maar toch wacht jequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geslacht: Man...
Ik wacht zonder spanning
idd net alsof we denken dat je geil bent ofzo omdat je je poes in het fotoboek laat zien...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Van die 'dudes' die alleen maar foto's van motoren en auto's in hun fotoboek zetten.
Btw, ik vind het een buitengewone grote irritatie dat 90% van fotoboekend fok katten in hun fotoboek zetten. Echt, who gives a fuck om jouw kat
.
Jeetje, je laat je zelf wel kennen, nerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Zerg het volgende:
Het is stil... aan de overkant !! het is stil... aan de overkant !!![]()
![]()
Ik wilde zeggen..a la dat ziet er menselijk uit..maar met zo'n opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Zerg het volgende:
Het is stil... aan de overkant !! het is stil... aan de overkant !!![]()
![]()
Waarom? Eerst mij belachelijk maken en dan "opeens" niet meer reageren. Sorry hoor ik heb ook gevoelens, daar hoef je geen vrouw voor te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen..a la dat ziet er menselijk uit..maar met zo'n opmerking![]()
Dus jij vindt jezelf lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef Zerg het volgende:
Hoe laat ik me precies kennen?
Het valt tegen dat ik niet lelijk ben zeker. Had je niet verwacht van iemand zonder fobo![]()
Newsflash, niet iedereen zonder fobo is lelijk. Ik wil gewoon liever niet te pas en te onpas mijn foto plaatsen.
Maargoed, nu moest het even en aangezien ik best ijdel ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |