We hadden al eerder een lang en verhelderend gesprek gehad. Vrijdag komt ze gewoon weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef GI het volgende:
Hoe was het zondag eigenlijk UIO ?
Zoals voordat ze raar ging doen dus. Mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hadden al eerder een lang en verhelderend gesprek gehad. Vrijdag komt ze gewoon weer.
probeer eens tegelijkertijd !quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben thuis. Zal ik eerst kotsen, of eerst de was opvouwen? Keuzes, keuzes.
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:43 schreef Insomaniac het volgende:
Hooooooooow, iemand heeft het raam open gezet en nu hoor iktreinen
.
Ja! Net5 heeft er ooit een Nlse versie van gemaakt, maar de Britse serie is (duuuh) écht briljant. Zie ook Youtube, daar is wel eea te vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dicht.
Zeg, kent iemand hier de BBC serie 'Grumpy old men' / 'Grumpy old women'?
Nou nee, want gister was een topdag! Daarna lekker geslapen en dan opeens is het gewoon zó maandag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar. Alles gaat kut nu bij iedereen lijkt het wel.
Kut voebal !quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond even bij ADO de tent af breken.Cambuur
Ja. Tony Hawks is ook een grumpy old man.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dicht.
Zeg, kent iemand hier de BBC serie 'Grumpy old men' / 'Grumpy old women'?
Hou je bacteriën bij je, snotlap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik ben verkouden. Heul erg.
Hé, moet meteen denken aan de alleenstaande vandaal! HONDELUUUUUUL!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond even bij ADO de tent af breken.Cambuur
Ik heb Grumpy Old Men serie 1 en 2 compleet, en Grumpy old women tot zover die nu bezig is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! Net5 heeft er ooit een Nlse versie van gemaakt, maar de Britse serie is (duuuh) écht briljant. Zie ook Youtube, daar is wel eea te vinden.
Vanavond weer met Haagse John lekker schreeuwen. Lopen halve tamme met je wonderspons.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hé, moet meteen denken aan de alleenstaande vandaal! HONDELUUUUUUL!. Eh, hehehehe.
.
Zal ik jou eens even lekker resistent maken he? He?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hou je bacteriën bij je, snotlap..
Het gaat niet zozeer kut, als dat het gewoon bere-druk is hier. Het lijkt wel of elke omroep ineens wakker is geworden en van alles en nog wat stante-pede geregeld moet hebben voor weet ik veel wat voor achterlijke pauperpulp er de komende tijd weer op TV komt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar. Alles gaat kut nu bij iedereen lijkt het wel.
Leuk he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer kut, als dat het gewoon bere-druk is hier. Het lijkt wel of elke omroep ineens wakker is geworden en van alles en nog wat stante-pede geregeld moet hebben voor weet ik veel wat voor achterlijke pauperpulp er de komende tijd weer op TV komt.
Nee dat komt nog.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
Hey Arma, vreet je nu ook elke avond pizza en patat en drink je bier en cola totdat je omvalt enzo?
Het onderscheid met omroepland moet wel duidelijk blijven natuurlijkquote:
* idee heeft voor avondetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
Hey Arma, vreet je nu ook elke avond pizza en patat en drink je bier en cola totdat je omvalt enzo?
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!quote:
- AH Stoomgroentenquote:
Heerlijk. Vooral als ik ze mag uitlachen. Komt helaas niet heel vaak voor, maar als het gebeurt is het des te bevredigender.quote:
Het is écht briljant. Nlse versie valt mee, het is niet tenenkrommend slecht, maar het mist gewoon de Britse scherpheid en vileinheid, dus zijn het een stel 'oude' BN'ers die wat zitten te zeiken maar er vooral niet hard in durven te gaan. Wel vermakelijk, maar dan moet je het los zien van het origineel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb Grumpy Old Men serie 1 en 2 compleet, en Grumpy old women tot zover die nu bezig is.
Ging me er even om of iemand het kende, want het is echt een briljante serie. De BBC versie dus. Van die NL versie wist ik niet eens van het bestaan af. Afgaande op uitvoerige ervaringen opgedaan in het verleden m.b.t. om te janken zulke slechte NL 'versies' van BBC series denk ik dat ik er ook geen moeite voor ga doen.
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!!
Hit me baby one more time.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker resistent maken he? He?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
- AH Stoomgroenten
- Vastkokende bio-aardappelen
- Haaskarbonade
Hoezo getrouwd!!
Die mag ik nu al kijke van men ventquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!
En 'm dan heel hard zetten en je bier omgooien (zonde!) en gewoon lekker geen doekje halen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!
sjoe vent roelt du shit!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die mag ik nu al kijke van men vent.
Nee, gewoon lekker laten liggen todat het zo gaat plakken je weet. En dat je dan zo'n lekkere lucht krijgt na een week.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
En 'm dan heel hard zetten en je bier omgooien (zonde!) en gewoon lekker geen doekje halen!.
* idee heeft voor film vanavondquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!!
quote:
Te laatquote:maar dan moet je het los zien van het origineel.
Te vet voor woorden!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ongetwijfeld de vierde herhaling van deze week van Frog monster from hell op Zone Horror.
goede persoon om gezellig met K_I_M_ te gaan koffieen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:39 schreef Jarno het volgende:
Qua vroegheid, verkoudheid en algemene de-motivatie dan he.
Ies niet op backoep?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Goeiemorgen, net al een half uur naar bestanden lopen zoeken die er gewoon echt niet zijn
Lekker begin van de dag
Bestanden die een collega gemaakt heeft, die natuurlijk nu op vakantie isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ies niet op backoep?
Goeiemorgen.
Ieuw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik heerlijk op de wc vanmorgen, valt er opeens een enorme spin op m'n been. Zo één met van die dikke zwarte poten en een diameter van een centimeter of acht.
Godverdomme.
Dat is weer zo nutteloos, dat gegil. Dat snap ik echt niet. Wie is daar nou weer mee geholpen? Totaal irrationeel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Misstique het volgende:
Ieuw..
Ik had de hele boel bij elkaar gegild..
Kreaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:14 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog steeds vakantie.
Groetjes,
Kre.
Da's gewoon een primaire en oncontroleerbare reactie, ben als de dood voor die grote, harige beesten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is weer zo nutteloos, dat gegil. Dat snap ik echt niet. Wie is daar nou weer mee geholpen? Totaal irrationeel.
Maar goed, ik snap dan ook geen snars van vrouwen.
Thuis. Weer een reden om de badkamer te moderniseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
Da's gewoon een primaire en oncontroleerbare reactie, ben als de dood voor die grote, harige beesten..
Was het thuis of op je werk trouwens?
Je kan tegenwoordig ook nergens meer ongestoord kakken he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik heerlijk op de wc vanmorgen, valt er opeens een enorme spin op m'n been. Zo één met van die dikke zwarte poten en een diameter van een centimeter of acht.
Godverdomme.
Ha! Net goed. Stom beest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Thuis. Weer een reden om de badkamer te moderniseren.
Als straf heb ik trouwens de stofzuiger gepakt en hem/haar naar de tyfus gezogen.
Wat? Spinnen of zeikcollega's?quote:
Vriend van me vind zijn 'muziek' goed. Zit ik met hem in de auto, moet ik een 12 minuten durend baggerverhaal op enkele noten aanhoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Mooi UIO, nu spinVIS nog en je bent echt een held.
Wij rijdt, bepaalt. Lopen kan ook nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vriend van me vind zijn 'muziek' goed. Zit ik met hem in de auto, moet ik een 12 minuten durend baggerverhaal op enkele noten aanhoren.
Godverdomme.
Spinnen. Zeikcollega's komen in legers van 20quote:
Teh H0rr0r!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vriend van me vind zijn 'muziek' goed. Zit ik met hem in de auto, moet ik een 12 minuten durend baggerverhaal op enkele noten aanhoren.
Godverdomme.
Eh, nee. Het is een (al dan niet bewust aangeleerde) geconditioneerde reactie. Het aanmaken van adrenaline met als gevolg een verhoogde hartslag & bloeddruk en pupilverwijding is een primaire oncontroleerbare reactie. Gillen is dat pertinent niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Da's gewoon een primaire en oncontroleerbare reactie, ben als de dood voor die grote, harige beesten..
*klik*quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Ofnee, briljant. Ja, briljant. Dat is Hij.
Oh, dan kan z'n IQ nooit boven de 70 uitkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
Hij heeft trouwens kinderen en ik weet haast zeker dat -ie een Mac gebruikt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, dan kan z'n IQ nooit boven de 70 uitkomen.
Whehhe.quote:
nog even en ik pleur haar van de 10de naar benedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:33 schreef k_i_m het volgende:
Pas maar op bleu, voor je het weet vinden ze je sfeerbepalend.
*kuch* jij reageerde op mijn trigger hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Wel leuk, een nieuwe Heatwave trigger. *noteert*
En haar daarna aangeven bij de politie wegens base-jumpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nog even en ik pleur haar van de 10de naar beneden
Jumpen, ook een mooie triggerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En haar daarna aangeven bij de politie wegens base-jumpen.
Ja, en ook zo serieus he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* jij reageerde op mijn trigger hoor.
Ik was ook niet echt op een kruistocht hoor, ik reageerde alleen op UIOquote:
UIO, ik ga het toch gewoon een keer zeggen: JE LIJKT WEL EEN WIJF MET JE GEKLAAG EN GEJANK.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Staat er hier één of andere lulhannes van die 'Loesje'-spreuken op te hangen. Donder op met je gejatte 'wijsheden' en doe gewoon je werk.
Godverdomme.
Neequote:
Ik doe het zeker niet bewust, sterker nog, ik vind het zelf ook heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eh, nee. Het is een (al dan niet bewust aangeleerde) geconditioneerde reactie. Het aanmaken van adrenaline met als gevolg een verhoogde hartslag & bloeddruk en pupilverwijding is een primaire oncontroleerbare reactie. Gillen is dat pertinent niet.
Veel spinnen opzoekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe het zeker niet bewust, sterker nog, ik vind het zelf ook heel vervelend.
Maar als ik je goed begrijp is het dus ook af te leren. Alleen hoe?.
Ik pas even. Niet dat ik lief ben en er niet over wil zeiken, maar... come on!!.quote:
Zo kennen we je weer gorgelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou doe ik het toch he?.
Het schijnt te heersen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou doe ik het toch he?.
Ik heb een hele schuur vol met die rotbeesten. Daar kom ik zelf dus nooit.quote:
*smelt.quote:
Ze hebben SBS 6 gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
Waarom kijken kleine katjes altijd zo van,
,
?
Een volwassen mens eet in zijn leven 8 spinnen op (tijdens de slaap). Of 12. Iig meer dan je zou willen wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, overlevend in de stofzuigerzak en altijd met z'n tweeën. Hebben we nog meer van dat soort fabeltjes?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En haar daarna aangeven bij de politie wegens base-jumpen.
De moederpoes hebben we het ook zo afgeleerd, maar deze zijn nu 4 weken, die snappen "NEE! *blaas in gezicht*" nog niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:16 schreef Jarno het volgende:
Ohja, dat in je benen klimmen. Dat hebben die van ons ook precies één keer gedaan.
Foto stopt niet voor niets op die hoogtequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:29 schreef GI het volgende:
Wat kijk je wild uit je ogen daar Rip. Had je net geneukt ofzo ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:29 schreef GI het volgende:
Wat kijk je wild uit je ogen daar Rip. Had je net geneukt ofzo ?
die blik krijg ik ook altijd als ik binnenkom...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:31 schreef Ripley het volgende:
[..]Als ik het me goed herinner was ik juist van plan om dat te gaan doen. Vandaar misschien de 'wilde' blik
Meestal kijk ik hysterisch als jij binnenkomt. Omdat de printer het niet doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:47 schreef TALIN het volgende:
[..]
die blik krijg ik ook altijd als ik binnenkom...
men, ik word geleefdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
Jij hebt echt een tof leven.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meestal kijk ik hysterisch als jij binnenkomt. Omdat de printer het niet doet![]()
Men, sjoe roel du sjit! Its konna bie olrijt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil ook weer een tof leven.
Het is zo tof zoals je het zelf maaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Het wordt nog veel tofferquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
dat meen je niet!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:32 schreef Ripley het volgende:
Mijn collegaatje heeft een spaans vriendje. Die kent ze net zo lang als ik de brabo ken. Ze hebben elkaar 4 keer gezien nu. En ze hebben vorige week samen een tattoo gezet. Gelukkig niet met de namen, maar wel met "Amore Mio".
Ik vind dat een beetje sneu![]()
Doe mij maar een HTC, en dan NIET Henk Ten Catequote:
Ik heb een n70, en das een kutdingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:
Hey Heatwave, heb je ook iets tegen Nokia N95's wellicht?
"keigeil" dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik weiger om een tattoo te laten zetten "Ik vind je keilief"
Hier ook een HTCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij maar een HTC, en dan NIET Henk Ten Cate.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik weiger om een tattoo te laten zetten "Ik vind je keilief"
Is bij ons een van de nieuwe bedrijfstoestellen. Best een leuk ding, maar ik hou het bij mijn Vario, touchscreen is toch fijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hier ook een HTC
[afbeelding]
Mja ik mis wel een touchscreen, maar dat maakt het qwerty toetsenbord wel weer goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is bij ons een van de nieuwe bedrijfstoestellen. Best een leuk ding, maar ik hou het bij mijn Vario, touchscreen is toch fijn.
NICE!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hier ook een HTC
[afbeelding]
Ja, mis alleen de ingebouwde GPS unit in mijn Vario eigenlijk. Van het weekend was dat kreng weer leeg, dan is tomtom een vrij veredelde kaart, maar opzich heb ik het toch kunnen vinden ermeequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja ik mis wel een touchscreen, maar dat maakt het qwerty toetsenbord wel weer goed.
Ik heb voor m'n pa de P3300 gekozen, handig met TomTom enzo
[afbeelding]
Er bestaan ook autoladers voor een beetje redelijke GPS muisquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mis alleen de ingebouwde GPS unit in mijn Vario eigenlijk. Van het weekend was dat kreng weer leeg, dan is tomtom een vrij veredelde kaart, maar opzich heb ik het toch kunnen vinden ermee.
Ik vind je keigeil, Mquote:
I know, maar die lag ook binnen nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er bestaan ook autoladers voor een beetje redelijke GPS muis
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind je keigeil, M![]()
Die's multi inzetbaar want ik heb tot nu toe alleen serieuze vriendjes gehad die beginnen met M.![]()
Tis ook wel een mooi ding hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Jarno het volgende:
Ik doe alles met mijn N95 dus: bellen, snapshots maken, GPS-en, mail checken, alles.
(alles? ja, alles!)
Symbian 6 toch? Tijdje gehad op vorige Nokia, is ook wel veel leuks mee te doen ja. Heb nu dus een N70 maar geen in om weer allerlei apps etc te zoekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Jarno het volgende:
De N95 kun je ook upgraden heur.. Symbian.
.
Kan die van mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een mobieltje waarmee ik kan bellen en een sms versturen. Ruim voldoende.
Misschien is een Iphone wat voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan die van mij ook.
En hoe meer het kan in 1 apparaat des te beter. Wou dat ik kon bellen en SMS'en met mijn PSP.
iPhone, iPhone, zo moeilijk is het niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien is een Iphone wat voor je![]()
eiFoonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPhone, iPhone, zo moeilijk is het niet!.
Nee, juist niet, daar kan/mag je helemaal niets op aanpassen en installeren. Wel een mooi ding, maar wat dat ding kan kan een HTC touch ook...
RiplEI!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
eiFoon![]()
En het was een grapje. Een gebbetje. Een kwinkslag
Hmm.. Nergens last van.quote:
Tis ook alweer verholpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm.. Nergens last van.
Jammer, weer niks om over te klagenquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die legt gewoon geld bij zodat ik in mijn huis kan blijven.![]()
![]()
Dat is idd een topbaas. Heel fijn voor je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Vetjes ouwe !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
Tis geen vetpot natuurlijk maar ja, je hebt een huis en te vreten.
w0000t!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Schroom en schaam je niet. Zie het als een rouwproces. Het slijt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Sorry dat ik dit post maar het moet van me af.
Nee, ik ben gebroken. Maar je moet wel gewoon weer naar je werk. Das ook zo kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:38 schreef GI het volgende:
Beetje geslapen A ?
Kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schroom en schaam je niet. Zie het als een rouwproces. Het slijt.
Ik denk dat het alleen maar goed is dat je weer moet gaan werken, anders had je ook maar als een ziek vogeltje voor je uit zitten staren. Nu heb je iets te doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik ben gebroken. Maar je moet wel gewoon weer naar je werk. Das ook zo kut.
Ik kan me er (Gelukkig) niets bijvoorstellen, maar ik hoor ook van anderen dat het slijt. Teksten zoals die van jou van gisterenavond zijn nodig, de momenten dat je je kut voelt ook, het hoort erbij denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen.
Ik weet het..... Komt echt goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
it does, believe me, tot 2 keer toe bij mij zelfs..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vond het verdomd prettig om in die periode gewoon lekker thuis te zijn om te navelstaren, mezelf erg zielig te vinden en te snotteren als dat me uitkwam zonder dat er direct mensen vreemd naar je kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:45 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen maar goed is dat je weer moet gaan werken, anders had je ook maar als een ziek vogeltje voor je uit zitten staren. Nu heb je iets te doen.
Gevaar is alleen wel dat je er in blijft hangen, dat is mij de eerste keer gebeurt. Motivatie om uberhaupt iets te doen was maanden weg, als ik eerder me leven weer opgepakt had was dat een stuk beter voor me geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond het verdomd prettig om in die periode gewoon lekker thuis te zijn om te navelstaren, mezelf erg zielig te vinden en te snotteren als dat me uitkwam zonder dat er direct mensen vreemd naar je kijken.
Bijna acht jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:48 schreef WaStEd het volgende:
[..]
it does, believe me, tot 2 keer toe bij mij zelfs..
hoelang was je samen Arm ?
Ennuh.... Sorry dat ik er nu nog op terugkom... Maareuh.. gewoon posten als dit oplucht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga ook wel door met leven hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook helemaal gecrasht toen het na 5 jaar uitging A. En in het begin moet je er gewoon aan toegeven als je moet janken. Maar idd wel gewoon doorblijven gaan met je leven - anders zak je er alleen maar dieper in.
Ik een week of 6. Na een relatie van 11 jaar waarvan een jaar of 7 samenwonend.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga ook wel door met leven hoor.Hoe lang ben jij van de kaart geweest toen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik een week of 6. Na een relatie van 11 jaar waarvan een jaar of 7 samenwonend.
Mja, denk niet dat je dat wilt weten. Een jaar of zo. En daarna had ik mezelf wijsgemaakt dat ik nooit meer verliefd kon worden omdat hij de enige ware was en was ik daarw eer van slag vanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga ook wel door met leven hoor.Hoe lang ben jij van de kaart geweest toen?
Daarna wil je gewoon neuken A.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Een mens is eigenlijk toch best sterk. Een week of zes. Moet je nagaan na zo'n tijd.
Nee dat ga ik wel anders aanpakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat je dat wilt weten. Een jaar of zo. En daarna had ik mezelf wijsgemaakt dat ik nooit meer verliefd kon worden omdat hij de enige ware was en was ik daarw eer van slag vanEn toen werd ik opeens toch verliefd. Op de verkeerde maar het hielp wel
Ik zou je dit traject niet aanraden overigens
Ja inderdaad, dat gezeur met je woning klinkt me ook bekend in de oren. Ik zou het echt niet kunnen opbrengen om ook nog naar een kamer te moeten of iets dergelijks!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarna wil je gewoon neuken A.
Na die 6 weken ben je er natuurlijk nog niet helemaal bovenop, maar toen was ik wel klaar om door te gaan voor het echie. Na ongeveer een maand of 7 zat ik weer prima in mijn vel.
Komt wel bij dat ik de eerste weken nog dik in de stress zat of ik mijn huis wat was toegewezen in het stadsvernieuwings project nog wel zou kirjgen nu ik in m'n eentje was. Zo niet had dat betekent dat ik eerst naar een wisselwoning moest gana verhuizen en DAT kon ik echt niet meer opbrengen.
Volgens mij hebben ze bier uitgevonden voor deze situaties.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Aanpakken? aanpakken??!! Bier zal je aanpakken!
Zo.
ome Arma, probeer het eens niet te begrijpen maar aan te nemen als een feit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Bron. (inclusief foto van de brief)quote:Honderden vrouwen boos op Renault
Uitgegeven: 29 augustus 2007 10:54
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2007 11:08
AMSTERDAM - Honderden vrouwelijke Renault-rijders hebben aanstoot genomen aan de nieuwste reclamecampagne van het bedrijf.
Circa 30.000 vrouwen die in een Twingo rijden of hebben gereden, kregen een amicale brief op de deurmat zonder afzender. De brief begint met "hey lieffie" en suggereert dat het gaat om een schrijven van een vriendin. Veel klanten hebben dit echter anders begrepen en een dienden een klacht in.
"Het was niet de bedoeling dat mensen aanstoot zouden nemen aan deze actie", aldus een woordvoerder van Renault woensdag. "Daarom hebben we iedereen een excuusbrief gestuurd."
De zegsman erkent dat de actie niet handig was. "De actie was een teaser, zoals dat heet. In de volgende brief zouden de vrouwen uitgenodigd worden bij de dealer." Ook de Reclame Code Commissie ontving een aantal klachten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Mooi bericht weer.
ff iemand flink beledigen:
Hey Ripley! Lieffie!.
Zo, die zal me een potje kwaad zijn nu.
gaat het goed KNULLETJE?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:. Zo, steek die maar in je zak, LIEFFIE!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |