippertje. Ik weet dat zoveel vrouwen jouw aanbidden. Ik blijf de enige ware. Vergeef me mijn fout. Ik deed het uit verdriet. Nooit zal ik je verlaten en je in de steek laten. Lieve Rene ik blijf bij je en hoop dat jij dat ook doe.
Lieve Rene ik spreek je zow als ik hier lig. En hoopt dat je me ekskueert. Ik hou van je en niemend komt tussen ons in in.
Nu weet ik het zeker je bent een kloonquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slecht nederlands, en zegt dan iets over mij![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe kom je daarbij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker je bent een kloon
sorry hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slecht Nederlands, en zegt dan iets over mij![]()
Het had nog iets subtieler gekuntquote:
en al die anderenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:06 schreef milagro het volgende:
waar was destijds dan al dat gezeur over met dat Vlaamse fotomodel ?
Tongquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
'Beste Rene
'Liefe Natasje ik heb je brief gelezen en je daarom al gesproken. Ondanks wat je zegt moeten we blij zijn met onse eigen huis. Onse plek onder de zon. Samen onder 1 dak maakt ons biezonder want er zijn mensen met grote huisen die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik weet wel beter. Ik vergeef je alles, al was het moeilijk omdat te doen. Samen komen we wel hier uit met elkaar. Mischien moeten we in terapie. Maar dat moet dan maar. Want ik hou van jouw en jij van mijn. Alles zullen we doen om het goed te maken, ik sta altijd voor je klaar en wil zelfs op dieet om af te vallen als je dat wilt. Ook als ik niet van jou hoef af te vallen doet ik het toch, wil aan mijn zelf werken samen met jouw of ook alleen. Liefe Natasja ik hou van je en staat altijd klaar om je lief te hebben, niet sex dan dat ik bedoel maar dat ik je leuk vindt.'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef Ole het volgende:
Zijn er ook briefen gevonden van René?
Hij is veel intelligenter als ik dacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Liefe Natasje ik heb je brief gelezen en je daarom al gesproken. Ondanks wat je zegt moeten we blij zijn met onse eigen huis. Onse plek onder de zon. Samen onder 1 dak maakt ons biezonder want er zijn mensen met grote huisen die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik weet wel beter. Ik vergeef je alles, al was het moeilijk omdat te doen. Samen komen we wel hier uit met elkaar. Mischien moeten we in terapie. Maar dat moet dan maar. Want ik hou van jouw en jij van mijn. Alles zullen we doen om het goed te maken, ik sta altijd voor je klaar en wil zelfs op dieet om af te vallen als je dat wilt. Ook als ik niet van jou hoef af te vallen doet ik het toch, wil aan mijn zelf werken samen met jouw of ook alleen. Liefe Natasja ik hou van je en staat altijd klaar om je lief te hebben, niet sex dan dat ik bedoel maar dat ik je leuk vindt.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |