Luiendonder !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:52 schreef truttebosje het volgende:
schuren is dus niet nodig?
Je wil hem verrassen. Denkt ie dadelijk dat ie bij het verkeerde huis isquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef truttebosje het volgende:
jaja....ik ben lui, en vriendje is er nu even niet haha.
oei nee meestal vind ie mijn verrassingen niet zo leuk.....ik probeer hem tegenwoordig een beetje voor te bereiden...dus ik heb hem al verteld wat ik van plan ben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je wil hem verrassen. Denkt ie dadelijk dat ie bij het verkeerde huis is![]()
daar hebben we ook over nagedacht, maar ik denk dat je dat snel weer zat bent...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef fransbreda het volgende:
schilder dan je garagedeur met inhoud van de garage zodat het lijkt alsof hij open staat.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou er zoiets op schilderen:
[afbeelding]
ik heb het al helemaal uitgedacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef Solingjan het volgende:
Wil je hem wit laten?? Eerst de hele deur in de hoofdkleur schilderen.
Goed drogen laten en dan met tape gaan werken.
Misschien aan de onderkant een "rotstukje" voor de grap.
Het probleem is de dikke strepen van de panelen.
Bij het voorbeeld zijn het brede lamellen. Die lijken dus net op planken.
Dus als je twee poorten wilt. Dan lopen de strepen van de afscheidingen van de panelen door die van de vertikale balken.
Ik denk omdat je hem (donker) groen maakt dat die donkere horizontale "strepen" van de panelen dan niet meer zo opvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef truttebosje het volgende:
oh en dat van die horizontale strepen in de verticale..of nee andersom dus.
dat is in het voorbeeldplaatje ook, en is geloof ik niet echt storend hoor.
ach als het niks wordt en/of mislukt maak ik hem gewoon egaal groen.
Dat moet je eigenlijk met z'n tweeen doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:53 schreef truttebosje het volgende:
een smetlijn
Als hij helemaal open is dan kun je daar met een trap aan de zijkant toch bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef truttebosje het volgende:
en aan de zijkanten zitten rubbertjes...daar heb ik nu net naast geschilderd, maar als de deur opengaat zie je bovenin waar de deur vrijkomt een lichte witte streep.
lijkt me onmogelijk om dit te verven, tenzij je heel de deur sloopt
geen idee of er nog iemand begrijpt wat ik bedoel.
Ligt aan je camera. Je gebruikt er een met een zoom objectief en de meeste (op extreem dure na) hebben de lenzen zo geplaatst dat je een kort objectief hebt (geen toeter van tussen de 20cm en een paar meter) en toch veel zoomberijk. Daardoor krijg je veel vervorming. Profesionele fotograven gebruiken een set verwisselbare objectieven met een vast brandpunt om dat te voorkomen. Maar je hebt ook software waamee je je fotos vrij goed mee kunt corrigeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef truttebosje het volgende:
trouwens wel raar dat alle rechte lijnen op de foto zo scheef staan.
lijkt wel een golfslagbad op de foto.
ik word er zeeziek van.
al zou je de deur alleen al in 1 kleur verven die je mooi vindt knapt het al vreselijk op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
ooooo dat is echt leuk zeg.
ik heb hier een paar poortdeuren waar ik me dood aan erger omdat ze zo lelijk zijn.
dit is echt een idee om in het achterhoofd te houden
ja ik heb ook al zitten kijken omdat echt alles op het plaatje hetzelfde is ,zelfs het plasje voor de deur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef plastic het volgende:
jouw poort is heel mooi (aan het worden), maar die foto's in je OP vindt ik toch maar gefotshopt hoor :s zeker dat dit een echte NA foto is?
ik dacht al dat het met mn camera te maken had...bedankt voor de superuitlegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ligt aan je camera. Je gebruikt er een met een zoom objectief en de meeste (op extreem dure na) hebben de lenzen zo geplaatst dat je een kort objectief hebt (geen toeter van tussen de 20cm en een paar meter) en toch veel zoomberijk. Daardoor krijg je veel vervorming. Profesionele fotograven gebruiken een set verwisselbare objectieven met een vast brandpunt om dat te voorkomen. Maar je hebt ook software waamee je je fotos vrij goed mee kunt corrigeren.
Blauwe pattex.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef truttebosje het volgende:
ja ik denk sowieso dat ik even heule goeie tape moet gaan kopen want als ik de schaduw moet gaan maken is het niet de bedoeling dat er verf onder de tape doorgaat.
Waarom heb je die ruiten dichtgetimmerd of wat zie ik nou blauw geschilderd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:22 schreef truttebosje het volgende:
hij wordt steeds leuker.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Waarom heb je die ruiten dichtgetimmerd of wat zie ik nou blauw geschilderd.
Was het niet beter geweest om de kleuren andersom te doen. Vanwege het effect.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:43 schreef truttebosje het volgende:
[..]
dom dom dom.....dat wordt weer afkrabben
Laat dat plakband niet te lang zitten, hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat je je verf meeneemt als je het eraf haalt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef truttebosje het volgende:
pfffffffffffffff ik heb vandaag de helft van de garage afgeplakt met tape voor de schaduw.
was toch iets meer werk als ik gehoopt had.
er zit nu al bijna 60 meter tape op de deur.
en ik heb maar heel weinig afval.
morgen kijken of ik tijd heb voor de rest.
iedereen die langsloopt geeft al wel complimenten...dus dat gaat goed..
morgen weer een foto update (hoop ik)
ik weet het, maar ik was langer bezig als ik gedacht had....en nog even tussendoor gefeest.quote:Op zondag 2 september 2007 00:45 schreef McNasty het volgende:
[..]
Laat dat plakband niet te lang zitten, hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat je je verf meeneemt als je het eraf haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |