quote:
nou ehm....
de garage ziet er nog steeds hetzelfde uit.
de planken wachten op hun laatste laklaagje voor ze er weer opgeschroefd worden....en dat laagje komt maar niet.
er is me verzekerd dat het dit weekend echt gaat gebeuren, en anders ben ik bang dat ik het zelf maar even af moet gaan maken volgende week.
ik heb ondertussen wel al wat nieuwe projecten verzonnen.
ik was vorige week op de lapjesmarkt om een leuk stofje te zoekn voor mijn/ons volgende project.
een bankje voor de hond.
want hij groeit zo hard dat zn 2e mand nu ook al te klein is geworden en het leek me wel leuk om een ouderwets uitziend bankje te maken.
het ontwerp ligt al klaar en als de garagedeur af is mag vriendlief eraan beginnen, het stofferen neem ik dan voor mijn rekening.
anyway...ik had dus nog een leuk stofje gezien op de markt.
dus ik dacht daar maak ik kussentjes van voor op de bank.
zo gezegd zo gedaan natuurlijk, maar toen bedacht ik me dat alles blauw moest worden en heb ik gordijntjes opgehangen en kaarsjes en andere mutserige troep neergezet.
en toen bedacht dat de bank er toch niet uitziet zo omdat het toen mis is gegaan met verven en dat de bekleding niet zo mooi meer is.
en die 2 stoelen waren sowieso nog nooit bekleed.....dus ik heb nu mn stoelen al kaalgemaakt en geverfd
![]()
en ga zaterdag nog een beetje van die stof van de kussentjes halen om ze er mee te bekleden.
de bank wil ik effen bruin maken, dus dat is mijn project voor aankomende week.
ik heb ook al een mooi bruin/blauw karpetje gezien die ik wil hebben.
ik heb ook maar bedacht dat ik toch wat muurverf tegen de muur ga kwakken, ook al is het maar voor tijdelijk, want ik erger me kapot aan die ongezellige kamer.
maar er zijn nu eenmaal kamers die even voor gaan om compleet aangepakt te worden.
nog maar een paar fotootjes.
![]()
en in de eetkamer heb ik ook allerlei potjes en plantjes en troepjes neergezet en opgehangen, en ga ik vanavond de groene gordijnen die ik al bijna een jaar af moet maken in elkaar flansen.
oftewel echte klussen hebbe we niet gehad haha.