quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
Best lekker trouwens, cavia!
[afbeelding]
Smaakt gewoon naar kip.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben de FOK!ster van je dromen.
*meldt*quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Troost tje, driekwart is kloon. Dus voor je een date afspreekt, ga dan eerst wat oldbies langs om info in te winnen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Van de meeste 'chicks' hier op FOK! zie ik liever hun cavia dan hun rotkop.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben de FOK!ster van uit je dromen.nachtmerries
[afbeelding]
Jemig, wat een vreselijk simpele opmerking.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jemig, wat een vreselijk simpele opmerking..
True, true.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Van de meeste 'chicks' hier op FOK! zie ik liever hun cavia dan hun rotkop.
Het lacht..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad man, laatst ook zoe, d8 ik dat zoen chick mij gevoegd had om mijn mooiboy kwaliteiten, ging ze plotsch ineens helemaal intellectueel tegen mij doen en dan als ik bijv zoiets als pwnen zei (want die komt ook uit fok! ) dan was ik meteen puberaal of was ik ineensch een metal gast!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef Dibble het volgende:
in hun fobo tyfus veel plaatjes van dieren hebben.Daar zit ik dus echt niet op te wachten.En dan met name konijnen en cavia's en andere kleine kutbeesten.En dan hechten ze zeker in het echte leven zeker ook meer waarda daar aan dan aan hotboys
![]()
Dan denk je even hun mooie koppie te zien en een leuk gesprekje te maken maar 'nee' zegt je verstand want ze gaan dan zeker weer semi-intellectueel over hun huisdiertjes praten![]()
Klacht: Dierenliefhebbers, niks op tegen maar doe het met mate![]()
Soms is de waarheid niet zo complexquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jemig, wat een vreselijk simpele opmerking..
Ik ging weer even testen of mijn vooroordeel klopt en waarempel. De buitenkant van een mens is altijd mooier dan de binnenkant. Praat toch eens normaal randebiel..mooiboy, plotsch, br33zers, d8 en dergelijke...intelligente vrouwen die rennen gillend weg voor zo'n taalverkrachter als jij. En ik dacht dat mijn grammatica beroerd was. Gelukkig bestaan er nog ergere taalverkrachters. En die doen het ook nog eens bewust..dat maakt het nog ergerquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad man, laatst ook zoe, d8 ik dat zoen chick mij gevoegd had om mijn mooiboy kwaliteiten, ging ze plotsch ineens helemaal intellectueel tegen mij doen en dan als ik bijv zoiets als pwnen zei (want die komt ook uit fok! ) dan was ik meteen puberaal of was ik ineensch een metal gast!*staart naar shitonya*
Neen, geef mij maar br33zers die hun punani meteen aanbieden!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik ging weer even testen of mijn vooroordeel klopt en waarempel. De buitenkant van een mens is altijd mooier dan de binnenkant. Praat toch eens normaal randebiel..mooiboy, plotsch, br33zers, d8 en dergelijke...intelligente vrouwen die rennen gillend weg voor zo'n taalverkrachter als jij. En ik dacht dat mijn grammatica beroerd was. Gelukkig bestaan er nog ergere taalverkrachters. En die doen het ook nog eens bewust..dat maakt het nog erger![]()
Ik vind hè. Eigenlijk hè.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:19 schreef Zerg het volgende:
[..]
Soms is de waarheid niet zo complex![]()
Dat had je al eerder gezegd ja, maar nog steeds dringt het niet tot je door dat je met je geforceerde puberale taalverkrachting de meeste verstandige vrouwen juist uit je buurt houdt en enkel de ik-pijp-voor-een-breezer sletjes ermee aantrekt. Als jij jezelf zo'n image wil aanmeten moet je dat zelf weten. Ik vind het eerlijk gezegd vrij zielig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]En weet je wat het leuke is? Jij denkt dat ik serieus zulke taal uitsla.
Maar weet je wat leuker is? Dat ik normaal niet de hele dag achter de computer zit en mensen mijn gezichtsuitdrukkingen er ook nog bij zien! IPV slechts alleen naar letters en nieuws te kunnen kijken. Jezelf intelligent noemen? Ik noem het eerder humorloos en ontactisch, vooral als iemand meteen al begint te zeuren.
Bovendien zei ik: Vrouw?
Toen dacht jij dat ik het over ombouwen had, maar ik had het eigenlijk meer over dat je nog slechts een meisje bent.
Een meisje die wat vaker het leven moet opzoeken, ipv alleen maar pessimistisch te wezen, evenals je posts.
Chowiquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben de FOK!ster van je dromen.
Sinds wanneer is het uiten van je mening "stoer zwetsen"? Maar je mag wel een foto van mij zien hoor als je dat zo graag wilquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind hè. Eigenlijk hè.
Dat je niet zo stoer moet zwetsen als je zelf niet eens een fotoboek met foto's hebt.
Tof! PM maar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Zerg het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het uiten van je mening "stoer zwetsen"? Maar je mag wel een foto van mij zien hoor als je dat zo graag wil![]()
maar toch wacht jequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geslacht: Man...
Ik wacht zonder spanning
idd net alsof we denken dat je geil bent ofzo omdat je je poes in het fotoboek laat zien...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Van die 'dudes' die alleen maar foto's van motoren en auto's in hun fotoboek zetten.
Btw, ik vind het een buitengewone grote irritatie dat 90% van fotoboekend fok katten in hun fotoboek zetten. Echt, who gives a fuck om jouw kat
.
Jeetje, je laat je zelf wel kennen, nerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Zerg het volgende:
Het is stil... aan de overkant !! het is stil... aan de overkant !!![]()
![]()
Ik wilde zeggen..a la dat ziet er menselijk uit..maar met zo'n opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Zerg het volgende:
Het is stil... aan de overkant !! het is stil... aan de overkant !!![]()
![]()
Waarom? Eerst mij belachelijk maken en dan "opeens" niet meer reageren. Sorry hoor ik heb ook gevoelens, daar hoef je geen vrouw voor te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen..a la dat ziet er menselijk uit..maar met zo'n opmerking![]()
Dus jij vindt jezelf lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef Zerg het volgende:
Hoe laat ik me precies kennen?
Het valt tegen dat ik niet lelijk ben zeker. Had je niet verwacht van iemand zonder fobo![]()
Newsflash, niet iedereen zonder fobo is lelijk. Ik wil gewoon liever niet te pas en te onpas mijn foto plaatsen.
Maargoed, nu moest het even en aangezien ik best ijdel ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |