mja..aandacht trekkerij dus....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef SeLang het volgende:
Wat een prutser.
Snijden + pillen en dan nog niet dood
Hoe moeilijk kan dat nou zijn
Bronquote:Owen Wilson doet zelfmoordpoging
Owen Wilson, een van de Frat Pack, heeft een zelfmoordpoging ondernomen. Hij is maandagochtend opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles. Volgens bronnen heeft hij zijn linkerpols opengesneden en een hoeveelheid pillen geslikt.
Hij zou zijn aangetroffen door familieleden. Zijn broers Luke en Andres zijn inmiddels ook al gesignaleerd bij het ziekenhuis.
De politie wil op het moment verder weinig kwijt. "Er werd gevraagd om medische assistentie. De persoon is naar een ziekenhuis vervoerd en wordt behandeld", aldus een woordvoerder.
Overigens wil het lot dat Owen Wilson vanavond om 20.30 bij SBS6 te zien is in de comedy Starsky & Hutch.
aandachtsgeil?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef SeLang het volgende:
Wat een prutser.
Snijden + pillen en dan nog niet dood
Hoe moeilijk kan dat nou zijn
dat dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..aandacht trekkerij dus....![]()
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
En die mensen die roepen "ach hij speelt toch in kutfilms" kunnen wel op een cursusje medemenselijkheid.
Ik maak me druk om mensen die van dat soort opmerkingen plaatsen zonder na te denken. En ja, als ik hoor dat iemand zelfmoord heeft gepleegd of wilde plegen, dan vind ik dat zeker erg ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?
Da's waar, ik zie ze hier nog glimmen van trotsquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Malahide het volgende:
Maak je niet al te druk om dit soort mensen KinkyGiraf, je moet namelijk begrijpen dat het hééél stoer is om anoniem achter je computertje dit soort dingen te roepen als je geen persoonlijkheid en leven hebt![]()
![]()
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]!
Net ook weer lekker veels te veel gegeten met tranen in de ogen denkend aan al die Afrikaantjes? En vanavond weer lachend voor de tv terwijl je hart is gebroken door de situatie van ene O. Wilson?
Én nog niet de leeftijd hebt bereikt waarin je beseft hoe dom en puberaal je overkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Malahide het volgende:
Maak je niet al te druk om dit soort mensen KinkyGiraf, je moet namelijk begrijpen dat het hééél stoer is om anoniem achter je computertje dit soort dingen te roepen als je geen persoonlijkheid en leven hebt![]()
![]()
Grow upquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]!
Net ook weer lekker veels te veel gegeten met tranen in de ogen denkend aan al die Afrikaantjes? En vanavond weer lachend voor de tv terwijl je hart is gebroken door de situatie van ene O. Wilson?
Als jij staat te janken bij de dood van een naast familielid mag ik ook tegen jou zeggen 'Boehoe, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zijn overleden?'quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boohoo, je maakt je zeker net zo druk over al die andere mensen die de afgelopen seconden zelfmoord hebben proberen te plegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |