vooruit, omdat ik net ONM na eee half jaar weer gezien heb, zal ik ook even naar gtst zappen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Zhenar het volgende:
OMG, GTST begint weer!
En ik heb de finale nog gezien (maar daarvoor zes maanden lang niets)
Bange kipquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga toch in 'n hoekje zitten grienen, jij
Ga zo door jij en dan valt er helemaal niks te knuffelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
Mooi, wat ik ga niet zomaar met jou knuffelen voordat we sex hebben gehadquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van knuffelen
Yeah babyquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nergens heen zonder Dizer en Zhenar
dus zeg het maar: alles of niks![]()
Aaaahquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
Dat is gewoon een vak dat ik moet volgen en eigenlijk 2 jaar geleden al had moeten afrondenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je de psychologische kant op?!![]()
nee, ik ga niet teruglezen enzo...
Shhhht!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef babette21 het volgende:
had Dizer trouwens niet nog ergens een gtst-tournament lopen?!?![]()
Het ging toch ook om 'krom zijn' en 'niet helemaal mank gaan'?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, van deze vergelijking klopt helemaal niets. "Krom zijn" en "mank gaan" zijn substituten van elkaar. "Volgepropt zijn" en "leeg zijn" zijn tegenstellingen.
Dit zou wel een juiste vergelijking zijn:
[..]
En dan blijft er niets van je argument over![]()
Dus eigenlijk zeg jij (als ik het goed begrijp):quote:maar door de term "niet helemaal krom" geef je zelf al aan dat de vergelijking wel grotendeels krom is.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga toch in 'n hoekje zitten grienen, jij
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Och... kijk.. een post van Giechel_Ho met het woord 'homo' in. Hoe verrassendquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Waar is onze residentiele homo Erik eigenlijk?
Het boeit me echt totaal niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 't juist voor de nostalgie weer eens gekeken.
nou ja, gekeken... 't stond aan haha!
Uhm...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Och... kijk.. een post van Giechel_Ho met het woord 'homo' in. Hoe verrassend![]()
.
Is aan het groeienquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hoe staat het met de spiermassa Dizer?
Het was een compliment!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Dizer het volgende:
Ga zo door jij en dan valt er helemaal niks te knuffelen!
Ik houd me afzijdig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was een compliment!GH suggereerde dat jij gevaarlijk was door je stemmingswisselingen en ik zei dat het ergste dat kon gebeuren was dat je niet meer wilde knuffelen. Daarmee bedoelde ik dus dat je altijd heel lief bent
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging toch ook om 'krom zijn' en 'niet helemaal mank gaan'?
En jij zegt:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij (als ik het goed begrijp):
Niet helemaal krom => Vergelijking grotendeels krom
Oftewel:
"De vergelijking gaat is niet helemaal krom" => "De vergelijking is wel grotendeels krom"
En dat is, en nu corrigeer ik mezelf even, hetzelfde als:
"De prullenbak is niet helemaal leeg" -> "De prullenbak is grotendeels leeg"
Ik vervang mank én krom door het woord leeg (aangezien het zoals jij het zei beiden substituten van elkander zijn).![]()
Overigens heb ik nooit de term "niet helemaal krom" gebruikt, maar "niet helemaal mank gaan"!
Sorry, vanavond extra lang en extra diepquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was een compliment!GH suggereerde dat jij gevaarlijk was door je stemmingswisselingen en ik zei dat het ergste dat kon gebeuren was dat je niet meer wilde knuffelen. Daarmee bedoelde ik dus dat je altijd heel lief bent
![]()
![]()
![]()
![]()
You always know what to sayquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, vanavond extra lang en extra diep
Que pasa?quote:
Wie heeft er ooit iets gezegd over crimineel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De gehele toestand van mijn imago als verslaafde crimineel
Ik stem voor een gelijkspel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een vage discussie is dit geworden
![]()
Ik had je beter moeten quoten ipv tussen neus en lippen door "mank gaan" door "krom zijn" te vervangen, dan was het nog iets duidelijker geweest![]()
Maar wat je nu zegt is toch wat ik al zei? Ik vind inderdaad dat je met "niet helemaal" eigenlijk "grotendeels" zegt. En ik vind ook inderdaad dat "De prullenbak is niet helemaal leeg" inderdaad vervangen kan worden door "De prullenbak is grotendeels leeg".
Maar daar ben je het dus niet mee eens?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stem voor een gelijkspel. [afbeelding] Jij legt mij verkeerde woorden in de mond en ik maak (daardoor) een verkeerde vergelijking. [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit iets gezegd over crimineel?![]()
Je kunt ook gewoon in een inrichting zitten omdat je in de war bent hoor![]()
Waarvan?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik geloof er trouwens geen fuck van
Jaquote:
Die domme armen ook.quote:
quote:
Uuhm.. de mensen komen toch echt zelf bij ons spullen kopen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jullie verdienen lekker met het uitzuigen van de bevolking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |