We hadden al eerder een lang en verhelderend gesprek gehad. Vrijdag komt ze gewoon weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef GI het volgende:
Hoe was het zondag eigenlijk UIO ?
Zoals voordat ze raar ging doen dus. Mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hadden al eerder een lang en verhelderend gesprek gehad. Vrijdag komt ze gewoon weer.
probeer eens tegelijkertijd !quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben thuis. Zal ik eerst kotsen, of eerst de was opvouwen? Keuzes, keuzes.
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:43 schreef Insomaniac het volgende:
Hooooooooow, iemand heeft het raam open gezet en nu hoor iktreinen
.
Ja! Net5 heeft er ooit een Nlse versie van gemaakt, maar de Britse serie is (duuuh) écht briljant. Zie ook Youtube, daar is wel eea te vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dicht.
Zeg, kent iemand hier de BBC serie 'Grumpy old men' / 'Grumpy old women'?
Nou nee, want gister was een topdag! Daarna lekker geslapen en dan opeens is het gewoon zó maandag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar. Alles gaat kut nu bij iedereen lijkt het wel.
Kut voebal !quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond even bij ADO de tent af breken.Cambuur
Ja. Tony Hawks is ook een grumpy old man.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
pfff.. Ik hoor treinen al is het raam dicht.
Zeg, kent iemand hier de BBC serie 'Grumpy old men' / 'Grumpy old women'?
Hou je bacteriën bij je, snotlap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik ben verkouden. Heul erg.
Hé, moet meteen denken aan de alleenstaande vandaal! HONDELUUUUUUL!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond even bij ADO de tent af breken.Cambuur
Ik heb Grumpy Old Men serie 1 en 2 compleet, en Grumpy old women tot zover die nu bezig is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! Net5 heeft er ooit een Nlse versie van gemaakt, maar de Britse serie is (duuuh) écht briljant. Zie ook Youtube, daar is wel eea te vinden.
Vanavond weer met Haagse John lekker schreeuwen. Lopen halve tamme met je wonderspons.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hé, moet meteen denken aan de alleenstaande vandaal! HONDELUUUUUUL!. Eh, hehehehe.
.
Zal ik jou eens even lekker resistent maken he? He?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hou je bacteriën bij je, snotlap..
Het gaat niet zozeer kut, als dat het gewoon bere-druk is hier. Het lijkt wel of elke omroep ineens wakker is geworden en van alles en nog wat stante-pede geregeld moet hebben voor weet ik veel wat voor achterlijke pauperpulp er de komende tijd weer op TV komt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar. Alles gaat kut nu bij iedereen lijkt het wel.
Leuk he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer kut, als dat het gewoon bere-druk is hier. Het lijkt wel of elke omroep ineens wakker is geworden en van alles en nog wat stante-pede geregeld moet hebben voor weet ik veel wat voor achterlijke pauperpulp er de komende tijd weer op TV komt.
Nee dat komt nog.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
Hey Arma, vreet je nu ook elke avond pizza en patat en drink je bier en cola totdat je omvalt enzo?
Het onderscheid met omroepland moet wel duidelijk blijven natuurlijkquote:
* idee heeft voor avondetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
Hey Arma, vreet je nu ook elke avond pizza en patat en drink je bier en cola totdat je omvalt enzo?
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!quote:
- AH Stoomgroentenquote:
Heerlijk. Vooral als ik ze mag uitlachen. Komt helaas niet heel vaak voor, maar als het gebeurt is het des te bevredigender.quote:
Het is écht briljant. Nlse versie valt mee, het is niet tenenkrommend slecht, maar het mist gewoon de Britse scherpheid en vileinheid, dus zijn het een stel 'oude' BN'ers die wat zitten te zeiken maar er vooral niet hard in durven te gaan. Wel vermakelijk, maar dan moet je het los zien van het origineel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb Grumpy Old Men serie 1 en 2 compleet, en Grumpy old women tot zover die nu bezig is.
Ging me er even om of iemand het kende, want het is echt een briljante serie. De BBC versie dus. Van die NL versie wist ik niet eens van het bestaan af. Afgaande op uitvoerige ervaringen opgedaan in het verleden m.b.t. om te janken zulke slechte NL 'versies' van BBC series denk ik dat ik er ook geen moeite voor ga doen.
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!!
Hit me baby one more time.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker resistent maken he? He?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
- AH Stoomgroenten
- Vastkokende bio-aardappelen
- Haaskarbonade
Hoezo getrouwd!!
Die mag ik nu al kijke van men ventquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!
En 'm dan heel hard zetten en je bier omgooien (zonde!) en gewoon lekker geen doekje halen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh! En onderzeeboters met van die toerpedo's. En veul schieten en tieten enzo ja!
sjoe vent roelt du shit!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die mag ik nu al kijke van men vent.
Nee, gewoon lekker laten liggen todat het zo gaat plakken je weet. En dat je dan zo'n lekkere lucht krijgt na een week.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
En 'm dan heel hard zetten en je bier omgooien (zonde!) en gewoon lekker geen doekje halen!.
* idee heeft voor film vanavondquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Kewl. En actiefilms met tieten en helicopters kijken!!
quote:
Te laatquote:maar dan moet je het los zien van het origineel.
Te vet voor woorden!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ongetwijfeld de vierde herhaling van deze week van Frog monster from hell op Zone Horror.
goede persoon om gezellig met K_I_M_ te gaan koffieen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:39 schreef Jarno het volgende:
Qua vroegheid, verkoudheid en algemene de-motivatie dan he.
Ies niet op backoep?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Goeiemorgen, net al een half uur naar bestanden lopen zoeken die er gewoon echt niet zijn
Lekker begin van de dag
Bestanden die een collega gemaakt heeft, die natuurlijk nu op vakantie isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ies niet op backoep?
Goeiemorgen.
Ieuw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik heerlijk op de wc vanmorgen, valt er opeens een enorme spin op m'n been. Zo één met van die dikke zwarte poten en een diameter van een centimeter of acht.
Godverdomme.
Dat is weer zo nutteloos, dat gegil. Dat snap ik echt niet. Wie is daar nou weer mee geholpen? Totaal irrationeel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Misstique het volgende:
Ieuw..
Ik had de hele boel bij elkaar gegild..
Kreaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:14 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog steeds vakantie.
Groetjes,
Kre.
Da's gewoon een primaire en oncontroleerbare reactie, ben als de dood voor die grote, harige beesten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is weer zo nutteloos, dat gegil. Dat snap ik echt niet. Wie is daar nou weer mee geholpen? Totaal irrationeel.
Maar goed, ik snap dan ook geen snars van vrouwen.
Thuis. Weer een reden om de badkamer te moderniseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
Da's gewoon een primaire en oncontroleerbare reactie, ben als de dood voor die grote, harige beesten..
Was het thuis of op je werk trouwens?
Je kan tegenwoordig ook nergens meer ongestoord kakken he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik heerlijk op de wc vanmorgen, valt er opeens een enorme spin op m'n been. Zo één met van die dikke zwarte poten en een diameter van een centimeter of acht.
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |