Komt door de banner die gemaakt is voor de CL-Totoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Ajax gaat zeker weten door, ik voel het ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
Staat ook genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
He tuig!
Succes vanavond, ik hoop voor jullie dat Ajax doorgaat. Ondanks ik nog steeds van mening ben dat dit AZ had moeten zijn, maar dat hebben we zelf verkloot.
Kick some ass out there, en kom met een goede score terug!
En ik mag toch bidden dat HtC niet weer pas na de 70ste minuut gaat wisselen als blijkt dat het is.
quote:
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:43 schreef Corksterr het volgende:
Het wordt 0-1. Penalties waarbij Sjonnie de beslissende erin stift.
mwha je weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeurenquote:
Haha ook goed. Het mooiste zou zijn als ie em via de onderkant lat en rug van de keeper binnenschiet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
Dat middenmotertje uit Tsjechie moeten we zeker af kunnen drogen inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wees maar niet bang, ik ben ten minste toch echt voor Ajax deze wedstrijd.
Nou, die gaat dan wel op zeker, terugdenkend aan z'n vorige.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Sick bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Dat kan ik al de hele dag niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |