LOLquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:36 schreef Berenanus het volgende:
BEMMEL!![]()
![]()
In Bemmel hebben we 12.200 inwoners. Verder staan we bekent om onze ponymarkt en dweildag. Voor de rest loop de 4daagse de eerste dag door Bemmel en uuuhm... JA BEMMEL!!!
Dweildag:
[afbeelding]
Dronken josti's die hun ding doen(veel bier rond die dag
)
Ponymarkt:
Daar kan je pony's kopen enzo
[afbeelding]
Voor de rest is het altijd heel gezellig en een echte dorpse sfeer.
Bemmel![]()
tuurlijkquote:
Dat is het afweersysteem tegen dwazenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben ooit eens verdwaald in Bemmel. Bemmel
pssst, Huisregel(s) Onzin voor je leven! en dan het derde berichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:39 schreef Trigalti het volgende:
Slotjeuh
Ik ben bezig! ff geduldquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef Nielsch het volgende:
Utreg en Bemmel REPRESENT!!!! Nog meer steden / dorpen / gehuchten?
Nice onequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef -Willempie- het volgende:
AALTEN!!![]()
![]()
Dorp in de Achterhoek, wereldberoemd om de fameuze en ongeëvenaarde folkloristische dansgroepen:
"De Klepperklumpkes" en "Wi'j hold bi'j 't olde"
[afbeelding]
Ook de markt is erg gezellig, kijk maar:
[afbeelding]
Cultuursnuiven kan in het "Frerikshuus" een museum over de geschiedenis van Aalten ofzo, dacht ik.
[afbeelding]
Aalten beschikt ook over een bruisend nachtleven, 1 van de vele kroegen waar men bier kan nuttigen is "Oerkroeg Schiller".
[afbeelding]
Ondergetekende is er ook regelmatig te vinden.![]()
Enkele bekende inwoners:
[afbeelding]
Angus Young![]()
Nou dat was Aalten in vogelvlucht.
Aalten![]()
![]()
Verkeerspark?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmmm, daar kun je best beter je best op doen!
he verdamt, je was me veur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Groningen Represtent!
Met de martini toren enzeau.:
[afbeelding]
Met gezellige Festivals...:
[afbeelding]
En natuurlijk veel natuur en vrouwelijk schoon enzo.
Gewoon een toffe hanzestad,.
Yeee!quote:
Dat was indd ook supervet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[afbeelding]
Vergeet de Groningse hiv-zaak niet.
je hebt me overtuigdquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Deventer ! Boeken markt ! Deventer op stelten Dikkens festival je weet !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Geeft niets, zie het als aanvullende informatiequote:
Dat was dus eindhovenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Houzer het volgende:
Dordrecht kwam als goedkoopste uit de bus om een drankje te drinken op het terras![]()
[afbeelding]
quote:Goedkoop terrasje pikken in Eindhoven
Wie op het terras goedkoop een drankje wil nuttigen, kan het beste in Eindhoven zijn bestelling laten opnemen. Net als in 2004 en 2005 is Amsterdam nog altijd de duurste terrasstad, gevolgd door Rotterdam en Den Haag, zo blijkt uit het Terrasonderzoek 2006 van horeca-adviesbureau Van Spronsen.
Naast Eindhoven zijn ook de prijzen op het terras in Utrecht en Dordrecht laag. De onderzoekers bestelden in 21 verschillende steden twee biertjes, twee rosé en twee frisdrankjes. Op het Leidseplein en het Rembrandtplein in Amsterdam kostte dat 14,50 euro. Op het Stadhuisplein in Rotterdam betaalden ze net geen 14 euro. Voor hetzelfde rondje moest in Eindhoven 11,95 euro worden neergelegd, in Utrecht 12 euro en in Dordrecht drie cent meer.
Gemiddeld moet in 2006 op de terrassen in Nederland voor twee biertjes, twee rosé en twee frisdrankjes 12,82 euro worden betaald. Dat is 40 eurocent meer dan het jaar daarvoor. De onderzoekers noemen het daarom opvallend dat in Zwolle, Groningen en Breda consumpties juist goedkoper zijn geworden. Bier kan dus het beste op het terras in Eindhoven worden besteld (1,80 euro), het duurste biertje wordt in Amsterdam getapt (2,20 euro). Voor goedkope rosé kun je het beste naar Zoetermeer en Groningen gaan (2,39 euro). De duurste rosé wordt in Maastricht geschonken (3,00 euro).
Bron: www.nu.nl
Hoogste kerktoren ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Nielsch het volgende:
Hoogste toren vant laand, man das iets crimineels!![]()
Die ziet er uit alsof ze halverwege zijn gestopt met bouwen, en alleen de klok er nog even op hebben geschroefd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Dordrecht (wereldstad)
[afbeelding]
De Grote Kerk![]()
Matrixxquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:
Nijmegen represent, jeweetz.
Oudste stad van het land:.
[afbeelding]
Met Romeins bloed uiteraard:
[afbeelding]
Tegenwoordig zijn we hip.:
[afbeelding] Matrixx.
Veel concerten:.
[afbeelding]
Eniesee gek:
[afbeelding]
En natuurlijk de grootste feesten van het land, zomerfeesten (vierdaagsefeesten voor de leek):
[afbeelding]
[afbeelding]
Bekende Nimwegenaars:
[afbeelding]
Maud
[afbeelding]
Frank
[afbeelding]
Thom (tevens burgermeester)
Enige nadeel aan Nijmegen:
[afbeelding]
De weg naarArnhem
hoerenstad. geelzwarte homo's.
Nijmegen.
Voetbaljostiquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:
De weg naarArnhem
hoerenstad. geelzwarte homo's.
Dat is toch Terneuzen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tevens thuis van de vliegende hollander!
Is Terneuzen tegenwoordig ook Katwijk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tevens thuis van de vliegende hollander!the legend started here
dus zonder ons mooie Katwijk was Pirates er noooit geweest!
en dat leuke bijfiguur in spongebob ook niet
KATTUUUUUK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is Terneuzen tegenwoordig ook Katwijk?
Nou, dan komt De Vleiegende Hollander er ook niet vandaanquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, dan komt De Vleiegende Hollander er ook niet vandaan
Sorry hoor, maar als jullie dan zoveel strand hebben wil ik ook wel foto's van geile mokkels in bikini zien! Daar draait het toch om in deze scene, bitches en hoes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Katwijk![]()
![]()
![]()
Met 2 kilometer stranden natuurlijk een zee
![]()
[afbeelding]
Het gaat om een Nederlands strand hoor.quote:
daar heeft hij op zich wel een heeel kleint puntjequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat om een Nederlands strand hoor..
Wellicht, de wijven kunne nie overal zo lekker zijn as in Utregquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
daar heeft hij op zich wel een heeel kleint puntje
je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht, de wijven kunne nie overal zo lekker zijn as in Utreg
As in 2012 het Nieuwe Hoog Catharijne er is post ik nog wel een keer. Dan hebbe we ut machtig mooiste winkelcentrum int hartsie van ut land.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook overdrijven
btw je bent denk ik ook iets belangrijks vergeten aan je stad.......hoog catharijnelijkt me toch vrij bekent in utreg
nee dan is het goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
As in 2012 het Nieuwe Hoog Catharijne er is post ik nog wel een keer. Dan hebbe we ut machtig mooiste winkelcentrum int hartsie van ut land.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:24 schreef RaptoR-X het volgende:
ZWOLLE DE GEKSTE!!!!!!
wij hebben natuurlijk ook zo onze toren/kerk-geval/whatever je er van wil maken
ik presenteer de peperbus
[afbeelding]
en natuurlijk FC-Zwolle
weliswaar nu ff geen stadion maar hij komt er weer aan
[afbeelding]
Scania fabriek staat ook in zwolle (volgens mij de grootste van europa maar ben te lui om het op te zoeken)
[afbeelding]
en als je met de trein wilt is hier het station
[afbeelding]
ook hebben we veel raar uitziende bruggen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het nieuwe ABN gebouw in Zwolle. goed te zien vanaf de A28
[afbeelding]
natuurlijk mag de sassenpoort niet missen
[afbeelding]
deze stad is ook de groenste stad van europa
[afbeelding]
hierbij is ook Zwolle represent![]()
ik ben stiekum een rasechte Groninger maar die was al geweest en woon hier nu toch al 10 jaar
Eindhoven is al REPRESENT hier. Wageningen nog niet, maar wat is daar te doen dan? (Behalve Bevrijdingsfestival?)quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik representeer Eindhoven en Wageningen, jeweetoch![]()
Uhh, het bevrijdingsfestival dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eindhoven is al REPRESENT hier. Wageningen nog niet, maar wat is daar te doen dan? (Behalve Bevrijdingsfestival?)
Je hebt onze stad goed gerepresenteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
EINDHOVEN
Skyline
[
De regent
[img]http://members.chello.nl/~e.verstraeten/regent/regent010602small.jpg]afbeelding]
Stratumseind
[afbeelding]
PSV
[afbeelding]
Eindhovense dames
[afbeelding]
Johan Vlemmix (met dochter Angela)
[afbeelding]
Stadsprediker Arnol Kox
[afbeelding]
DAF Vrachtwagens
[afbeelding]
Frits Philips (1905-2005)
[afbeelding]
HET IS KEMPI!!!!
[afbeelding]
BEMMELquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:36 schreef Berenanus het volgende:
BEMMEL!![]()
![]()
In Bemmel hebben we 12.200 inwoners. Verder staan we bekent om onze ponymarkt en dweildag. Voor de rest loopt de 4daagse de eerste dag door Bemmel en uuuhm... JA BEMMEL!!!
Dweildag:
[afbeelding]
Dronken josti's die hun ding doen(veel bier rond die dag
)
Ponymarkt:
Daar kan je pony's kopen enzo
[afbeelding]
Voor de rest is het altijd heel gezellig en een echte dorpse sfeer.
Bemmel![]()
aangepast!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt onze stad goed gerepresenteerdWat we nog meer hebben:
Kankerkachel Kees
de Edison
Philips
mooi stadje idd. Woon er 5km vandaanquote:
hahahahawhahahahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef Nielsch het volgende:
Snits is toch Fries voor kut?
Het was niet echt grappig bedoeld, maar gewoon als vraag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hahahahawhahahahahahahahahahahhahahah![]()
![]()
![]()
o man hou op! you're killing me! hahah
![]()
Het was zeker gratis daarquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hahahahawhahahahahahahahahahahhahahah![]()
![]()
![]()
o man hou op! you're killing me! hahah
![]()
druk terras:
[afbeelding]
![]()
ook gratis zeker (om jouw grapje maar ff te gebruiken)quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat hoort toevallig bij mijn werk.
Dus, ja ik trek volle zaken![]()
Yep, dat welquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook gratis zeker (om jouw grapje maar ff te gebruiken)![]()
ja idd. Maar dan moeten er niet mensen gaan zitten zeiken op een stad waar ze nog nooit zijn geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:02 schreef JDude het volgende:
Zeg, stelletje kutkinderen, het was best een leuk topic.
Moooooiiiiiiiquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef OG-Loco het volgende:
Amersfoort wrrruuuuup!
Koppelpoort:
[afbeelding]
Het is geen serieus topic. Met een beetje humor kun je zelfs Bemmel representen (zie Berenanus)quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef ehqo het volgende:
Als er iets aan Apeldoorn zou zijn dat het waard is om te 'representen' had ik het nog gedaan ook.
Bemmelquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is geen serieus topic. Met een beetje humor kun je zelfs Bemmel representen (zie Berenanus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |