Bron: Justjared.comquote:Owen Wilson attempted suicide and was hospitalized, reports The National Enquirer and Star magazine.
“He sliced his left wrists and took an indeterminate amount of pills,” the rags reported. “He was discovered by a family member who summoned help. His wrist was sutured and bandaged at the hospital.”
This all went down around noon at Owen’s house on Sunday.
Owen was stabilized at St. John’s hospital in Santa Monica, Calif.
A sad, sad day. Our prayers go out to Owen and his family and friends!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Hapertje het volgende:
Wat een gemis zou dat zijn geweest!
Wat een debiele opmerking zeg, puber.quote:
Inderdaadquote:
Alsof dat zwaarder weegt dan de depressie waar hij blijkbaar in zitquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef SoupNazi het volgende:
Vreemd, hij heeft nog een stuk of 5 films staan voor dit en volgend jaar.
Ik ook! en best een lekker ding ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shocking. En ik vind 'm wel een leuke acteur.
Psies! Waarom krassen die kutacteurs uit kutfilms niet allemaal hun pols open! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
InderdaadKutacteur die alleen maar in kutfilms zit.
Same here! Leek me altijd behoorlijk laid back. En hoewel ie zo'n beetje alleen maar in b-komedies speelt vind ik z'n droge stijl van acteren over t algemeen grappig. Naja, hopen dat t meevalt allemaal...quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als dit waar is dan zie je maar weer wat een verkeerd beeld je kunt hebben door films, tv optredens. Hij kwam op mij over altijd als een goedgemutste vent. Leek altijd in voor een grapje en speelde vooral in melige comedies.
vervelende en tevens lelijke tyfusmongool jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
InderdaadKutacteur die alleen maar in kutfilms zit.
Hád, ja...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij leek me altijd een happy camper, zeker nu hij net iets moois had met actrice Kate Hudson.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ach gossie.
Ik vind het ook wel een lekkertje. Maar ik heb dan ook 'a thing' voor rare neuzen.
Ja...hij kan best goed acterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]Same here
En ik vond het ook wel verrassend - kennelijk weet hij de schijn erg goed op te houden.
Ik denk dat dát opzich wel meevalt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik geloof dat een buitenproportioneel groot deel van de komieken in werkelijkheid zware problemen hebben met hun geestelijke gesteldheid.
mja..aandacht trekkerij dus....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef SeLang het volgende:
Wat een prutser.
Snijden + pillen en dan nog niet dood
Hoe moeilijk kan dat nou zijn
Bronquote:Owen Wilson doet zelfmoordpoging
Owen Wilson, een van de Frat Pack, heeft een zelfmoordpoging ondernomen. Hij is maandagochtend opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles. Volgens bronnen heeft hij zijn linkerpols opengesneden en een hoeveelheid pillen geslikt.
Hij zou zijn aangetroffen door familieleden. Zijn broers Luke en Andres zijn inmiddels ook al gesignaleerd bij het ziekenhuis.
De politie wil op het moment verder weinig kwijt. "Er werd gevraagd om medische assistentie. De persoon is naar een ziekenhuis vervoerd en wordt behandeld", aldus een woordvoerder.
Overigens wil het lot dat Owen Wilson vanavond om 20.30 bij SBS6 te zien is in de comedy Starsky & Hutch.
aandachtsgeil?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef SeLang het volgende:
Wat een prutser.
Snijden + pillen en dan nog niet dood
Hoe moeilijk kan dat nou zijn
dat dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..aandacht trekkerij dus....![]()
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
En die mensen die roepen "ach hij speelt toch in kutfilms" kunnen wel op een cursusje medemenselijkheid.
Ik maak me druk om mensen die van dat soort opmerkingen plaatsen zonder na te denken. En ja, als ik hoor dat iemand zelfmoord heeft gepleegd of wilde plegen, dan vind ik dat zeker erg ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?
Da's waar, ik zie ze hier nog glimmen van trotsquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Malahide het volgende:
Maak je niet al te druk om dit soort mensen KinkyGiraf, je moet namelijk begrijpen dat het hééél stoer is om anoniem achter je computertje dit soort dingen te roepen als je geen persoonlijkheid en leven hebt![]()
![]()
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]!
Net ook weer lekker veels te veel gegeten met tranen in de ogen denkend aan al die Afrikaantjes? En vanavond weer lachend voor de tv terwijl je hart is gebroken door de situatie van ene O. Wilson?
Én nog niet de leeftijd hebt bereikt waarin je beseft hoe dom en puberaal je overkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Malahide het volgende:
Maak je niet al te druk om dit soort mensen KinkyGiraf, je moet namelijk begrijpen dat het hééél stoer is om anoniem achter je computertje dit soort dingen te roepen als je geen persoonlijkheid en leven hebt![]()
![]()
Grow upquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]!
Net ook weer lekker veels te veel gegeten met tranen in de ogen denkend aan al die Afrikaantjes? En vanavond weer lachend voor de tv terwijl je hart is gebroken door de situatie van ene O. Wilson?
Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |