abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52746971
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:20 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Over 1 kam scheren enzo....

Tuurlijk criminelen oppakken en indien niet in het bezit van een nederlandspaspoort uitzetten.

Vind het verder wel zielig voor je dat die enge moslims je zo bang maken.
Geweldsexplosie in Den Bosch verrast politie BRON
tjah....
pi_52747381
Zieke laffe mocro!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:56:32 #103
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_52747703
Wanneer gaan de ogen van de heren politici nou eens open???
Dit is een probleem wat onderschat word hoor en ik sluit niet uit dat het een keer goed uit de hand gaat lopen in Nederland.
Wilders heeft iig mijn stem de volgende verkiezingen.
Hij mag dan een raar mannetje zijn en wat domme uitspraken doen soms, maar hij heeft in een hoop dingen toch gelijk als het gaat om Islam en allochtonen.
Shuffle up and deal!!!
pi_52747807
Nounounou jongens, laten we even wel een en ander in perspectief zien he.

Ik bedoel komop zeg, het slachtoffer ging toch zelf op de schoenen van de dader staan?
Dat is er natuurlijk wel een beetje om vragen he
pi_52747940
Ik weet het niet hoor maar mensen die nu nog zeggen :

Allemaal over 1 kam scheren...

Tja dat doen we, omdat ze allemaal het zelfde zijn ?

Wilders
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:08:33 #106
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_52748007
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef l3laster het volgende:

[..]

he sjefke, nijmegen is de stad met de grootste studenten/jongeren dichtheid van nederland...
Die studenten zal je zelden op straat zien, zwaaiend met messen enzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_52748190
Als ik je nou vertel dat de helft van het uitschot/hang jeugd wel voordat ze van school afgetrapt werden wegens diefstalletjjes en vechtpartijtjes wel bij een hoop van die studenten in de klas hebben gezeten en ze dus wel kennen..en belangrijker elkaar vooral niet mogen...
I'm not the man you think I am!
pi_52748829
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:31 schreef milagro het volgende:
het had er vanochtend in kunnen staan, RM, een grote vechtpartij van maandagavond laat staat er ook in.
daar zijn geen doden gevallen, zelfs geen serieuze gewonden.
Dat was wel breaking nieuws voor die krant en daarvoor vind men dan een stukje, meestal een kleine kolom, doordat men een alinea van een langer stuk laat wegvallen ...

hoe hard het ook klinkt, maar een steekpartij, zelfs met dodelijke afloop zonder veel verdere gegevens in het oosten van het land is geen breaking nieuws, eerder een vrij klein bericht voor veel landelijke kranten.
Een vechtpartij tussen twee grote allochtone groepen eerder...

ik geef daar overigens verder geen waarde-oordeel over, ik leg enkel uit hoe de kranten-redacties op dat punt werkt... daar zit verder geen bedoeling achter behalve dan dat het werken met specifieke deadlines en het enkel schuiven met stukken voor 'breaking news' nodig is om het hele druk- en zetproces zo efficient mogelijk te laten verlopen; zodat de krant nog op tijd 's ochtends in de winkels, of op de mat ligt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52748887
"'Het bloed sijpelde door het T-shirt'

NIJMEGEN - "Zó'n mes was het." Een bewoner op de vierde verdieping van een flatgebouw in de Nijmeegse wijk Malvert houdt zijn wijsvingers dertig centimeter uit elkaar. ,,Daarmee werd hij een paar keer achter elkaar gestoken".

Tjaf, tjaf", ondersteunt hij met stemgeluid de steekbewegingen die hij imiteert. "Er sijpelde bloed door zijn witte T - shirt en zijn broekspijp. Ik hoorde dat hij eerder ook al in zijn lies zou zijn gestoken." . Malvert is in rep en roer, nadat op klaarlichte dag een 22-jarige Nijmegenaar is neergestoken op de 60e straat. ,,Toen ik het zag gebeuren, heb ik meteen de ambulance gebeld", vult een bewoonster van dezelfde galerie aan die ook alles heeft zien gebeuren. ,,Tjonge, ik sta nog steeds te trillen op mijn benen."

Het is 15.45 uur als de politie een melding krijgt van een 'grote vechtpartij' bij het winkelcentrum in de wijk. Volgens ooggetuigen hingen ruim twintig mannen rond hun auto's op het parkeerterrein. "Allemaal twintigers en dertigers. Ik lette er eigenlijk niet op, totdat ze begonnen te schreeuwen en te wijzen naar elkaar" , vertelt iemand die vanaf het balkon toekeek. ,,Eerst doken ze een paar keer op dezelfde man. Toen werd-ie gestoken."

Vrienden proberen de wonden te stelpen en houden het slachtoffer uit alle macht bij kennis. Lang duurt het niet of politie en ambulance zijn ter plekke. Hoewel verschillende vechtjassen de benen nemen, slagen agenten erin meteen vier mannen aan te houden wegens 'openlijke geweldpleging'. Een politiewoordvoerster kon gisteravond laat nog niet vertellen of daar een verdachte van de steekpartij tussen zat.

Het slachtoffer wordt ernstig gewond afgevoerd door de traumahelikopter. Intussen wordt de omgeving met de bekende roodwitte linten afgezet. Rondom ziet het zwart van de nieuwsgierige wijkbewoners, allemaal afgekomen op het tumult. Wat de aanleiding is voor de vechtpartij? Daarnaar kunnen de omstanders alleen maar gissen. "

Van www.gelderlander.nl

"Ernstig gewond afgevoerd"....en geen bericht op nu.nl....kan het zijn dat het slachtoffer misschien toch niet overleden is? Toen er laatst bij zo'n school in de Achterhoek iemand werd doodgestoken was het groot nieuws. Laten we hopen dat deze mediastilte betekent dat het slachtoffer het heeft overleefd.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:47:03 #110
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_52749009
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef l3laster het volgende:
Als ik je nou vertel dat de helft van het uitschot/hang jeugd wel voordat ze van school afgetrapt werden wegens diefstalletjjes en vechtpartijtjes wel bij een hoop van die studenten in de klas hebben gezeten en ze dus wel kennen..en belangrijker elkaar vooral niet mogen...
Uitschot/hangjeugd doet over het algemeen geen VWO, studenten wel voor ze gaan studeren.

Studenten zijn ook nog eens voor een groot deel niet afkomstig uit de stad waar ze studeren.

Dus de kans dat Roderick de student bij Hassan Gradje de kamper in klas heeft gezeten, lijkt me vrij klein.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_52749280
Klas niet, school wel, scholengemeenschappen gaan van VMBO tot VWO. Op het schoolplein mengt dat wel. En ze kunnen elkaar ook kennen uit de wijk.
pi_52749424
- knip -

[ Bericht 94% gewijzigd door sp3c op 28-08-2007 12:39:29 ]
pi_52750056
Ziek... uitzetten dat volk!
  Moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:40:11 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52750605
een en ander is zo al erg genoeg, dus houd het alstublieft wat netjes en dat gejammer om Meki hoeft ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:57:20 #115
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52750963
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef sp3c het volgende:
een en ander is zo al erg genoeg, dus houd het alstublieft wat netjes en dat gejammer om Meki hoeft ook niet
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:10 schreef nikky het volgende:
Zeg, Meki is hier niet. De aanvallen mag je bij deze achterwege laten.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:14:26 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52751231
wtf

stond dat er al toen ik die erboven wegknipte?
wat raar

edit: maar goed, ontopic!
pi_52751905
Mare welke versie van dit verschrikkelijke gebeuren is nu de waarheid?

En waar is onze grote vriend balkenende,is hij nog op vakantie?
Waarneer laat het door de NL bevolking zwaar gesubsidieerde koninghuis eens wat van
zich horen,over wat er hier in NL allemaal gebeurt,of interesseerd het ze niet?

Waarneer VALT deze waardeloze "regering"nu eens?

Iemand een antwoord?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:16:55 #118
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52752231
-edit- Troll.

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 08:31:28 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:26:06 #119
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52752432
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Wat ben jij een irritant mannetje met je stinkende domme hersenscheten compleet met infantiele taalfouten. Niemand reageert op zoveel stompzinnigheid, zegt dat je niet wat? Ga je agressie ergens anders op botvieren, ga op een vechtsport of zo. Lazer op naar stormfront of, beter nog, naar voormalig Oost-Duitsland. Daar steken ze graag flats in brand waar allochtone gezinnen wonen, voel je je zeker thuis. Opgetreden moet er worden, jazeker, maar tegen agressieve VMBO-ers als jijzelf net zo goed. De ironie is namelijk dat het énige verschil tussen jou en het type allochtonen uit dit nieuwsbericht een verschil in huidskleur is, verder zijn er alleen maar Tokkie-achtige overeenkomsten. .

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:38:07 #120
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_52752686
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:56 schreef mirelia het volgende:
Wanneer gaan de ogen van de heren politici nou eens open???
Dit is een probleem wat onderschat word hoor en ik sluit niet uit dat het een keer goed uit de hand gaat lopen in Nederland.
Wilders heeft iig mijn stem de volgende verkiezingen.
Hij mag dan een raar mannetje zijn en wat domme uitspraken doen soms, maar hij heeft in een hoop dingen toch gelijk als het gaat om Islam en allochtonen.
Je gaat stemmen op een raar mannetje met domme uitspraken?

nu ga ik ook "waar gaat het heen" zeggen
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:49:54 #121
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52752956
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef t-8one het volgende:

[..]

Je gaat stemmen op een raar mannetje met domme uitspraken?

nu ga ik ook "waar gaat het heen" zeggen
Beter stemmen op een raar mannetje die domme uitspraken doet, dan op een club politiek correcte assholes die steevast problemen ontkennen, of het gaan bagataliseren met onbenullige uitspraken als: "De gewone Nederlanders doet dit ook".
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:01:48 #122
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_52753240
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef GambinoT het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mensen die nu nog zeggen :

Allemaal over 1 kam scheren...

Tja dat doen we, omdat ze allemaal het zelfde zijn ?

Wilders

Hoeveel marokkanen wonen er in nederland? paar honderd duizend? Hoeveel zullen er crimineel zijn? en elk geval 50 in Den Bosch en 1 in Nijmegen, maar vast nog wel wat meer.... 10.000.... 20.000? De helft?
Nou okay, 100.000 vooruit, dan is het als je zegt dat ze allemaal zo zijn nog steeds "over 1 kam scheren" wat is daar nou zo raar aan?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_52753690
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Hoeveel marokkanen wonen er in nederland? paar honderd duizend? Hoeveel zullen er crimineel zijn? en elk geval 50 in Den Bosch en 1 in Nijmegen, maar vast nog wel wat meer.... 10.000.... 20.000? De helft?
Nou okay, 100.000 vooruit, dan is het als je zegt dat ze allemaal zo zijn nog steeds "over 1 kam scheren" wat is daar nou zo raar aan?
Dat jij nou in een boerengat woont waarvan de marokanen het bestaan NOG niet kennen is een gelukje aan jou zijde...

wij van de grote stad hebben er echter wel last van ... elke keer als ik met auto naar me huis rijd staat er een groep van 20 lui van een bepaald soort slag mens zeg maar bij de c1000 beetje popijopie te doen ....

En nog maals, er zullen vast wel een handjevol goede marokanen zijn, en die hoeven zich ook helemaal niet aangesproken te voelen.

En ja bij die groep staan ook tokkieachtige figuren
  Moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:50:11 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52754721
de grote stad

maar wat bedoel je met popiejopie doen, beetje rondhangen en schunnige opmerkingen naar de dames maken of slaan ze je iedere keer in elkaar?

Ik woon in Den Haag en ik heb nooit problemen, niet bij de c1000 en op het centraal station ook niet
pi_52755677
Het is allemaal tuig
pi_52756230
Het is weer raak hoor. Ben benieuwd wat voor straf deze gasten gaan krijgen
pi_52756498
Is er nou echt geen middenweg tussen a) nietsdoen en alleen maar er een enorm punt van maken dat er af en toe ook heus wel eens een Nederlander asociaal gedrag vertoont, en b) Wildersen? Ik geloof dat we met beide niet veel opschieten.
pi_52759017
quote:
Meer aanhoudingen na vechtpartij

Nijmegen, 28-08-2007 • Naar aanleiding van het onderzoek naar de vechtpartij in de wijk Malvert heeft de recherche dinsdagmiddag nog drie verdachten aangehouden. De verdachten hadden zich gemeld aan het hoofdbureau van politie en werden daar aangehouden.

In totaal zijn nu zeven verdachten voor vechtpartij aangehouden. Zij worden verdacht van openlijke geweldpleging. De verdachten zijn zes Nijmegenaren in leeftijd variërend van 17 tot 30 jaar. De zevende verdachte is een 19-jarige inwoner van de gemeente Renkum.
Het slachtoffer ligt nog in het ziekenhuis.

Duikers

Door duikers van de politie is dinsdagmiddag gedoken in een vijver bij het winkelcentrum Malvert. Een getuige had verklaard dat hij gezien had dat iemand daar iets in gegooid had. Door de duikers is de vijver nauwkeurig onderzocht maar zij vonden niets wat voor het onderzoek van belang kan zijn. Ook een onderzoek in de putten rond het winkelcentrum, in samenwerking met de DAR, leverde helaas geen bruikbaar materiaal op.
(03)
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:28:56 #129
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52759074
Uit de OP:
quote:
Die marokkaanse jongen trok een mes en stak de andere jongen neer.
Dat hoefde gij er niet bij te vertellen hoor, dat konden we zo ook wel raden.

Wel mooi dat de Marokkanenzwerm nu ook het links-idyllische stadje Nimwegen bereikt heeft! Daar kon je op wachten natuurlijk, de rest van Nederland volgt ook nog wel, en dan wordt het Go Wilders, Go.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_52759124
Loop niet zo te kankeren op die jongen zijn afkomst. Alsof er geen Nederlandse teringlijers zijn.

Racistisch geweld tegen Angolees meisje
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:32:59 #131
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52759181
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Loop niet zo te kankeren op die jongen zijn afkomst. Alsof er geen Nederlandse teringlijers zijn.
Geeft niks hoor, dat je nog in die fase zit. Daar raak je vanzelf wel weer uit.
pi_52759281
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Geeft niks hoor, dat je nog in die fase zit. Daar raak je vanzelf wel weer uit.
Jij bent juist degene die nog in de 'ik-geef-af-op-buitenlanders-want-ik-heb-zelf-nog-nooit-wat-bereikt'-fase zit volgens mij.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:40:10 #133
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52759363
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Fides het volgende:

[..]

Jij bent juist degene die nog in de 'ik-geef-af-op-buitenlanders-want-ik-heb-zelf-nog-nooit-wat-bereikt'-fase zit volgens mij.
Is al goed hoor jongen.

Ga maar lekker verder met je 'jamaar nederlanders zijn ook geen lieverdjes'-argumentatie. Gelukkig hoeft een mens maar één keer Opsporing Verzocht te kijken om te zien hoe de vork werkelijk in de steel zit.
pi_52759486
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:40 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Is al goed hoor jongen.

Ga maar lekker verder met je 'jamaar nederlanders zijn ook geen lieverdjes'-argumentatie. Gelukkig hoeft een mens maar één keer Opsporing Verzocht te kijken om te zien hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Ja, want wat wel en niet in die uitzending komt geeft een objectief beeld van de wereld.
Daar komt namelijk geen redactie bij kijken die besluit wat ze wel en niet uit willen zenden, en de medewerkers op die redactie hebben zelf ook geen opvattingen m.b.t. politiek
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:47:36 #135
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52759572
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:44 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja, want wat wel en niet in die uitzending komt geeft een objectief beeld van de wereld.
Daar komt namelijk geen redactie bij kijken die besluit wat ze wel en niet uit willen zenden, en de medewerkers op die redactie hebben zelf ook geen opvattingen m.b.t. politiek
Ja, vast, want de redactie van een programma als 'Opsporing Verzocht' bij de ultrarechtse Publieke Omroep bestaat natuurlijk uit louter PVV-stemmers. En bovendien weten we al langer dat de Nederlandse politie ook overwegend extreem-rechts is, dus die zal zich ook wel door die sympathieën laten leiden bij het aanbrengen van de zaken.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:50:14 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52759634
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Ja, vast, want de redactie van een programma als 'Opsporing Verzocht' bij de ultrarechtse Publieke Omroep bestaat natuurlijk uit louter PVV-stemmers. En bovendien weten we al langer dat de Nederlandse politie ook overwegend extreem-rechts is, dus die zal zich ook wel door die sympathieën laten leiden bij het aanbrengen van de zaken.

ga es naar buiten. .

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 08:34:02 ]
put
your
clothes
on!
pi_52759721
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Weet jij wie die selectie maakt dan? En wellicht zegt het ook iets over een deel van de nederlandse bevolking wat eerder hun tips doorgeeft als het een dader van een ander ras betreft.. En misschien zijn bij geweldvergrijpen regelmatig allochtonen betrokken omdat allochtonen én autochtonen niet voldoende begrip en respect voor elkaar opbrengen waardoor veel geweldsituaties uit dergelijke botsingen ontstaan..
Zoveel factoren spelen een rol, dat je niet op basis van dat uurtje televisie een beeld over de realiteit kan vormen.
Je kunt natuurlijk wel je eigen opvattingen erdoor bevestigd zien, als je dat wil.
En misschien is het ook precies wat het lijkt
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:56:49 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52759783
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:20 schreef BossFight het volgende:

[..]

Gebeurd het in andere landen ook omdat er iemand op iemand anders zijn tenen is gaan staan?
Ik vind dit nogal het uiterste van extreem eigenlijk.
Hoe kunnen die jongelui zo verdorven raken dat ze niet eens meer stilstaan bij wat ze doen.
Een jongeman met een beetje gezond verstand kan toch niet om deze reden een mes door iemand z'n lijf jagen.
Ik vind het gewoon ronduit bizar, en schrikbarend ook wel.
Nou ik zou het heel frappant vinden als het alleen in NL zou zijn.

Maar 't blijft een bizar eng verhaal, dat wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:59:41 #139
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52759861
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Weet jij wie die selectie maakt dan? En wellicht zegt het ook iets over een deel van de nederlandse bevolking wat eerder hun tips doorgeeft als het een dader van een ander ras betreft.. En misschien zijn bij geweldvergrijpen regelmatig allochtonen betrokken omdat allochtonen én autochtonen niet voldoende begrip en respect voor elkaar opbrengen waardoor veel geweldsituaties uit dergelijke botsingen ontstaan..
Zoveel factoren spelen een rol, dat je niet op basis van dat uurtje televisie een beeld over de realiteit kan vormen.
Je kunt natuurlijk wel je eigen opvattingen erdoor bevestigd zien, als je dat wil.
En misschien is het ook precies wat het lijkt
Je kunt er natuurlijk veel op afdingen, maar als je keer op keer bij iedere uitzending bijna alleen maar 'Noord-afrikaanse lichtgetinten' als daders voorbij ziet komen, dan kun je toch moeilijk blijven ontkennen dat er echt wat aan de hand is.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:00:06 #140
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52759868
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Fides het volgende:

Racistisch geweld tegen Angolees meisje
umm de verhouding tussen allochtoon en autochtoon in het plegen van misdaad, slaat toch echt door naar de allochtoon
pi_52759967
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk veel op afdingen, maar als je keer op keer bij iedere uitzending bijna alleen maar 'Noord-afrikaanse lichtgetinten' als daders voorbij ziet komen, dan kun je toch moeilijk blijven ontkennen dat er echt wat aan de hand is.
Nouja, als dat inderdaad het geval is dan moet je eens gaan bekijken wat voor een onvrede er bij deze bevolkingsgroep dat het hen beweegt tot het nemen van een toevlucht tot gewelddadig handelen..
Je kunt wel alleen in termen van strafmaatregelen denken, maar het lijkt mij handiger om te kijken naar de oorzaak, en of het discrimineren van zo'n bevolkingsgroep het niet alleen maar in de hand helpt of zelfs veroorzaakt heeft..
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:11:26 #142
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52760154
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:04 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nouja, als dat inderdaad het geval is dan moet je eens gaan bekijken wat voor een onvrede er bij deze bevolkingsgroep dat het hen beweegt tot het nemen van een toevlucht tot gewelddadig handelen..
sorry hoor.

Het komt zeker niet in je hoofd op dat sommige mensen gewoon opgevoed worden tot crimineel? Of liever gezegd: helemaal niet opgevoed?
quote:
Je kunt wel alleen in termen van strafmaatregelen denken, maar het lijkt mij handiger om te kijken naar de oorzaak, en of het discrimineren van zo'n bevolkingsgroep het niet alleen maar in de hand helpt of zelfs veroorzaakt heeft..
Nogmaals , het welbekende maar nog nooit bewezen discriminatiegehuil. De grootste bullshit die ik gelezen heb sinds 2002. Ik denk dat jij en ik echt uitgepraat zijn, we leven blijkbaar in verschillende werelden.

edit: Ik heb nog wel een leestip, speciaal voor mensen als jij: Het Marokkanendrama. Voor mij stond er overigens niks nieuws in, was alleen maar een bevestiging van wat ik toch al wist en dacht.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jo3pM3lo3n op 28-08-2007 19:17:19 ]
pi_52760617
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Wat ben jij een irritant mannetje met je stinkende domme hersenscheten compleet met infantiele taalfouten. Niemand reageert op zoveel stompzinnigheid, zegt dat je niet wat? Ga je agressie ergens anders op botvieren, ga op een vechtsport of zo. Lazer op naar stormfront of, beter nog, naar voormalig Oost-Duitsland. Daar steken ze graag flats in brand waar allochtone gezinnen wonen, voel je je zeker thuis. Opgetreden moet er worden, jazeker, maar tegen agressieve VMBO-ers als jijzelf net zo goed. De ironie is namelijk dat het énige verschil tussen jou en het type allochtonen uit dit nieuwsbericht een verschil in huidskleur is, verder zijn er alleen maar Tokkie-achtige overeenkomsten. .
Doet zeer hé vriend,de WAARHEID.
Net wakker zeker,ga toch een baan zoeken.
Draag een steentje bij aan deze verrotte maatschappij.
pi_52760807
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

sorry hoor.

Het komt zeker niet in je hoofd op dat sommige mensen gewoon opgevoed worden tot crimineel? Of liever gezegd: helemaal niet opgevoed?
Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..
quote:
Nogmaals , het welbekende maar nog nooit bewezen discriminatiegehuil. De grootste bullshit die ik gelezen heb sinds 2002. Ik denk dat jij en ik echt uitgepraat zijn, we leven blijkbaar in verschillende werelden.
Ach, als ik om me heenkijk zie ik ook een behoorlijk verrotte wereld, maar dat zou het zonder turken of marokkanen net zo goed zijn.. Zet dan maar alle mannen uit, want je hoeft maar naar Spoorloos te kijken om te zien dat die vele malen vaker betrokken zijn bij geweldsdelicten dan vrouwen..
Overigens keur ik elke vorm van geweld, tot en met een schop tegen de schenen, volkomen af, door autochtoon of allochtoon. Beide dienen als ze te ver gaan te worden aangepakt.. andere mensen, die toevallig tot een zelfde ras/geslacht/buurt/familie behoren, maar zelf niets verkeerd doen, horen niet op andermans acties aangekeken te worden.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:48:01 #145
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52761069
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..
"Al je mogelijkheden in je toekomstige leven"? Jij weet zeker niet wat de straffen voor minderjarigen zijn hier in Nederland?

Anyway, ga dat boekie nou maar lezen dat ik je hierboven aanraad, daar word je wijzer van. Het wil waarschijnlijk ook wel helpen als je die linkse Efteling Nijmegen eens zou verlaten en eens een kijkje nam in de èchte boze buitenwereld. Ook al heeft het er door dit nieuwsbericht enige schijn van dat die Efteling ook de eerste multikulturele scheuren begint te vertonen, het kan altijd nog erger. In Rotterdam worden er elke dag mensen overhoop gestoken door biculturelen, dat is daar niet eens nieuws meer.
pi_52761173
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:00 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

umm de verhouding tussen allochtoon en autochtoon in het plegen van misdaad, slaat toch echt door naar de allochtoon
Ja, dus? De meeste autochtonen (waaronder ik) zijn gemiddeld ook veel rijker, beter opgeleid en in een fijnere omgeving opgegroeid.
pi_52761277
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:48 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

"Al je mogelijkheden in je toekomstige leven"? Jij weet zeker niet wat de straffen voor minderjarigen zijn hier in Nederland?
.
Met flink wat aantekeningen op je strafblad is de kans dat je een fijne baan vind natuurlijk vrij klein

Ga jij eens wat wetenschappelijke literatuur over het ontstaan en de ontwikkeling van criminaliteit lezen, dan is het vrij logisch waarom allochtonen (maar ook mannen, jongeren, werklozen, verslaafden) zijn oververtegenwoordigd.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:04:28 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52761502
Wat zielig voor die marokkaan, we moeten hem een reisje naar de efteling geven, arme jongen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:06:46 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52761565
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat zielig voor die marokkaan, we moeten hem een reisje naar de efteling geven, arme jongen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:11:43 #150
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52761702
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:56 schreef Fides het volgende:

[..]

Met flink wat aantekeningen op je strafblad is de kans dat je een fijne baan vind natuurlijk vrij klein
Ik heb al vaak gesolliciteerd, met wisselend succes, maar nog nooit iemand die naar m'n strafblad heeft gevraagd. Dat strafblad is alleen van belang voor enkele specifieke banen, en zelfs daar gelden er voor allochtonen vaak soepelere regels (bijvoorbeeld bij de politie).
quote:
Ga jij eens wat wetenschappelijke literatuur over het ontstaan en de ontwikkeling van criminaliteit lezen, dan is het vrij logisch waarom allochtonen (maar ook mannen, jongeren, werklozen, verslaafden) zijn oververtegenwoordigd.
Met die 'literatuur' veeg ik m'n reet af, is allemaal op (op z'n zachtst gezegd) twijfelachtig wetenschappelijk onderzoek gebaseerd. En het is zelfs maar de vraag of er in die tak van 'wetenschap' überhaupt sprake is van echte wetenschap aangezien het niet mogelijk is om theorieën met echte experimenten te onderbouwen (experimenteren op samenlevingen is nu eenmaal not done).

Allochtonen zijn als groep helemaal niet per definitie oververtegenwoordigd in de criminaliteit, er zijn zat allochtone minderheidsgroepen die zelfs ondervertegenwoordigd zijn (Chinezen en Indiërs bijvoorbeeld). Dat 'allochtoon' zijn an sich heeft er dus niks mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')