Dit is wel heel erg karig.quote:
Dat was zeker geen Frankfurter maar een BÖckworstquote:Een man uit Duitsland die zich schaamde voor de grootte van zijn penis heeft dat op een originele manier weten op te lossen. Hij vertelde aan zijn partner dat hij alleen de liefde wilde bedrijven in het donker. Zij ging hiermee akkoord en had niet in de gaten dat de man in de badkamer wisselde met zijn broer, die het werk overnam.
Twee maanden lang lukte de truc en had zijn vriendin niet in de gaten dat ze niet bezig was met haar partner. Toen ze een keer plotseling het licht aandeed schrok ze zich dood. Ze heeft de broer beschuldigd van verkrachting en haar partner van medeplichtigheid daaraan.
Eind 20 is veel te oud voor een broekie zoals jij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mondhygieniste waar ik naar toe moet is brunette, eind 20 en heeft ook humor. Alleen ze zit nog steeds met haken in m'n mond te vroeten, laat dan maar zitten hoor
.
Daarom is 27 ook zo'n mooie leeftijd (maar 2 jaar ouderquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind 20 is veel te oud voor een broekie zoals jij.
BTW: Wat is haar nummer?
Helaas zijn er te weinig 17-jarige mondhygienistesquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een stageloper is niet goed genoeg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helaas zijn er te weinig 17-jarige mondhygienistes.
Ik denk niet dat ze al stage lopen op hun 17e en die laat ik al helemaal niet met allemaal enge dingen in m'n mond komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een stageloper is niet goed genoeg?
oudere vrouwen zijn okéquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik een lekker wijf van eind 20 een oudere vrouw kon noemen ?quote:
Welkom thuis jonge deernequote:
Nog een weekje en dan ben ik net zo oud als yvonnequote:
Ik denk dat diek een punt wil makenquote:
Have fun! Schreeuw ook even voor mij.quote:
Misschien wel weer een keer wat puntjes op de I zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat diek een punt wil maken.
Ik vind begin 20 oud zatquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik een lekker wijf van eind 20 een oudere vrouw kon noemen ?
wat hij zegtquote:
Vertel eens wat meer, kom met feitenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Heb net een nieuwe pc besteld
Hij heeft een enorme processor![]()
Een 486dx2?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik ookquote:
Zo'n 30 jaar terug?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik een lekker wijf van eind 20 een oudere vrouw kon noemen ?
Met turbodrive en klaarkomgarantie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
My godquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:19 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VMJnjzDVuBA
Ik heb een nieuwe ringtoon
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
er zijn dus ook versies van Catan die niet leuk zijn
Welke? Dan weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
er zijn dus ook versies van Catan die niet leuk zijn
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
Pfff weer iemand neergestoken en daaraan overleden.
De reden:
Het slachtoffer ging op de schoenen van de dader staan bij het uitgaan..
kanaalgravers ofziets, onduidelijke regels en een weinig spannend spelverloop.quote:
ok, heb zelf alleen maar het kaartspel en het normale spel + zeevaardersquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kanaalgravers ofziets, onduidelijke regels en een weinig spannend spelverloop.
Okee, ken ik niet. Ik vind de Steden en ridders uitbreiding al tof genoeg. Zeevaarders kan er dan eventueel nog bij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kanaalgravers ofziets, onduidelijke regels en een weinig spannend spelverloop.
Die heb ik ook, die is ook lollig jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:45 schreef Bos81 het volgende:
Hier alleen maar Kolonisten bordspel. Ooit hadden we hier een computerspel versie. Wat ook wel leuk was.
Op zich welquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Iemand zin om te I-sketchen?
Steden en Ridders is één van de tofste uitbreidingsversies. Een goede vriend van me heeft vrijwel alle uitbreidingsversies dus heb inmiddels al bijna alles gespeeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Okee, ken ik niet. Ik vind de Steden en ridders uitbreiding al tof genoeg. Zeevaarders kan er dan eventueel nog bij.
is er al een room?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Iemand zin om te I-sketchen?
ik neem aan dat Ray een kamertje maaktquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
als iemand een kamer aanmaakt doe ik mee
Er was een kammer alleen had Gay een engelse kamer aangemaaktquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik neem aan dat Ray een kamertje maakt
Ik ben zeker te laat hequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
My god
Heuj suijk, ik heb nog 1 hertog jan liggen.
Tjonge wat een prutsers...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:59 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Piet de loodgiet belt net aan, degene die 3 weken geleden is begonnen... en die wist niet eens dat vorige week 2 collega's zijn geweest...ik heb er nu definitief geen vertrouwen meer in..
De woningbouwvereniging betaalt in dit geval.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge wat een prutsers...en daar betaal je dan veel geld voor..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging betaalt in dit geval.
De jochies die er vorige week waren hebben de boel verder opengehakt, wisten bijna zeker dat het niet aan de kitnaden lag, terwijl deze man zegt dat ie er zo doorheen kan kijken???!!!
Eentje was een stagelopert denk ik en de ander werkte al langer als loodgiet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef appelsientje het volgende:hadden ze wel een diploma ?
of waren het vakantiewerkers
Oh god, weer 60 posts en vijf nieuwe topics.quote:
Ik ga zo eerst met de katjes naar de dierenartsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh god, weer 60 posts en vijf nieuwe topics.
diek, rubber, hijs de zeilen!
Wat mankeert er?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst met de katjes naar de dierenarts
Als ik 235 km vanaf m'n werk ga wonen, krijg ik dan ook 2500 Euro reiskostenvergoeding per maand?quote:Vervoer leerling naar school kost 30.000 euro
Gemeente Stadskanaal is dit schooljaar meer dan 30.000 euro kwijt aan het vervoer van één leerling. Een 7-jarige jongetje dat onlangs in de Groningse gemeente is komen wonen.
De ouders van het gehandicapte jongetje vinden het beter voor hem dat hij elke dag 235 kilometer met de taxi naar zijn oude school gaat. De school past het beste bij de geloofsovertuiging van het gezin.
Wethouder Jan-Willen Van de Kolk vindt dat onverantwoord, "Die reistijd is een te zware belasting voor zo'n kwetsbaar kind. Er zijn geschikte onderwijsvoorzieningen dichterbij, maar de ouders willen niet. Daarbij kost ons dit inderdaad een enorm bedrag. Voor een gemiddeld kind, dat gebruik maakt van leerlingenvervoer betalen we 2500 euro."
Burgemeester en wethouders van de gemeente Stadskanaal gaan een brief schrijven aan minister Plasterk van onderwijs. Ze willen hem vragen de landelijke regels aan te passen zodat de gemeente niet meer verplicht is de kosten te betalen.
Nee, enkel een variatie op hoi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Hio? Is dat Sallands?
De oude school beter vinden voor het kind, maar toch aan de andere kant van het land gaan wonenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
van de FP:
[..]
Als ik 235 km vanaf m'n werk ga wonen, krijg ik dan ook 2500 Euro reiskostenvergoeding per maand?
![]()
Dat is afwachten, misschien is het volgende maand aan de postaantallen te zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Tis geen kenmerk van myxomatose?
ik al een half jaar niet meerquote:
Even een minuutje (of twee) je adem inhouden verhelpt het niet?quote:
heb geen 9 tot 5 baanquote:
Dan wordt het weer eens tijd!quote:
een half uur is meestal wel voldoendequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even een minuutje (of twee) je adem inhouden verhelpt het niet?
Bos hoe gaat het met je stage ?? IK heb er al een tijdje niks over gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even een minuutje (of twee) je adem inhouden verhelpt het niet?
Gaat nog steeds goed hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos hoe gaat het met je stage ?? IK heb er al een tijdje niks over gehoord.
Ben ik blij dat die user nauwelijk in mijn Fobo reageert zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef RayMania het volgende:
Wat denk je, kijk ik wie er gereageerd heeft in mijn fotoboek, is m'n hik weg!
Dat komt aan de beurt als de douche helemaal klaar isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef Suijk het volgende:
En het bubbelbad?
dan heb ik een vermoeden wat wij vandaag gaan etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef borisz het volgende:
verse pasta vanavondnet gehaald bij de ah. Die zijn in de aanbieding
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef VoreG het volgende:
Puerta is overleden..
Oh my god....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef VoreG het volgende:
Puerta is overleden..
Het gaat ook 1000x goed he. Er is gisteren ook iemand overleden die houthakker was, dan is dat ook niet opeens ongezond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Zo jong al sterven aan hartproblemen.
Topsport op het hoogste niveau is echt niet gezond.
Het vreemde is dat Puerta iemand was die in topconditie verkeerde. Hij werd dagelijks bijgestaan met de beste medische staf die je kan hebben en die hebben dit niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het gaat ook 1000x goed he. Er is gisteren ook iemand overleden die houthakker was, dan is dat ook niet opeens ongezond.
Maar wel kut natuurlijk...
ik hoorde het ja, werd even terloops gemeld op de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef VoreG het volgende:
Puerta is overleden..
Dat ga ik straks makenquote:
Anti-rook maffia?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
Zometeen Johan Derksen in RTL-Boulevard. Hij is met de dood bedreigt.
waarom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
en Daphne Deckers die haar debuur maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
Zal wel met suporters van Ajax of zo te maken hebben.quote:
Ook haar debuut zelfsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
en Daphne Deckers die haar debuur maakt.
Of die column die hij ooit over Marokko - Nederland had geschrevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel met suporters van Ajax of zo te maken hebben.
clauwtjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik leef nog!
Vanochtend toch maar even naar dok en zkh geweest, bloedonderzoek. De gast denkt aan Pfeiffer
Maar we horen het wel vrijdag. Duimt u even mee dat ik gewoon te kort vakantie heb gehad???
En die gast van 22Jeumig.
Hopen dat het een 'gewone'keelonsteking (anigina) is. Ben in weekje vanaf. Ik had ook symptomen van Pfeiffer een keer en toen was het dit ook gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik leef nog!
Vanochtend toch maar even naar dok en zkh geweest, bloedonderzoek. De gast denkt aan Pfeiffer
Maar we horen het wel vrijdag. Duimt u even mee dat ik gewoon te kort vakantie heb gehad???
En die gast van 22Jeumig.
Zijn de supermarkten bij jou dan al om 18.00 uur dicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
Handig trouwens, zo'n AH to go als je laat uit je werk komt![]()
en dat ze op zondag open zijn is ook erg handigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
Handig trouwens, zo'n AH to go als je laat uit je werk komt![]()
Ze hebben toch ook eens een keer een aangeboren afwijking van een ajx speler jarenlang niet gezien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Puerta iemand was die in topconditie verkeerde. Hij werd dagelijks bijgestaan met de beste medische staf die je kan hebben en die hebben dit niet zien aankomen.
Keel valt op zich wel mee, had er nog niet eens aan gedacht. Vooral dat ik omval van de slaap, koortsig, al 3 weken knallende koppijn die niet weg gaat en ome dokter constateerde opgezette klieren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Hopen dat het een 'gewone'keelonsteking (anigina) is. Ben in weekje vanaf. Ik had ook symptomen van Pfeiffer een keer en toen was het dit ook gelukkig
Ja, die klieren, dat is meestal wel een slecht voortekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Keel valt op zich wel mee, had er nog niet eens aan gedacht. Vooral dat ik omval van de slaap, koortsig, al 3 weken knallende koppijn die niet weg gaat en ome dokter constateerde opgezette klieren.
Maar ja, zien het wel.
Ik heb het nog helemaal niet gezien van die gast van 22. Maar inderdaad, zo jong, vaak medische staf om je heen. En dan er toch tussenuit knijpen zo vroeg.
Valt tong je weer lastig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef clauwheee het volgende:
ome dokter constateerde opgezette klieren.
Vast door de spellingsmaffia...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
Michelle heeft haar hele leven al Pfeifferquote:
Ik zit er weer klaar voor!quote:
das kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga nog ff in de stad kijken...mn schoonzussie opbeuren. Dr fiets is voor de 6e keer in een half jaar gejatBommen Berend
Die o.a. een hoogzwangere vriendin achterlaatquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
Michelle heeft haar hele leven al Pfeiffer
Net als die andere voetballer laatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die o.a. een hoogzwangere vriendin achterlaat
Goed zo!quote:
Ik had ze liever niet willen posten, dan was er ook niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Mooie woorden post je daar in het Puerta topic, sjimz.
Nou idd..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef golfer het volgende:
Dieptriest hoe er door sommige users gereageerd wordt op de dood van Puerta.
ik zie het niet. zit lam in praag. watte?quote:
Gaan ze morgen toch spelen? Of heb je het over vrijdag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Ole het volgende:
Sevilla speelt dus wel..
Joep Schreuder: Het gaat over is dit nu de wedstrijd van het jaar ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik zie het niet. zit lam in praag. watte?
Het was een aankondiging voor vrijdag iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan ze morgen toch spelen? Of heb je het over vrijdag?
Okeequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was een aankondiging voor vrijdag idd
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Mooie woorden post je daar in het Puerta topic, sjimz.
Keek ik ook maar is een herhalingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk Gordon Ramsay nog even af.
Fucking hell, gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
Die heb ik nu gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad 3e keer al dat deze herhaald werd.quote:
Leuk, boeiend programma.quote:
ik weet het. en dan kom je ze op een dag heel toevallig ergens tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanavond een hapje gaan eten met wat oude schoolvrienden, erg leuk om bij te praten. Wat verwateren die contacten weer snel als je er niet aan denkt, ongelofelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk, boeiend programma.
Het blijft een trieste dag voor de voetballiefhebbers, ik ben gewoon even oud als Puerta.
en die zijn ook 22?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad ja. En je hoort dat die en die getrouwd zijn, de ander een kind heeft. Erg raar.
En ik vat het op als een compliment M-M.
Ik speel sinds lange tijd weer eens online poker en zo ziet een hand eruit op tekstquote:
En zo ziet een hand eruit als je hem tekent:quote:
Jij was toch niet van die gesneden koeken, dat was toch iemand anders?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij wel gesneden koek. Leuk werk, zeker als het slaagt.
M'n 2e glaasje pas.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:27 schreef borisz het volgende:
Golfert hoeveel whiskey heb je al op ?
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was toch niet van die gesneden koeken, dat was toch iemand anders?
Ons bijdehandjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo ziet een hand eruit als je hem tekent:
[afbeelding]
Die gaat naar bedje toe.quote:
Tony M.?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef dndiek het volgende:
2 oud-klasgenoten van mij zijn drugsdealers
Opgepakt ofzo dat je 't weet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef dndiek het volgende:
2 oud-klasgenoten van mij zijn drugsdealers
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:48 schreef tong80 het volgende:
Even plasje doen in een perfecte badkamer
Gelukkig wel. Daar bevalt het veel en veel beter dan tussen de koek,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe dat klinkt anders dan koekhappen
quote:
Al zicht op een vaste plek?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Daar bevalt het veel en veel beter dan tussen de koek,
say hello to my little friendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit je gisteravond Scarface te kijken, 23.45 uur, reclameblok.
Olvarit & Pampers.
Lijkt me echt dat dan je doelgroep zit te kijken![]()
Ja, de doelgroep is namelijk de ouders van de baby's die de aanschaf doen en niet de baby's zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Zit je gisteravond Scarface te kijken, 23.45 uur, reclameblok.
Olvarit & Pampers.
Lijkt me echt dat dan je doelgroep zit te kijken![]()
bier?quote:
quote:
En hoeveel ouders van hele jonge kids denk je dat er kijken naar een film die tot 1.20 uur duurt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de doelgroep is namelijk de ouders van de baby's die de aanschaf doen en niet de baby's zelf.
Niet iets sterkers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |