Zoolander is géén kutfilm!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef milagro het volgende:
nou, naar voor hem.
maar idd kutacteur, kutfilms, en gruwelijk onaantrekkelijke blonde male bimbo
14.gifquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'
En nee, die vergelijking gaat niet helemaal mank. 't Is nou eenmaal een feit dat je je beter kan identificeren met een (bekend) persoon met een naam (in dit geval Owen Wilson) dan met een totaal anoniem persoon.
dan toch niet dankzij hem, hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoolander is géén kutfilm! [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ach gossie.
Ik vind het ook wel een lekkertje. Maar ik heb dan ook 'a thing' voor rare neuzen.
Jup, klopt helemaal. Als het een artiest heeft met wel talent (Owen Wilson niet dus) en waar ik graag naar kijk/luister/whatever dan zou ik het ook uhm... hoe zou ik het 's zeggen, jammerder vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'
En nee, die vergelijking gaat niet helemaal mank. 't Is nou eenmaal een feit dat je je beter kan identificeren met een (bekend) persoon met een naam (in dit geval Owen Wilson) dan met een totaal anoniem persoon.
Dussss...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En ja, als ik hoor dat iemand zelfmoord heeft gepleegd of wilde plegen, dan vind ik dat zeker erg ja.
't Is toch ook erg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jup, klopt helemaal. Als het een artiest heeft met wel talent (Owen Wilson niet dus) en waar ik graag naar kijk/luister/whatever dan zou ik het ook uhm... hoe zou ik het 's zeggen, jammerder vinden.
Maarrrrrr, waar ik op reageerde was dit:
[..]
Dussss...
Maar anyway, mij boeit het dus geen ene fuck en voor degene die er wel mee "bezig"zijn, sterkte maar he
Zo zie je maar dat je van de buitenkant nooit kunt zien wat iemand van binnen voelt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
Shocking bericht. Hij schijnt een tijdje in kritieke toestand geweest te zijn. Vraag me af wat hem dreef.
Hansel
Amen. Ga eerst maar eens The Royal Tenenbaums kijken voordat je zegt dat Wilson talentloos is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen hem kent van zijn flauwe comedy films. Toen ik heb enkel daar nog van kende vond ik hem eigenlijk louter irritant.
Maar na het ontdekken van Wes Andersons oeuvre kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik fan geworden ben van Wilson. Mede dankzij het schrijfwerk da hij verichtte in samenwerking met Anderson, maar ook gewoon door de anti-held rollen die hij in zijn films vertolkt.
Ik ben dus fan. Desalniettemin is dit in z'n algemeenheid ook gewoon erg schokkend.
jij begrijpt hetquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen hem kent van zijn flauwe comedy films. Toen ik heb enkel daar nog van kende vond ik hem eigenlijk louter irritant.
Maar na het ontdekken van Wes Andersons oeuvre kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik fan geworden ben van Wilson. Mede dankzij het schrijfwerk da hij verichtte in samenwerking met Anderson, maar ook gewoon door de anti-held rollen die hij in zijn films vertolkt.
Ik ben dus fan. Desalniettemin is dit in z'n algemeenheid ook gewoon erg schokkend.
Inderdaad... ik denk dat hij zo op iedereen wel over kwam.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als dit waar is dan zie je maar weer wat een verkeerd beeld je kunt hebben door films, tv optredens. Hij kwam op mij over altijd als een goedgemutste vent. Leek altijd in voor een grapje en speelde vooral in melige comedies.
quote:'Ik wil rust'.
Owen Wilson is aan de beterende hand. Een woordvoerder van het ziekenhuis in Los Angeles waar hij zondag is opgenomen laat weten dat de 38-jarige acteur in goede gezondheid verkeert.
Over de aard van de verwondingen van Wilson is niets gezegd.
Diverse Amerikaanse media melden dat de blonde acteur zondagmiddag een zelfmoordpoging heeft gedaan. Hij zou met doorgesneden polsen door zijn broer Andrew zijn gevonden naast een lege pot pillen. Andrew zou de hulpdiensten hebben gealarmeerd.
Wilson vraagt om privacy. "Ik verzoek de media me met rust te laten, zodat ik in alle rust kan worden verzorgd en ik kan werken aan mijn herstel in deze moeilijke periode", laat hij weten in een verklaring.
Owen Wilson is bekend van filmkomedies als Starsky & Hutch' en 'Wedding crashers'. Op de set van 'You, me and Dupree' ontmoette hij vorig jaar actrice Kate Hudson, met wie hij een jaar een knipperlichtrelatie had. Begin juni gingen de twee uit elkaar.
Goh, wat weten we het weer goed...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ja man, echt erg... Kneus.
bronquote:Los Angeles police have confirmed actor Owen Wilson did try to kill himself at his Californian home on Sunday. The 38-year-old Wedding Crashers star was taken by ambulance from his Santa Monica property to the emergency room at the nearby St. John's Hospital at midday on Sunday. Reports immediately began circulating that Wilson had cut his wrists and taken pills in an attempt to end his life. He was reportedly found found by older brother Andrew, who called the authorities. And now the Santa Monica Police Department's Calls For Service report - obtained by U.S. news show Extra - lists the reason for the emergency 911 call to Wilson's address as an "attempted suicide." The phone call was received by authorities at 12:08pm on Sunday and "cleared" nearly five hours later at 5:07pm. Wilson made no mention of the controversy in a statement he released on Monday: "I respectfully ask that the media allow me to receive care and heal in private during this difficult time." The actor's family was seen at Cedars-Sinai Medical Center, where he was reportedly transferred to, on Sunday night. A hospital spokesman reported Wilson to be in a "good condition" on Monday.
quote:Owen Wilson weer happy.
Het gaat weer goed met Owen Wilson, dé acteur die vorig jaar probeerde zelfmoord te plegen. De man was afgelopen weekend gezellig met een aantal vrienden uit…
Samen met Vince Vaughn en Richie Sambora was Owen een avondje uit in Miami met de boys. In eerste instantie was hij met een aantal vrienden én Vince, maar liep even later Sambora tegen het lijf. “Owen en Richie waren heerlijk aan het chillen,” aldus een bron. “Ze hadden een mannenavond.” Dylan McDermott, die ook in de club was, schoof later ook gezellig aan.
“Ze bleven er tot half 6 in de ochtend,” aldus een bron. “Het restaurant gaat altijd om half één dicht, maar ze sloten de tent ‘iets’ later omdat Owen er was.” Een mannenweekend ten top dus! Gelukkig gaat het weer goed met Wilson. Dat was ook wel erg schrikken vorig jaar toen bekend werd dat de man zelfmoord probeerde te plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |