ik doe allebeiquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Bdijk het volgende:
Andere mensen roken............
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Maruna het volgende:
"Zolang m'n baas doet alsof ik veel verdien, doe ik alsof ik hard werk"
Wat zegt het over jou dat je nu post dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
Wat zegt dat over jouw baan/ambitie?
quote:
Ik ben een luie student(m.a.w. ik studeer nog) en ik heb vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat je nu post dan?
Zie je, je had ook kunnen werken in de vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik ben een luie student(m.a.w. ik studeer nog) en ik heb vakantie![]()
de moment?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef AcidBurner het volgende:
ik post ook elke dag, de moment dat mijn baas er iets over zegt, is de moment dat ik mijn baan opzeg. Hij moet me maar wat meer betalen dan zal ik meer werken. Maar voor een hongerloontje ga ik het niet laten.Een ander staat uren in de gang te lullen, nog eentje staat elke 4 mins in de toiletten, zo heb je ook rokers... ieder zijn ding...
dat zegt dan weer genoeg over de baan van deze posterquote:
Vakantie = niet werken...anders noem ik het geen vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zie je, je had ook kunnen werken in de vakantie.
Ik denk toch dat weinig topmensen zullen posten op forumsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef Shitonya het volgende:
Zegt geen flikker. Mensen met een topfunctie hebben nog steeds tijd over om doelloos te forummen of uit hun neus te dineren
studenten die stoere praat uitslaan over werk ethiekquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik ben een luie student(m.a.w. ik studeer nog) en ik heb vakantie![]()
quote:
Sorry seņor...ik sla geen stoere praat uit over werkethiek...ik stelde een heel normale vraag....en tukjes doen is iets voor bejaarden of pas bevallen vrouwenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
studenten die stoere praat uitslaan over werk ethiek![]()
mijn baas interesseert het geen fuck wat ik wanneer doe, zolang mijn werk maar op tijd en goed gedaan is.
goh, je hebt vandaag trouwens al een heel topic geopend. zou je niet eens een tukje gaan doen? we willen natuurlijk geen oververmoeide studenten in onze maatschappij!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
studenten die stoere praat uitslaan over werk ethiek![]()
mijn baas interesseert het geen fuck wat ik wanneer doe, zolang mijn werk maar op tijd en goed gedaan is.
goh, je hebt vandaag trouwens al een heel topic geopend. zou je niet eens een tukje gaan doen? we willen natuurlijk geen oververmoeide studenten in onze maatschappij!
Wat voor baan heb je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
ik doe gewoon niks op m'n werk.
Dit is de enige manier om de tijd nog enigzins snel te laten gaan
Zegt toch wat over je ambitie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef Pulu het volgende:
[..]
Vakantie = niet werken...anders noem ik het geen vakantie![]()
Dat ik een andere functie wil vervullen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
Ik bedoel meer in de zin van dat zelf zij genoeg tijd over hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik denk toch dat weinig topmensen zullen posten op forums
Helpdeskmedewerker, en aangezien onze systeembeheerders hun werk zo goed doen heb ik het lekker rustig, kan ik de halve dag lekker fokkenquote:
neequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef Pulu het volgende:
[..]
Zelfs ambitieuze mensen hebben vakantie![]()
Geen zak; even ontspanning is nodig om je geest scherp te houden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het niet kunnen.![]()
Hetzelfde als dat je een bouwvakker die in jouw huis aan het klussen is even iedere dag een uurtje aan zijn bus laat sleutelen.
m'n postcount is wel chrikbarig omhoog gegaan sinds ik dit werk doe jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:45 schreef brandsrus het volgende:
Anders komen ze niet aan de gewenste postcount, het moet op een moment gedaan worden
nee he, echt van de zotten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Shitonya het volgende:
ik vind dit topic niet kunnen
TR? Is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, echt van de zotten.
doe jij een TR?
Mja, wat is een TR?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, echt van de zotten.
doe jij een TR?
ik doe dat wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TR? Is dat? [afbeelding]
Wat ik bedoel is dat als er werk zat is - en bij mij is dat er - mensen toch vrolijk zitten te internetten, fokken en chatten. En wel aan het werk zijn als de baas er is. Kijk dat vind ik zo hypocriet, ga dan gewoon door met chatten onder het oog van de baas. Maar nee dan zijn de vensters naar beneden geklikt.
Misschien moet ik hier een apart Topic over openen. [afbeelding]
Niks, kutkneus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
cut thequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
Tot nu toe heb ik nog nooit hoeven te werkern met een computer![]()
Wel ooit is heel even gepatienced in het kantoortje van mn baasToen ik magazijnmedewerker was
_!
Maarja die baas was toch een kakkerlak, en bij de bakkerij mocht ik niet achter de toonbank weg zon beetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ruk inderdaad. Iedereen heeft zo zijn of haar manier om eventjes te ontspannen en met wat anders bezig te zijn. En dat is juist goed denk ik. In drukkere tijden neem ik uiteraard minder vaak dergelijke pauzes, maar dan kom ik juist regelmatig momenten tegen waarop de concentratie gewoon minder is en de (kans op) kleine foutjes toenemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
Ik denk dat die bouwvakker heus wel bij elkaar opgeteld een uurtje aan het sigaretten roken is, of aan het lullen over onzin met z'n collega's.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het niet kunnen.![]()
Hetzelfde als dat je een bouwvakker die in jouw huis aan het klussen is even iedere dag een uurtje aan zijn bus laat sleutelen.
/signedquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat ik een goeie baan heb met een computer en dat ik mijn tijd gedeeltelijk zelf in kan delen.
Mensen die daar problemen mee hebben zijn meestal jaloerse putjesscheppers.
En over hardwerkende mensen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Sorry seņor...ik sla geen stoere praat uit over werkethiek...ik stelde een heel normale vraag....en tukjes doen is iets voor bejaarden of pas bevallen vrouwen![]()
Ja ok. Maar als je met iemand aan het overleggen bent en geregeld kijkt hij naar het scherm, zegt dan even niks en tiept een bericht.... om vervolgens weer verder te praten, nou dat vind ik niet kunnen dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef Metalfreak het volgende:
Ik werk in de IT-branche en je moet er nog wel eens bij wachten tot een installatie klaar is, of een image is verstuurd... Dan ga ik ff Fokken in de tussentijd. Lekker boeiend, als ik mijn werk maar afkrijg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |