Luiendonder !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:52 schreef truttebosje het volgende:
schuren is dus niet nodig?
Je wil hem verrassen. Denkt ie dadelijk dat ie bij het verkeerde huis isquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef truttebosje het volgende:
jaja....ik ben lui, en vriendje is er nu even niet haha.
oei nee meestal vind ie mijn verrassingen niet zo leuk.....ik probeer hem tegenwoordig een beetje voor te bereiden...dus ik heb hem al verteld wat ik van plan ben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je wil hem verrassen. Denkt ie dadelijk dat ie bij het verkeerde huis is![]()
daar hebben we ook over nagedacht, maar ik denk dat je dat snel weer zat bent...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef fransbreda het volgende:
schilder dan je garagedeur met inhoud van de garage zodat het lijkt alsof hij open staat.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou er zoiets op schilderen:
[afbeelding]
ik heb het al helemaal uitgedacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef Solingjan het volgende:
Wil je hem wit laten?? Eerst de hele deur in de hoofdkleur schilderen.
Goed drogen laten en dan met tape gaan werken.
Misschien aan de onderkant een "rotstukje" voor de grap.
Het probleem is de dikke strepen van de panelen.
Bij het voorbeeld zijn het brede lamellen. Die lijken dus net op planken.
Dus als je twee poorten wilt. Dan lopen de strepen van de afscheidingen van de panelen door die van de vertikale balken.
Ik denk omdat je hem (donker) groen maakt dat die donkere horizontale "strepen" van de panelen dan niet meer zo opvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef truttebosje het volgende:
oh en dat van die horizontale strepen in de verticale..of nee andersom dus.
dat is in het voorbeeldplaatje ook, en is geloof ik niet echt storend hoor.
ach als het niks wordt en/of mislukt maak ik hem gewoon egaal groen.
Dat moet je eigenlijk met z'n tweeen doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:53 schreef truttebosje het volgende:
een smetlijn
Als hij helemaal open is dan kun je daar met een trap aan de zijkant toch bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef truttebosje het volgende:
en aan de zijkanten zitten rubbertjes...daar heb ik nu net naast geschilderd, maar als de deur opengaat zie je bovenin waar de deur vrijkomt een lichte witte streep.
lijkt me onmogelijk om dit te verven, tenzij je heel de deur sloopt
geen idee of er nog iemand begrijpt wat ik bedoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |