abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:51:23 #51
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_52733497
Jemig.. dit is echt de laatste persoon van wie ik dat had verwacht
Shocking..
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:51:26 #52
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52733498
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef milagro het volgende:
nou, naar voor hem.
maar idd kutacteur, kutfilms, en gruwelijk onaantrekkelijke blonde male bimbo
Zoolander is géén kutfilm!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52733544
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'

En nee, die vergelijking gaat niet helemaal mank. 't Is nou eenmaal een feit dat je je beter kan identificeren met een (bekend) persoon met een naam (in dit geval Owen Wilson) dan met een totaal anoniem persoon.
14.gif

Precies wat ik wilde posten
pi_52733563
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Zoolander is géén kutfilm! [afbeelding]
dan toch niet dankzij hem, hoor.

Stiller is leuk, Wilson nooit.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:54:13 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52733584
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ach gossie.
Ik vind het ook wel een lekkertje. Maar ik heb dan ook 'a thing' voor rare neuzen.

ja hij heeft en 'grote piem' in de wandelgangen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:57:48 #56
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52733668
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'

En nee, die vergelijking gaat niet helemaal mank. 't Is nou eenmaal een feit dat je je beter kan identificeren met een (bekend) persoon met een naam (in dit geval Owen Wilson) dan met een totaal anoniem persoon.
Jup, klopt helemaal. Als het een artiest heeft met wel talent (Owen Wilson niet dus) en waar ik graag naar kijk/luister/whatever dan zou ik het ook uhm... hoe zou ik het 's zeggen, jammerder vinden.
Maarrrrrr, waar ik op reageerde was dit:
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:37 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

En ja, als ik hoor dat iemand zelfmoord heeft gepleegd of wilde plegen, dan vind ik dat zeker erg ja.
Dussss...

Maar anyway, mij boeit het dus geen ene fuck en voor degene die er wel mee "bezig"zijn, sterkte maar he
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:05:29 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52733871
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Jup, klopt helemaal. Als het een artiest heeft met wel talent (Owen Wilson niet dus) en waar ik graag naar kijk/luister/whatever dan zou ik het ook uhm... hoe zou ik het 's zeggen, jammerder vinden.
Maarrrrrr, waar ik op reageerde was dit:
[..]

Dussss...

Maar anyway, mij boeit het dus geen ene fuck en voor degene die er wel mee "bezig"zijn, sterkte maar he
't Is toch ook erg?
Dat wil niet meteen zeggen dat je bij elke melding van een dood (zelf- of niet) minutenlang stilstaat en huilet.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52734007
Ja man, echt erg... Kneus.
pi_52735314
TMZ has obtained the following statement from Owen Wilson:

"I respectfully ask that the media allow me to receive care and heal in private during this difficult time."
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_52735457
Ik vind het jammer dat iedereen hem kent van zijn flauwe comedy films. Toen ik heb enkel daar nog van kende vond ik hem eigenlijk louter irritant.

Maar na het ontdekken van Wes Andersons oeuvre kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik fan geworden ben van Wilson. Mede dankzij het schrijfwerk da hij verichtte in samenwerking met Anderson, maar ook gewoon door de anti-held rollen die hij in zijn films vertolkt.

Ik ben dus fan. Desalniettemin is dit in z'n algemeenheid ook gewoon erg schokkend.
pi_52735599
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
Shocking bericht. Hij schijnt een tijdje in kritieke toestand geweest te zijn. Vraag me af wat hem dreef .

Hansel
Zo zie je maar dat je van de buitenkant nooit kunt zien wat iemand van binnen voelt.

Vond het ook vrij shocking.

*ik vind z'n broer stiekem wel een stuk aantrekkelijker trouwens*
pi_52735661
Had dat inderdaad niet verwacht van hem. Ik hoop wel dat hij het overleeft.
  Donald Duck held maandag 27 augustus 2007 @ 20:14:06 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52735868
Dat je het niet verwacht komt natuurlijk door al die rollen. Altijd de lieve maar beetje sukkelige goedzak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:16 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_52736442
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen hem kent van zijn flauwe comedy films. Toen ik heb enkel daar nog van kende vond ik hem eigenlijk louter irritant.

Maar na het ontdekken van Wes Andersons oeuvre kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik fan geworden ben van Wilson. Mede dankzij het schrijfwerk da hij verichtte in samenwerking met Anderson, maar ook gewoon door de anti-held rollen die hij in zijn films vertolkt.

Ik ben dus fan. Desalniettemin is dit in z'n algemeenheid ook gewoon erg schokkend.
Amen. Ga eerst maar eens The Royal Tenenbaums kijken voordat je zegt dat Wilson talentloos is.
You cheated on me with choreography.
pi_52736745
Jeetje..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52738820
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef Morrigun99 het volgende:

jij begrijpt het
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:00:11 #67
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_52739066
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als dit waar is dan zie je maar weer wat een verkeerd beeld je kunt hebben door films, tv optredens. Hij kwam op mij over altijd als een goedgemutste vent. Leek altijd in voor een grapje en speelde vooral in melige comedies.
Inderdaad... ik denk dat hij zo op iedereen wel over kwam.
Nja.. ff goed rehab-ben en over 6 maanden op de bank bij Oprah dan maar hè.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:37:30 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_52754317
quote:
'Ik wil rust'.

Owen Wilson is aan de beterende hand. Een woordvoerder van het ziekenhuis in Los Angeles waar hij zondag is opgenomen laat weten dat de 38-jarige acteur in goede gezondheid verkeert.

Over de aard van de verwondingen van Wilson is niets gezegd.

Diverse Amerikaanse media melden dat de blonde acteur zondagmiddag een zelfmoordpoging heeft gedaan. Hij zou met doorgesneden polsen door zijn broer Andrew zijn gevonden naast een lege pot pillen. Andrew zou de hulpdiensten hebben gealarmeerd.

Wilson vraagt om privacy. "Ik verzoek de media me met rust te laten, zodat ik in alle rust kan worden verzorgd en ik kan werken aan mijn herstel in deze moeilijke periode", laat hij weten in een verklaring.

Owen Wilson is bekend van filmkomedies als Starsky & Hutch' en 'Wedding crashers'. Op de set van 'You, me and Dupree' ontmoette hij vorig jaar actrice Kate Hudson, met wie hij een jaar een knipperlichtrelatie had. Begin juni gingen de twee uit elkaar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:21:23 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52755537
nou pheeewwww hij heeft het overleeft. ik hoop dat hij bij zijn volgende liefde wat minder door het lint gaat als het uit is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52765905
Mensen zijn weer goed in van alles erbij halen... Goed onderbouwde meningen etc. om aan te geven dat het ze geen ruk interesseert wat Owen heeft gedaan. Maar ondertussen wel hier posten
pi_52765984
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ja man, echt erg... Kneus.
Goh, wat weten we het weer goed...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:25:13 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52766039
zo gaat dat met matige acteurs.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:10:08 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52775459
Las op ONTD dat Owen nogal een drugshoofd was en dat dat de reden was dat het uit is gegaan tussen hen. Zou dus kunnen dat dat hem dieper in de sores heeft gedreven...?

Bron:

While Kate Hudson was reveling in her new romance with Dax Shepard (the two were photographed making out in an L.A. grocery store over the weekend), her ex Owen Wilson was hitting rock bottom.

A depressed Wilson visited St. Monica church in his neighborhood on August 23, out of either devotion or desperation. Three days later, actor Luke Wilson, 35, found his brother in his Santa Monica, California, home with his left wrist slashed, having ingested a quantity of pills.

Owen, 38, who was immediately rushed to the hospital, is now recovering on the eighth floor of Cedars-Sinai Medical Center, where one staffer was overheard saying to another, "Owen Wilson cut his wrists with a knife."

While the news stunned Owen's fans, members of his and Hudson's inner circles were reportedly all too aware of his private struggles with depression and addiction to cocaine and heroin. (A rep for Owen adamantly denies the actor has ever used heroin or cocaine.)

According to sources close to the actor, his downward spiral only worsened after his June split from Hudson, 28.

"We always thought he was just too fun-loving, but now it's obvious he was just dealing with way too much to handle," says a family friend.

For more details on Owen's descent into depression and drugs, and his roller coaster relationship with ex Kate Hudson, check out the new issue of Us Weekly, on newsstands this week.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:18:09 #74
5673 heijx
Qui que boue
pi_52775622
Het curieuze aan dit bericht is misschien wel dat hij in The Royal Tenenbaums "Eli Cash", de schrijver met het drugsprobleem, speelde en dat zijn broer Luke "Richie Tenenbaum" speelde.
Richie deed op een vergelijkbare manier een zelfmoordpoging.

Schopje TRU?
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:10:17 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_52776921
quote:
Los Angeles police have confirmed actor Owen Wilson did try to kill himself at his Californian home on Sunday. The 38-year-old Wedding Crashers star was taken by ambulance from his Santa Monica property to the emergency room at the nearby St. John's Hospital at midday on Sunday. Reports immediately began circulating that Wilson had cut his wrists and taken pills in an attempt to end his life. He was reportedly found found by older brother Andrew, who called the authorities. And now the Santa Monica Police Department's Calls For Service report - obtained by U.S. news show Extra - lists the reason for the emergency 911 call to Wilson's address as an "attempted suicide." The phone call was received by authorities at 12:08pm on Sunday and "cleared" nearly five hours later at 5:07pm. Wilson made no mention of the controversy in a statement he released on Monday: "I respectfully ask that the media allow me to receive care and heal in private during this difficult time." The actor's family was seen at Cedars-Sinai Medical Center, where he was reportedly transferred to, on Sunday night. A hospital spokesman reported Wilson to be in a "good condition" on Monday.
bron
You cheated on me with choreography.
  woensdag 5 september 2007 @ 20:58:09 #76
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_52967442
LOS ANGELES - Acteur Owen Wilson is weer thuis, nadat hij zondag in het ziekenhuis werd opgenomen na een zelfmoordpoging.

Het gerucht dat Wilson zijn polsen heeft doorgesneden, zoals verschillende entertainmentrubrieken in de VS meldden, blijkt niet te kloppen. Op verschillende paparazzi-foto’s draagt hij geen verband om de polsen. Ook zijn geen snijwonden of littekens te zien.

De roddelpers in Los Angeles houdt het nu op een overdosis pillen. Wilson acteerde in succesfilms als Meet the Fockers en Wedding Crashers.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_53200174
Op deze foto lijken er wel littekens te zitten op zijn polsen. Maar dat kan altijd trucage zijn natuurlijk..

pi_53200295
is hij in de Here nu opeens, hij oogt zo devoot
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 29 april 2008 @ 05:25:56 #79
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_58373710
quote:
Owen Wilson weer happy.

Het gaat weer goed met Owen Wilson, dé acteur die vorig jaar probeerde zelfmoord te plegen. De man was afgelopen weekend gezellig met een aantal vrienden uit…

Samen met Vince Vaughn en Richie Sambora was Owen een avondje uit in Miami met de boys. In eerste instantie was hij met een aantal vrienden én Vince, maar liep even later Sambora tegen het lijf. “Owen en Richie waren heerlijk aan het chillen,” aldus een bron. “Ze hadden een mannenavond.” Dylan McDermott, die ook in de club was, schoof later ook gezellig aan.

“Ze bleven er tot half 6 in de ochtend,” aldus een bron. “Het restaurant gaat altijd om half één dicht, maar ze sloten de tent ‘iets’ later omdat Owen er was.” Een mannenweekend ten top dus! Gelukkig gaat het weer goed met Wilson. Dat was ook wel erg schrikken vorig jaar toen bekend werd dat de man zelfmoord probeerde te plegen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')